loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کمک حافظه دوراندیشان
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
26 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های کمک حافظه دوراندیشان چه می‌دانید؟

انتشارات دوراندیشان یکی از ناشران فعال در حوزه انتشار انواع کتاب های رشته حقوق است. کتاب کمک حافظه دوراندیشان در زمره‌ی کتاب‌های معتبر و پرطرفدار این انتشارات است که برای بسیاری از مواد آزمونی آزمون‌های حقوقی اعم از وکالت، کارشناسی ارشد و... در دسترس می‌باشند. در ادامه به معرفی مجموعه کتاب های کمک حافظه دوراندیشان و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب کمک حافظه نشر دوراندیشان خواهیم پرداخت. خرید کتاب کمک حافظه دوراندیشان

معرفی مجموعه کمک حافظه دوراندیشان

مجموعه کتاب های کمک حافظه دوراندیشان از سری کتاب های کمک‌آموزشی کاربردی انتشارات دوراندیشان است که با هدف تسهیل مطالعه‌، یادگیری بهتر مباحث حقوقی و آماده‌سازی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و سایر آزمون‌های حقوقی، زیر نظر اساتید مطرح رشته‌های حقوق به تالیف رسیده‌اند. این کتاب‌ها منبعی ارزشمند برای دسترسی سریع دانشجویان به آموزش جامع و دقیق مباحث حقوقی موردنیاز در انواع آزمون‌های حقوقی هستند.

ویژگی های کتاب کمک حافظه

مجموعه کتاب های کمک حافظه دوراندیشان شامل ارائه‌ی روان کلیه‌ی مباحث و نکات کلیدی مورد‌نیاز برای آزمون‌های حقوقی  هستند که به سبب ارائه‌ی مباحث کاربردی به سبکی جدید و ابتکاری و کمک به یادگیری بهتر، موردتوجه بسیاری از داوطلبان آزمون‌های حقوقی قرار گرفته‌اند. از دیگر خصوصیات مجموعه کتاب های کمک حافظه دوراندیشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه‌ی مباحث مطابق با مواد قانونی و سرفصل‌های مصوب آموزشی وزارت علوم
  • بیان نکات مهم برگرفته از آزمون‌های ارشد و سایر آزمون‌های حقوقی سنوات قبل در کادرهای رنگی مجزا
  • بیان برخی از نکات آزمونی در قالب مسئله
  • ارائه مفاهیم مهم آزمونی در قالب نمودار و الگوهای تصویری به منظور تفهیم بهتر و سریع‌تر مطالب
  • ترسیم جدول‌های مقایسه‌ای
  • بررسی مباحث و قوانین خاص مطرح در آزمون‌های حقوقی
  • ارائه‌ی نمونه تست‌های آزمون‌های حقوقی

کتابهای کمک حافظه از مفیدترین منابع آزمون وکالت

آزمون وکالت یکی از دشوارترین آزمون‌های حقوقی است که هر ساله برای متقاضیان دریافت پروانه وکالت برگزار می‌شود. حجم زیاد و پراکندگی مطالب دغدغه‌ی بسیاری از داوطلبان این آزمون است و بنابراین استفاده از منابع کمک‌آموزشی جامع و استاندارد  می‌تواند در افزایش شانس پذیرش این داوطلبان در این رقابت فشرده بسیار مؤثر باشد. مجموعه کتاب های کمک حافظه دوراندیشان با ارائه‌ی جامع و دقیق کلیه‌ی مباحث و نکات حقوقی موردنیاز آزمون‌های حقوقی، کمک به افزایش راندمان و سرعت مطالعه و استفاده بهینه از زمان، نام خود را در زمره‌ی مفیدترین منابع آزمون وکالت قرار داده‌اند. این منابع به خصوص برای افرادی که دارای محدودیت زمانی هستند، بسیار مناسبند. نحوه‌ی بیان و ارائه‌ی مطالب در این کتاب‌ها باعث شده که اغلب کارآموزان وکالت از این کتاب‌ها به‌عنوان منابع درسی نیز استفاده نمایند.

خرید کتاب کمک حافظه دوراندیشان

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های باسابقه و مطرح در حوزه‌ی فروش انواع کتاب دانشگاهی و عمومی، تمام توان خود را برای تامین نیازهای کلیه‌ی دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور به‌ کار گرفته است. برای دسترسی آسان و سریع و خرید آنلاین کتاب های کمک حافظه دوراندیشان به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن در مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کمک حافظه

برای دسترسی  آسان و سریع به مجموعه کتاب کمک حافظه دوراندیشان به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده  لیست کتاب های حقوقی کمک حافظه موسسه دوراندیشان در فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مقایسه آن با سایر فروشگاه‌ها، متوجه قیمت های مقرون‌به‌صرفه و تنوع این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت خرید آسان و باصرفه کتاب را با خرید اینترنتی کتاب کمک حافظه نشر دوراندیشان از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل