loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. من اهل بیت را دوست دارم
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
14 کالا

درباره‌ی کتاب‌های من اهل بیت را دوست دارم

کتاب من اهل بیت را دوست دارم، مجموعه‌ای چهارده جلدی می‌باشد که توسط حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حیدری ابهری برای مخاطب کودک و نوجوان مورد نگارش قرار گرفته است. در واقع، هدف اصلی از تالیف این اثر، ترویج فرهنگ اسلامی و آشنایی هر چه بیش‌تر و بهتر خوانندگان با امامان معصوم (ع) می‌باشد.

به طور کلی، همان‌طور که از عنوان مجموعه نیز پیداست، نگارنده در طول محتوای هر یک از این کتاب‌ها، به تشریح جزئیات زندگی و طرز تفکرات اهل بیت (ع) می‌پردازد. زبان بکار رفته در این آثار، بسیار ساده و روان می‌باشد؛ به طوری که مخاطب قصد و نیت نویسنده را به طور کامل درک کرده و ارتباط نزدیکی با شخصیت‌های داستان‌ها برقرار می‌کند. خرید کتاب من اهل بیت را دوست دارم

شخصیت های مجموعه کتاب من اهل بیت را دوست دارم

شخصیت‌های اصلی داستان‌های مجموعه کتاب من اهل بیت را دوست دارم، پیامبر اکرم (ص)، حضرت زهرا (س) و نیز دوازده امام بزرگ شیعیان هستند.

موضوع کتاب من اهل بیت را دوست دارم

مجموعه کتاب من اهل بیت را دوست دارم، جزئیات زندگی چهارده امام معصوم و نیز سبک و شیوه‌ی رفتاری و طرز تفکرات هر یک از آن‌ها را به طور خلاصه‌وار و روان برای خوانندگان تشریح می‌کند.

مخاطب کتاب های من اهل بیت را دوست دارم

کودکان و نوجوانان عزیز، مخاطبان مجموعه کتاب من اهل بیت را دوست دارم، هستند.

نویسنده‌ی کتاب من اهل بیت را دوست دارم

غلامرضا حیدری ابهری در تهران و تاریخ یکم فروردین ماه سال 1348 دیده به جهان گشود. وی تحصیلات علوم دینی خود را در حوزه‌ی علمیه‌ی قم سپری نمود. سپس، با هدف ترویج فرهنگ اسلامی در مراکز فرهنگ و معارف قرآن و نیز دارالحدیث به فعالیت پرداخت. وی از نویسندگان توانا و محبوب معارف اسلامی به شمار می‌رود و آثار گوناگونی را برای برای مخاطبان رده‌های سنی مختلف، به ویژه کودکان و نوجوانان به نگارش درآورده است. کتاب‌های آقای حیدری ابهری، جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی دهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد و جایزه‌ی نخستین جشنواره کتاب سال رضوی را به خود اختصاص داده‌اند. قیمت کتاب من اهل بیت را دوست دارم

قیمت مجموعه کتاب من اهل بیت را دوست دارم

آشنایی کودکان و نوجوانان با اهل بیت (ع) برای ما مسلمانان، امری بسیار مهم و ضروری قلمداد می‌گردد. زیرا در همین مقاطع سنی است که باید میان بزرگان دین و عزیزان خود، رابطه‌ای ناگسستنی ایجاد کرده و عشق و علاقه به اهل بیت را در دل خود نهادینه سازیم. در همین راستا، مجموعه کتاب های من اهل بیت را دوست دارم به کودکان و نوجوانان و نیز والدین گرامی یاری می‌رساند. در نتیجه میزان بهای این کتاب‌ها نباید مانع از خرید و مطالعه‌ی آن‌ها شود.

‌خرید کتاب من اهل بیت را دوست دارم از کتابانه

دوستداران و علاقه‌مندان به مجموعه کتاب من اهل بیت را دوست دارم یا سایر کتاب های مذهبی کودک، می‌توانند با مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه کتابانه و یا از طریق فروش اینترنتی کتابانه، اقدام به سفارش و خرید اثر مورد نظر خود نموده و از خدمات کتابانه بهره‌مند گردند؛ خدماتی همچون تحویل به موقع کتاب‌های سفارشی درب منزل و استفاده از تخفیفات تعیین شده توسط فروشگاه.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل