loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. قصه ها عوض می شوند
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

مجموعه کتاب قصه ها عوض می‌شوند

مجموعه کتاب‌ های قصه ها عوض می‌شوند (Whatever After) از سری کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز اثر سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) است. نویسنده در این مجموعه‌ی محبوب با خلاقیت و ایده‌ای بکر، داستان‌هایی جذاب را برای کودکان و نوجوانان سراسر جهان به رشته تحریر درآورده است. در ادامه با این مجموعه‌ی جذاب بیشتر آشنا خواهیم شد. خرید کتاب قصه ها عوض می شوند

درباره‌ی کتاب قصه ها عوض می‌شوند

کتاب های قصه ها عوض می‌شوند راجع به دختربچه‌ای 10 ساله به نام ابی و برادر 7 ساله‌اش جونا است که به‌تازگی به شهری جدید به نام اسمیت ویل نقل‌مکان کرده‌اند. ابی در تلاش است تا خود را با این مکان متفاوت و جدید وفق دهد. تا اینکه یک شب برادرش در مورد چیزهای عجیبی می‌گوید که در آینه داخل زیرزمین دیده است. ابی و جونا به آینه زل می‌زنند و به داخل کشیده می‌شوند. آن‌ها خود را در یک جنگل و کنار یک پیرزن می‌بینند.

آن‌ها به دنبال پیرزنی می‌روند. پیرزن در کلبه‌ای را می‌زند، اما دختر نوجوان هراسان داخل کلبه نمی‌خواهد به او اجازه ورود بدهد. پیرزن بارها تلاش می‌کند تا سیبی را به آن دختر بدهد، اما در نهایت دخالت ابی و جونا باعث می‌شود که آنجا را ترک کند. دختر عصبی به ابی و جونا اجازه‌ی ورود می‌دهد. نام آن دختر اسنو است. ابی و جونا در نهایت متوجه می‌شوند که در افسانه‌ی سفید برفی حضور دارند و با جلوگیری از خوردن سیب، شانس سفید برفی برای مرگ، دفن شدن در جنگل و نجات بوسه یک شاهزاده را از بین برده‌اند.

آن‌ها قول می‌دهند که اوضاع را سروسامان دهند تا او بتواند از سرگذشت حقیقی خود لذت ببرد. از سفید برفی و هاتل و گرتل گرفته تا راپونزل و پری دریایی کوچک، آینه جادویی این خواهر و برادر را به داستان‌های افسانه‌ای مختلف هدایت می‌کند. ابی و جونا هر افسانه‌ای را به هم می‌ریزند و ماجراهای هیجان‌انگیزی متفاوتی را رقم می‌زنند.

کتاب قصه ها عوض می‌شوند چند جلد است؟

مجموعه کتاب قصه ها عوض می‌شوند شامل 15 جلد است. هر 15 جلد این مجموعه پرفروش نیویورک تایمز و یو اس ای تودی به زبان فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات پرتغال در اختیار کودکان و نوجوانان کتاب دوست کشورمان قرار گرفته است. این مجموعه‌ی جذاب و فانتزی مناسب کودکان 7 تا 12 سال است. قیمت کتاب قصه ها عوض می شوند

 خرید مجموعه کتاب قصه ها عوض می‌شوند

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه به‌عنوان یکی از فروشندگان باسابقه در حوزه عرضه انواع کتاب در کشورهمواره در تلاش است که امکان دسترسی آسان کودکان و نوجوانان را به انواع کتاب‌های جذاب و خواندنی داخلی و خارجی فراهم سازد.

کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای خرید انواع کتاب ‌با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. برای مشاهده و خرید مجموعه کتاب های قصه ها عوض می‌شوند می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید. با خرید از کتابانه سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید. با خرید مجموعه کتاب های قصه ها عوض می‌شوند، فرصت مطالعه‌ی 15 داستان معروف جهان با پایانی متفاوت را برای نوجوانان‌تان فراهم می‌سازید.

قیمت کتاب قصه ها عوض می‌شوند

انواع رمان های نوجوان را در کتابانه جستجو نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مشاهده‌ی مجموعه کتاب قصه ها عوض می‌شوند، متوجه قیمت‌ مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. مفتخر به میزبانی شما در یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌‌های آنلاین کتاب در کشور هستیم.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل