loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. پرسمان گاج
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
73 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های پرسمان گاج

کتاب های کمک‌درسی از دردسترس‌ترین ابزارهای کمک‌آموزشی هستند که در صورت استفاده صحیح، می‌توانند نقش مؤثری در یادگیری بهتر و موفقیت دانش‌آموزان ایفا کنند. کتاب های پرسمان گاج از مجموعه کتاب‌های محبوب و پرطرفدار انتشارات گاج و در زمره‌ی منابع جامع کمک‌درسی برای یاری دانش‌آموزان در امتحانات مدرسه می‌باشند. در این مبحث به معرفی کتاب های پرسمان گاج و نحوه‌ی خرید کتاب پرسمان با تخفیف خواهیم پرداخت. خرید کتاب پرسمان گاج

معرفی کتاب های پرسمان

مجموعه کتاب های پرسمان گاج شامل آموزش‌های جامع و نمونه سؤالات امتحانی هدفمند می‌باشند که برای تمامی دروس دوره‌های متوسطه اول و دوم به تالیف رسیده‌اند. این کتاب‌ها منبع مناسبی از نمونه سؤالات امتحانی متنوع در سطوح مختلف هستند که به‌منظور رفع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان و آشنا‌سازی آن‌ها با نمونه سؤالات امتحانی گردآوری شده‌اند.

ویژگی کتاب پرسمان

کتاب های پرسمان گاج شامل درس‌نامه‌های آموزشی مختصر و کاربردی، سؤالات امتحانی و پاسخ‌نامه تشریحی کلیه‌ی سؤالات می‌باشد. بخش درس‌نامه‌ها به‌منظور مرور مطالب کتاب درسی ارائه شده است. در طراحی این درس‌نامه‌ها سعی شده از زیاده‌گویی  پرهیز شود و تالیف درس‌نامه‌ها به صورتی باشد که دانش‌آموز به‌راحتی از عهده مرور مباحث و نکات مهم و کاربردی کتاب درسی و حل نمونه سؤالات برآید. پس از درس‌نامه‌ها نوبت به مجموعه‌ای کامل از سؤالات و تمرین‌های طبقه‌بندی‌شده متنوع و مفهومی می‌رسد که برای ارزیابی آموخته‌های دانش‌آموزان، آشنایی آن‌ها با نمونه سؤالات درسی، روش‌های حل مسئله و نیز درک عمیق مطالب درسی طراحی شده‌اند. کلیه‌ی سؤالات دارای پاسخ‌های تشریحی کامل می‌باشند تا دانش‌آموز پس از حل سؤالات، پاسخ‌های خود را به‌طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهد. در بین نمونه سؤالات کتاب های پرسمان گاج، سؤالات ویژه شب امتحان نیز مشخص گردیده‌اند. این کتاب‌ها دارای آزمون‌های میان نوبت و پایان نوبت نیز هستند.

هدف از انتشار کتاب های پرسمان گاج

مجموعه کتاب های پرسمان گاج با هدف مرور کامل مباحث کتاب درسی، آشنایی با نمونه سؤالات امتحانی و در نتیجه آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات مدرسه طراحی شده‌اند. کتاب های پرسمان گاج منابع جامع کمک‌آموزشی متشکل از نکات و مطالب کلیدی و نمونه سؤالات امتحانی هستند.  طراحی این کتاب‌ها بر اساس استانداردهای آموزشی صورت گرفته و کلیه‌ی مطالب و سؤالات آن منطبق با کتاب‌‌های درسی می‌باشد.

روش خواندن کتاب های پرسمان

برای کسب بازده بیشتر از مطالعه کتاب های پرسمان گاج بهتر است دانش‌آموز قبل از هر چیز درس‌نامه‌ها را به‌طور کامل مطالعه نماید و پس از مطالعه کامل درس‌نامه به سراغ تمرین‌های مربوط به هر بخش رفته و بدون استفاده از پاسخ‌نامه سعی نماید سؤالات و تمرین‌ها را براساس آموخته‌های خود پاسخ دهد. دانش‌آموز پس از حل سؤالات می‌تواند پاسخ‌های خود را با پاسخ‌نامه مقایسه نماید تا با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شود.

خرید کتاب پرسمان گاج با تخفیف از کتابانه

برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب پرسمان گاج یا هر نوع کتاب کمک آموزشی و کتاب نمونه سوالات امتحانی دیگری، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی آسان و سریع به این کتاب‌ها از تخفیفات و مزایای بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند شوید. همکاران ما در کتابانه انواع کتاب‌های پرسمان گاج را برای دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی در سراسر کشور فراهم نموده‌اند. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب کتاب های پرسمان گاج

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به ارائه‌ی بهترین کتاب‌های پرسمان گاج با نازل‌ترین قیمت به دانش‌آموزان عزیز می‌باشد. با مشاهده لیست کتاب های پرسمان گاج در کتابانه و مقایسه قیمت این کتاب‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه تنوع بی‌نظیر و قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. با خرید آنلاین کتاب پرسمان از کتابانه، لذت بهترین خرید اینترنتی کتاب را تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل