loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. هرکول پوآرو
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
36 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره مجموعه کتاب های هرکول پوآرو

هرکول پوآرو کارآگاه تخیلی بلژیکی باهوش و یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های داستانی تاریخ ادبیات است که توسط نویسنده‌ی شهیر انگلیسی، آگاتا کریستی در قالب داستان‌های جنائی جذاب خلق شده‌ است. پوآرو یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های کریستی است که بین سال‌های 1920 و 1975 در 33 رمان، دو نمایش‌نامه و بیش از 50 داستان کوتاه ظاهر شد. خرید کتاب هرکول پوآرو اولین رمان این مجموعه با نام ماجرای اسرارآمیز در استایلز در سال 1920 منتشر شد. این شخصیت تخیلی محبوب از زمان ظهور خود در بیش از 100 سال پیش، نظر مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان نموده و تنها شخصیت تخیلی است که پس از پایان مجموعه، در صفحه اول نیویورک تایمز یک آگهی ترحیم دریافت کرد. تحسین‌برانگیز‌ترین رمان‌های هرکول پوآرو از سال 1932 تا 1942، شامل قتل در قطار سریع‌السیر شرق (1934)، قتل به ترتیب حروف الفبا (1935)، ورق‌های روی میز (1936) و مرگ بر روی نیل (1937) است. رمان مرگ بر روی نیل توسط رمان‌نویس کارآگاهی، جان دیکسون به‌عنوان یکی از بزرگترین رمان‌های رازآلود تمام دوران لقب گرفته است. رمان پنج خوک کوچک (1942) که در آن پوآرو با تجزیه و تحلیل روایت‌های مختلف این تراژدی، قتلی شانزده ساله را بررسی می‌کند، توسط رابرت بارنارد منتقد و رمان‌نویس معمایی، بهترین رمان کریستی لقب گرفته است. از بسیاری از آثار کریستی برای ساخت مجموعه‌های سینمایی و تلویزیونی اقتباس شده است.

معرفی هرکول پوآرو

در حالی که برخی از کارآگاهان در جستجوی سرنخ‌ها روی زمین می‌چرخند، پوآرو از روان‌شناسی و دانش گسترده خود درباره طبیعت انسان، برای شناخت مجرم و پرده‌برداری از جنایت استفاده می‌کند و علاوه بر شواهد فیزیکی بر ترکیب نظم، روش و سلول‌های خاکستری کوچک مغزش استوار است. پرونده‌های پوآرو همیشه پایانی دراماتیک دارند و داشتن بزرگ‌ترین ذهن در کل اروپا را در وی تائید می‌کنند. موضوع کتاب هرکول پوآرو

درباره‌ی آگاتا کریستی

آگاتا کریستی (متولد 15 سپتامبر دوون، انگلستان - درگذشته 12 ژانویه 1976 والینگ فورد)، رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس انگلیسی و یکی از بی‌نظیرترین نویسندگان زن جهان است که کتاب‌های جنائی او به حدود 100 زبان ترجمه شده و بیش از 100 میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رسیده است. آگاتا کریستی در طول جنگ جهانی اول، زمانی‌که به‌عنوان پرستار خدمت می‌کرد، شروع به نوشتن داستان‌های پلیسی کرد. کریستی نوشتن اولین رمان مجموعه کتاب های هرکول پوآرو با نام «ماجرای اسرارآمیز در استایلز» را در سال 1916 آغاز کرد و پس از پایان جنگ در سال 1920 آن را منتشر ساخت. این رمان شخصیت ماندگار هرکول پوآرو را به مخاطبان معرفی کرد.  آگاتا کریستی  حدود 75 رمان، از جمله 66 رمان پلیسی و 14 مجموعه داستان کوتاه نوشت. او مشهورترین نویسنده معمایی جهان و یکی از پرمخاطب‌ترین رمان‌نویسان تمام دوران است. طبق گزارش‌ها، فروش آثار او با فروش آثار شکسپیر و کتاب مقدس برابری می‌کند. آگاتا کریستی آگاتا کریستی؛ نویسنده مجموعه کتاب های هرکول پوآرو[/caption]

خرید کتاب هرکول پوآرو از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه منبعی جامع و مورداعتماد برای دسترسی آسان کلیه‌ی علاقه‌مندان به رمان های خارجی و ایرانی و سایر کتاب های عمومی، با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. برای مشاهده و خرید اینترنتی مجموعه کتاب هرکول پوآرو می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی آسان به این کتاب های خواندنی و جذاب، از قیمت‌های بی‌نظیر و خدمات پس از فروش این فروشگاه بهره‌مند شوید. با خرید از کتابانه، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت بسته‌بندی، در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های هرکول پوآرو

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به ارائه‌ی برترین آثار داخلی و خارجی با بهترین شرایط است. با مشاهده قیمت مجموعه کتاب هرکول پوآرو در کتابانه و مقایسه‌ی آن با سایر فروشگاه‌ها، متوجه قیمت‌های‌ مناسب و تنوع این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید آنلاین کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل