loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. قانون یار
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
11 کالا

درباره کتاب های قانون یار چتر دانش

مسئله تهیه کتاب‌های پیشنهادی اساتید و حرفه‌ای‌های رشته حقوق، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حقوق خوان‌ها و حقوق‌دان‌ها بوده است؛ حتی آن‌هایی که از مطالعه کتاب‌های جدید گریزان بوده‌اند. به همین بهانه در مطلب این صفحه، کارشناسان بخش کتاب‌های حقوقی در وبسایت کتابانه یکی از بهترین مجموعه های انتشارات چتردانش را مورد نقد و بررسی قرار داده‌اند. این شما و این یکی از مهم ترین منابع آزمون وکالت که داشتن‌شان برای دانشجویان رشته حقوق و داوطلبین آزمون وکلا از اوجب واجبات است! خرید کتاب قانون یار

معرفی مجموعه کتاب های قانون یار چتر دانش

اگر شما هم تاکنون دغدغه کسب آمادگی برای شرکت در آزمون‌های حقوقی را داشته‌اید، حتما می‌دانید که مطالعه یک مجموعه کتاب معتبر با تمام المان‌های استاندار این رشته، موضوعی است که نمی‌توانید نادیده‌اش بگیرید! ضرورت تدوین مجموعه کتاب‌های موثر در این زمینه، همواره یکی از دغدغه‌های ارزشمند نویسندگان بزرگ و ناشرهای دلسوز بوده است. انتشارات چتر دانش در یک اقدام قابل تحسین، کتاب قانون یار چتر دانش را برای فراگیران رشته حقوق به چاپ رساند. این کتاب‌ها جامع‌ترین منبع دربردارنده مواد قانون است که نکات و تست‌های متنوعی جهت شرکت در آزمون‌های حقوقی مهم دارد. خرید آنلاین کتاب قانون یار می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شما را به درک خوبی از قوانین مطرح رشته حقوق برساند؛ همچنین این کتاب با کاهش زمان مطالعه و افزایش زمان پاسخگویی به سوالات میتواند ضامن موفقیت در آزمون‌های حقوقی باشد.

سبک آموزش مجموعه کتاب های قانون‌یار

شیوه بیان مطالب در مجموعه کتاب قانون یار چتر دانش با عنوان شیوه قانون محور مطرح می‌شود. بر همین اساس، نگارش و بیان مطالب به گونه‌ای تنظیم شده است که مواد قانونی مرتبط با حقوق در حوزه‌های مختلف خانواده و جامعه را با ذکر جزئیات و به صورت جامع بیان کند. سبک نگارش کتاب های قانون یار انتشارات چتر دانش به گونه‌ای است که در ابتدا یک ماده به صورت مفصل مطرح شده و طی فرایندی نکات مهم و ارزشمند مرتبط با آن نیز بیان خواهد شد. همچنین خوب است بدانید که هر کتاب از لیست کتاب های حقوقی قانون یار منبع مناسبی از تست‌های معتبرترین آزمون‌های حقوقی است. البته انتشارات چتر دانش ارجاع مخاطب به پاسخ صحیح پرسش‌های چهارگزینه‌ای را فراموش نکرده و علاوه بر این، روبه‌روی هر تست، آدرس دقیق منبع آن را ذکر نموده است.

ویژگی کتب حقوقی قانون یارهای چتر دانش

پیش از این‌که انتخاب‌تان را در راستای خرید اینترنتی کتاب قانون یار انتشارات چتر دانش نهایی کنید، بهتر است یک‌بار برای همیشه، ویژگی‌های این مجموعه کتاب حقوقی را به صورت کامل بررسی کنیم. کتاب قانون یار چتر دانش هم به بیان مفصل ماده قانونی می‌پردازد و هم نکات مهم را  ضمن ارائه تست‌های آزمون‌های معتبر مرور می‌کند. حضور پرسش‌های چهارگزینه ای از مطرح‌ترین آزمون‌های حقوقی به همراه پاسخ‌نامه، لیست کتاب های قانون یار را به یکی از معتبرترین منابع حقوقی تبدیل کرده است. این کتاب در طرح قوانین خاص شاهکار کرده است! قوانین کمتر دیده شده‌ای مانند قانون حمایت از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، قانون حمایت خانواده و اهداء جنین به زوجین نابارور از جمله این مواد قانونی است. بنابراین خرید آنلاین کتاب قانون یار فرصت خوبی برای بهره‌مندی از این ویژگی‌های فوق‌العاده و ارتقاء دانش حقوقی شما است؛ فرصتی که می‌تواند موفقیت در آزمون‌های حقوقی مهم را به خوبی تضمین کند.

کتاب های قانون‌یار چتر دانش مناسب چه کسانی است؟

موسسه آموزش عالی آزاد چتر دانش مجموعه کتاب های قانون یار را برای آموزش حقوق‌دان‌های حرفه‌ای منتشر کرده است. دانشجویان حقوق جهت کسب آمادگی برای شرکت در آزمون‌های حقوقی و علمی از این مجموعه استفاده می‌کنند. ضمن این‌که جامعه حقوقی کشور اعم از اساتید و متخصصان این حوزه، مجموعه کتاب قانون یار را به عنوان یکی از قابل‌اعتماد‌ترین منابع دانشگاهی و مطالعه آزاد رشته حقوق معرفی کرده‌اند. به طور کلی خرید اینترنتی کتاب قانون یار انتشارات چتر دانش به همه حقوق‌دانان از جمله قضات، وکلا، و کارآموزان رشته‌های حقوقی به شدت توصیه می‌شود.

خرید کتاب قانون یار چتردانش از کتابانه

متقاضیان آزمون‌های حقوقی بهتر است خرید کتاب های قانون یار را در اولویت‌های خود قرار دهند. در همین راستا وبسایت کتابانه فرصت خرید کتاب حقوقی دلخواهتان از لیست کتاب های حقوقی قانون یار چتر دانش را فراهم نموده است؛ بعداز ثبت سفارش به صورت اینترنتی، کتاب شما در سریع‌ترین زمان ممکن در آغوش‌تان خواهد بود! حتی اگر در دورترین نقطه ایران باشید!

قیمت کتاب های قانون یار چتر دانش

انتشارات چتر دانش کتاب های قانون یار را در حوزه حقوق مدنی، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و جامع‌ترین منابع خود معرفی می‌کند؛ بنابراین تیراژ بالای کتاب‌های این انتشارات و استقبال بی‌سابقه مدعیان حوزه حقوق از آن، نوید یک مجموعه کم‌نظیر را می‌دهد! شما می‌توانید هر یک از کتاب های قانون یار یا هر کتاب دانشگاهی دیگر را هم اکنون سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن، آن را در محل تحویل بگیرید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل