loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. درس یار
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
17 کالا

آشنایی با کتاب های درس یار منتشران

«انتشارات منتشران» یکی از فعالان در زمینه چاپ و نشر کتاب های کمک درسی است که کتاب هایش در میان دانش آموزان طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب از سایت فروشگاه اینترنتی کتابانه، به معرفی کتاب گام به گام منتشران، خواهیم پرداخت و نحوه خرید اینترنتی مجموعه کتاب درس یار منتشران را نیز، با هم، مرور خواهیم کرد. خرید گام به گام منتشران درس یار

معرفی کتاب های گام به گام درس یار

کتاب های درس‌یار منتشران که در دسته بندی کتاب های گام به گام جای می‌گیرند در حقیقت مکمل کتاب های درسی مدرسه هستند. در این کتاب‌ها، تمام تمارین و سوالات موجود در کتاب های درسی، پاسخ داده شده‌اند و هیچ تمرینی بی‌پاسخ نمانده. علاوه بر این در این کتب، بخش‌های کوچکی به صورت خلاصه درس تدوین و تعبیه شده که برای جمع‌بندی مطالب آن فصل از کتب درسی بسیار کارا و مفید واقع می‌شوند.

ویژگی کتاب های گام به گام منتشران

همانطور که ذکر شد، هدف از چاپ کتاب های درس یار، دسترسی دانش‌آموزان به پاسخ فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب درسی است. اما جدا از این موضوع، دانش‌آموزان می‌توانند از این کتاب به عنوان یکی از منابع درسی که حاوی نکات کامل کتاب درسی است، استفاده کنند. در قسمت فهرست، هرآنچه که در کتاب نگاشته شده است و می‌تواند برای دانش آموزان مفید باشد، به صورت کامل لیست شده است. این کتاب ها تمام دروس را تحت پوشش دارند و توضیحاتی را ارائه می‌کنند که پس از مطالعه آنها، دانش‌آموز به صورت کامل متوجه پیام درس می‌گردد.

خرید کتاب درس یار (گام به گام) منتشران با تخفیف

کتابانه به عنوان یکی از مراجع فروش کتاب های کمک آموزشی، همواره برای ارائه خدمات به مشتریان خود آماده و حاضر است. عناوین موجود در صفحه گام به گام های منتشران ما، چنان کامل و جامع است که شما حس خواهید کرد که به سایت گام به گام منتشران مراجعه نموده‌اید. برای خرید اینترنتی کتاب های درس یار منتشران، می‌توانید وارد سایت کتابانه شده و نام کتاب مورد نظرتان به همراه پایه تحصیلی خود را در نوار جستجو وارد نمایید؛ پس از افزودن کتاب به سبد خرید خود، در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های درس یار منتشران

کتابهای کمک درسی در فروشگاه کتابانه، دارای تخفیف های ویژه و قابل توجه می‌باشند، بنابراین برای قیمت کتاب گام به گام منتشران، نگران نباشید. شما می‌توانید با جستجوی عنوان کتاب درسیار مورد نظر خود، از قیمت و سایر ویژگی‌های آن مطلع شوید. فروش کتابهای گام به گام (درس یار) یکی از خدماتی است که فروشگاه کتابانه ارائه می‌کند. شما همراهان همیشگی کتابانه می‌توانید برای خرید سایر کتاب‌های مورد نظرتان نیز، روی کتابانه حساب کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل