loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کار و تمرین منتشران
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
34 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب کار و تمرین منتشران؛ کتابی که از مغزتان کار می‌کشد!

انتشارات منتشران یکی از قابل اعتناترین نشرهای فعال در زمینه کتاب کمک درسی در سال‌های اخیر است. از آنجایی‌که ناشرهای مختلف سبک‌های متفاوتی را برای تالیف و چاپ کتاب‌های خود انتخاب می‌کنند، در این مقاله کارشناسان وب‌سایت کتابانه یکی از جسورانه‌ترین انتخاب‌های انتشارات منتشران را معرفی می‌کنند؛ کتاب کار و تمرین منتشران که کتابی تک جلدی است و برای دروس مختلف پایه‌های پیش دبستان تا نهم مقطع متوسطه به چاپ رسیده است. نکته مهم در انتخاب این سبک از کتاب‌های کمک درسی، پرداختن به همه دروس مهمی همچون ریاضی، علوم، فارسی، عربی و ... است که می‌تواند یک مجموعه نسبتا کامل برای دانش‌آموزان مقاطع مربوطه باشد. در ادامه به ویژگی‌های برجسته کتاب کار و تمرین منتشران می پردازیم؛ با ما همراه باشید! خرید کتاب کار و تمرین منتشران

معرفی کتاب کار و تمرین منتشران

پیش از هر چیز، لازم است بدانید که کتاب کار و تمرین منتشران به صورت "تک درس" و "جامع" به چاپ رسیده اند. انتشارات منتشران کلیه دروس ابتدایی را در کتاب‌های کار و تمرین لحاظ کرده است که اتفاق مهمی است. این کتاب‌ها معمولا درس‌نامه های خلاصه و کاربردی را شامل می‌شوند اما، همین درس‌نامه‌ها تمام سرفصل‌های کتاب مدنظر را پوشش می‌دهند. انواع مختلفی از سوالات (تستی، جای خالی، درست و غلط، پرسش‌های تشریحی و حل جدول‌های آموزشی در کتاب کار و تمرین منتشران گنجانده شده است.

کتاب کار چیست و چه جایگاهی در کتابخانه دانش آموز دارد؟!

همین‌طور که می‌دانید، همه کتاب‌های کمک‌آموزشی نقاط ضعف و قوتی دارند که کارشناسان کتابانه معمولا به بحث و بررسی آن‌ها طی مقالات مختلف می‌پردازند. اما بعضی وقت‌ها آگاهی نداشتن نسبت به سبک و سیاق کتب کمک‌آموزشی، می‌تواند خریدار کتاب را به اشتباه بیندازد و تجربه نه‌چندان مطلوبی را از خرید آنلاین کتاب های کار و تمرین منتشران رقم بزند. دانش‌آموزان عزیزی که قصد خرید کتاب کار و تمرین را از  فروشگاه اینترنتی کتاب کار منتشران دارید! لطفا بدانید و آگاه باشید که "کتاب کار" تعریف مشخصی دارد و بارزترین ویژگی این تعریف، نداشتن پاسخ سوالات کتاب است! درواقع، این خود دانش‌آموز است که باید به دنبال جواب درست سوال‌ها باشد، چه با آزمون و خطا و چه به کمک دبیر مربوطه! کتاب‌های کار، مسئول تفهیم عمیق و دقیق مطالب به دانش‌آموزان نیستند! آن‌ها صرفا ابزار مهمی برای مرور و سنجش دانسته‌های مرتبط با دروس مختلف هستند؛ یک فرصت هیجان‌انگیز برای به چالش کشیدن اطلاعات! پس لطفا در این کتاب‌ها به دنبال پاسخ کوتاه یا تشریحی نباشید!

ویژگی کتاب کار و تمرین منتشران

به هنگام خرید اینترنتی کتاب کار و تمرین منتشران فراوش نکنید که این کتاب از درس‌نامه‌های کاربردی و کوتاه برخوردار است؛ وجود این درس‌نامه‌ها پیش از روند پاسخگویی به تمرینات کتاب به شدت کمک‌کننده است. سوالات در این کتاب‌ها چیدمانی استاندارد و مطابق با سرفصل‌های آموزشی داشته و طبقه‌بندی متناسبی دارند. مطابق با آمار فروش کتاب کار منتشران، یکی از دلایل محبوبیت این کتاب‌ها، پرداختن به نمونه‌سوالات امتحانی است. همچنین کتاب‌کارها توصیه اولیه دبیران مدارس برای تسلط بیشتر بر مفاهیم درسی هستند؛ فکرش را بکنید! شبیه‌سازی تمرین‌های کتاب و پرسش‌های چهارگزینه‌ای را را در یک کتاب خواهید داشت! ضمن اینکه پرسش‌های ویژه در پایان هر فصل برای دانش‌آموزان سخت‌کوش طراحی شده است که به دلیل تمایز این پرسش‌ها از سوالات آسان‌تر، یک امتیاز ویژه به انتشارات منتشران تعلق می‌گیرد! البته جای نگرانی نیست؛ مولفان مجموعه کتاب کار و تمرین منتشران برخی از سوالات مفهومی و محاسباتی را بدون پاسخ رها نکرده‌اند و این موضوع، نشان‌دهنده توجه و تمرکز این انتشارات در ایجاد آرامش ذهنی برای دانش‌آموز است.

خرید کتاب کار و تمرین منتشران با تخفیف از کتابانه

خوشبختانه این‌روزها برای خرید کتاب، حضور شخص دانش‌آموز و از دست رفتن زمانِ ارزشمندش ضرورتی ندارد! البته که لازم است پیش از خرید آنلاین کتاب های کار و تمرین منتشران از تناسب این کتاب با نیاز تحصیلی فرزند یا دانش‌آموزان خود به خوبی آگاه شوید. فرصت خرید کتاب کار و تمرین منتشران با تخفیف از وب‌سایت کتابانه در هر ساعتی از شبانه روز، مهیا است؛ این فرصت را هرگز از دست ندهید!

قیمت کتاب های کار و تمرین منتشران

وجود کتاب‌های کمک‌آموزشی مختلف برای آموزش عمیق‌تر مباحث درسی مسئله‌ای حیاتی است؛ اما مطمئنا هزینه خرید این کتاب‌ها باوجود ارزشمندی آن‌ها، موضوعی است که ذهن بسیاری از خانواده‌ها را درگیر می‌کند. چاره چیست؟! بهتر است کتاب‌های دلخواهتان را از فروشگاه‌هایی تهیه کنید که با تخفیف‌های عالی، شانه‌های تان را از سنگینی بار هزینه‌های گزاف برای خرید کتاب، سبک می‌کنند. وب‌سایت کتابانه با افتخار منصفانه‌ترین قیمت کتاب کار و تمرین منتشران را برای دوستداران این سبک از کتب کمک‌درسی در نظر گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم که این فرصت را هرگز از دست ندهید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل