loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. ماجراهای من و درسام
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
94 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معرفی کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

این روزها دانش‌آموز بودن یعنی داشتن کتاب های کمک درسی رنگارنگ و متاسفانه داشتن استرس امتحانات پایان ترم و البته کنکور. «انتشارات خیلی سبز» ناشر نام‌آشنا و پرکاری است که با چاپ انواع کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی گوناگون، تلاش کرده که قدری از این اضطراب محصلینِ کوشا بکاهد و در موفقیت آنها گامی مثبت بردارد. در این مطلب، شما را با گروهی از کتاب های خیلی سبز آشنا خواهیم کرد تحت عنوان مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام که، در سبک خود، در میان دانش آموزان بسیار پرطرفدارند. کتابانه را دنبال کنید. خرید کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

ویژگی کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز

خرید کتاب های ماجراهای من و درسام، یعنی خریدن کتابی با حجم کم، بدون گزافه گویی های بی‌مورد و دارای تمارین متعدد. این مجموعه کتاب ها که در میان محصلینِ مدارسِ کشور جایگاه خاصی پیدا کرده‌اند، چندین ویژگی بارز دارند که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم:

  • یک: درسنامه‌ی کاربردی دارند.
  • دو: دارای سوالات امتحانی به شکل طبقه بندی شده هستند.
  • سه: دارای آزمون‌هایی مطابق با بودجه بندی امتحانات پایان ترم هستند.
  • چهار: راهنمایی و مشاوره دارند که در یادگیری و فهم بیشتر و کامل‌تر مطالب به کمک دانش‌آموزان می‌‌آید.
  • پنج: برای مرور کامل دورس در شب امتحان، حاوی خلاصه‌ای از نکات مهم دروس هستند.

هدف از انتشار کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

معمولاً انتشار هر نوع کتاب کمک درسی هدف خاصی را دنبال می‌کند؛ برخی مناسب کنکور هستند،برخی فقط به درد شب های امتحان می‌خورند، برخی فقط درسنامه اند و الی آخر... کتاب های ماجراهای من و درسام، مجموعه‌ای هستند که مطالب را به سادگی و با زبانی شیوا و بیانی فصیح شرح داده‌اند و پس از مطالعه‌ی آنها احساس می‌کنید که مطالب درسی، دوباره برایتان تدریس شده است. از طرفی، همان طور که پیش‌تر اشاره شد، دارای نمونه سوالات امتحانی، به صورت کاملا مطابق با بودجه بندی امتحانات را، در کنار نمونه سوالات گوناگون و طبقه بندی شده، دارند. بنابر این مطالب، این کتاب های دو هدف را دنبال می‌کنند:

  • اول: تسهیل یادگیری مطالب و مفاهیم درسی توسط دانش‌آموزان.
  • دوم: ایجاد آمادگی برای امتحانات کلاسی و پایان ترم با ارائه نمونه سوالات و آزمون های استاندارد و متعدد.

بهترین کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

اگر به عنوان یک دانش‌آموز به دنبال خرید یک کتاب کمک درسی برای حضور موفق در امتحانات هستید، ما خرید آنلاین کتاب های ماجراهای من و درسام با تخفیف از کتابانه، که یک فروشگاه معتبر و آنلاین برای خرید انواع کتاب هاست، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این سری از کتاب های کمک درسی خیلی سبز، شما شاهد بهترین طراحی سوالات، کارا ترین نکته‌های درسی و توضیحات و تدریسی شفاف و گویا هستید. برخی از بهترین کتاب های مجموعه‌ی ماجراهای من و درسام عبارتند از:

  1. کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم
  2. کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی دوم دبستان خیلی سبز

  3. کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی 3 دوازدهم خیلی سبز

  4. کتاب ماجراهای من و درسام شیمی 1 دهم خیلی سبز

  5. کتاب ماجراهای من و درسام علوم هشتم خیلی سبز

خرید کتاب ماجراهای من و درسام

خرید اینترنتی کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز با تخفیف از کتابانه

خرید اینترنتی کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز با تخفیف، یکی از امکاناتی است که فروشگاه اینترنتی کتابانه برای شما دوستان فراهم کرده است. شما با کتابانه می‌توانید خریدی امن و سریع و باکیفیت را، همراه با تخفیف های عالی، تجربه نمایید. برای این کار کافیست به وبسایت کتابانه مراجعه کرده و کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنید و با افزودن آن به سبد خرید خود، در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

کتاب های کمک درسی، گستره‌ی قیمتی طویلی دارند. ولی نگران قیمت ها نباشید. کتابانه با اعمال تخفیفات ویژه، حتی‌الامکان، تلاش نموده تا خرید آنلاین کتاب های ماجراهای من و درسام را برای مشتریانش مقرون به صرفه تر نماید. شما برای اطلاع از قیمت کتاب های ماجراهای من و درسام می‌توانید به ابتدای همین صفحه از کتابانه مراجعه کنید و با کلیک بر روی عنوان کتاب، از قیمت و تخفیف‌های آن مطلع شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل