loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. داستان‌های شرلوک هلمز
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
60 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره شرلوک هلمز

شرلوک هلمز، کارآگاه خیالی نویسنده‌ای اسکاتلندی، به نام آرتور کانن دویل، است. شرلوک هولمز برای اولین بار در کتاب مطالعه در اسکارلت به جهانیان معرفی شد. او به عنوان اولین «کارآگاه مشاور» جهان با مغز متفکر و استدلال دقیق و منطقی خود، مجرمان را در سراسر قاره اروپا، خصوصا انگلستان دنبال می‌کند.

هولمز ماندگارترین و شناخته‌شده‌ترین شخصیت خیالی داستان‌های پلیسی است که تأثیری منحصربه‌فرد بر تخیل عموم مخاطبان در سراسر دنیا گذاشته است. در ادامه به معرفی این شخصیت محبوب و نحوه‌ی خرید اینترنتی داستان‌های شرلوک هلمز خواهیم پرداخت؛ اگر از علاقه مندان به مطالعه رمان های خارجی و پلیسی هستید، با ما همراه باشید. کتاب شرلوک هلمز

شرلوک هولمز؛ مخلوقی که بیش از خالقش به محبوبیت رسید!

شرلوک هلمز، شخصیتی محبوب، دوست‌داشتنی و جذاب است که نامش بیش از خالق آن، آرتور کانن دویل شناخته شده است. باورپذیری هولمز به‌حدی است که بسیاری او را شخصیتی واقعی می‌پندارند و حتی انجمن‌های ادبی و خوانندگان مشتاق داستان‌‌هایش،  به شیوه‌ای مدرن از آن هواداری می‌کنند. در حقیقت آرتور کانن دویل با خلق این شخصیت دوست‌داشتنی و منحصر‌به‌فرد، نام خود را در سرتاسر دنیا مطرح ساخت.

شرلوک هلمز کارگاهی عجیب و غریب، اما دوست داشتنی

داشتن مهارت استدلالِ دقیق و مشاهده‌ی زیرکانه‌ی شواهد برای حل پرونده‌ها، باعث معروفیت شرلوک هلمز شده است. بیشتر مردم هلمز را نیروی استدلال محض می‌دانند، ذهنی تقریباً فوق‌بشری که قادر به حل هر پازلی است. هولمز دارای شخصیتی وسواسی با قدرت قیاسِ خارق‌العاده است. کارآگاهی باهوش، منطق‌گرا و ضداجتماع که هر چند وقت یکبار، با حل پرونده‌های مرموز، سلامت روانی و زندگی‌اش را در معرض خطر قرار می‌دهد. وی کارآگاهی غیرقابل‌پیش‌بینی است که ناگهان از تفکر آرام به سمت فعالیت‌های دیوانه‌وار می‌چرخد. این رفتارهای عجیب‌وغریب و شخصیت منحصربه‌فرد باعث شده که او نظر مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب نماید.خرید کتاب های شرلوک هلمز

بندیک کامبربچ درنقش شرلوک هلمز، در مجموعه تلویزیونی شرلوک

جان واتسون؛ همیشه دستیار، تا ابد دوست

دکتر جان اچ. واتسون، پزشک خیالی انگلیسی، دوست و دستیار فداکار شرلوک هلمز در داستان‌های پلیسی و رمان‌های آرتور کانن دویل است. واتسون به‌عنوان جراح ارتش در هند خدمت کرد، در افغانستان مجروح شد و به دلیل بیماری به انگلستان بازگشت. او و هلمز یکدیگر را در لندن ملاقات کردند. او شخصیتی متواضع و باهوش و ناظری صبور و حساس است که همیشه به اسرار مخفی هلمز گوش می‌دهد و در حل پرونده‌ها به او کمک می‌کند؛ هرچند توانایی تشخیصی او قابل‌قیاس با استدلال‌های برق‌آسای هلمز نیست. حرفه‌ی پزشکی واتسون هیچگاه مانع همراهی او در پرونده‌های مبارزه با جرم و جنایت شرلوک  نمی‌شود. از نظر شرلوک، واتسون قابل‌اعتمادترین فردی است که او تا به حال شناخته است. او راوی 56 داستان از 60 داستان شرلوک هلمز است.

شرلوک هولمز نباید بمیرد!

اولین مجموعه داستان‌های شرلوک هولمز بین سال‌های 1887 و 1893 منتشر شد. این شخصیت در سال 1893 در مشکل نهایی توسط جنایتکار باهوش پروفسور جیمز موریارتی که هلمز او را «ناپلئون جنایت» می‌نامد، کشته شد؛ کانن معتقد بود، هلمز او را از پرداختن به مباحث جدی‌تر ادبیات منحرف می‌کند و انرژی‌های ادبی‌اش نباید بیش از حد به یک کانال هدایت شود. با این حال، واکنش مردم باعث شگفتی بسیار او شد.

خوانندگان، نامه‌های دردناکی به مجله استرند نوشتند و در اعتراض به این مسئله، 20000 نفر اشتراک خود را در این مجله لغو کردند. خود کانن دویل نیز نامه‌های اعتراضی زیادی دریافت کرد. گفته‌ها حاکی از آن است که لندنی‌ها با شنیدن خبر مرگ هولمز چنان ناراحت و مضطرب شدند که برای عزاداری او بازوبندهای مشکی بر بازو بسته بودند. درنهایت پس از 10 سال مقاومت در برابر فشار عمومی، هولمز در سال 1903 دوباره ظاهر می‌شود و به واتسون حیرت‌زده توضیح می‌دهد که مرگ خود را جعل کرده تا دشمنانش را فریب دهد. پس از آن کانن دویل تا سال 1927 داستان‌های جدیدیراجع به شرلوک هلمز ‌نوشت. خرید مجموعه کتاب شرلوک هولمز

ماجراهای شرلوک هلمز داستان‌هایی که هیچگاه کهنه نمی‌شوند!

برخی از داستان‌ها همیشه در صدر هستند و گذر ایام نمی‌تواند غبار کهنگی بر روی آن‌ها بنشاند. شرلوک هلمز در زمره‌ی شخصیت‌های ادبی معروف و جاودان ادبیات داستانی است که پس از گذشت 120 سال از اولین ظهورش، همچنان داستان‌ها و آثار اقتباسی آن در سینما، تئاتر و تلویزیون محبوبیت خاصی در کل جهان دارد. کانن دویل در مجموع چهار رمان و 56 داستان کوتاه با محوریت این کاراگاه خیالیِ ساکنِ لندن، منتشر ساخته که استقبال از خرید کتاب شرلوک هلمز و آثار اقتباسی آن از ابتدای انتشار تا کنون، شاهدی بر این مدعاست.

تاثیر شخصیت هولمز بر کارآگاهان بعد از نسل خودش

سِر آرتور کانن دویل به‌دلیل استفاده شخصیت‌ داستانی‌اش شرلوک هلمز از روش‌هایی همچون اثر انگشت، سرولوژی، رمزنگاری و ردیابی شواهد، عاملی تأثیرگذار بر علم پزشکی قانونی تلقی می‌شود. شرلوک از همکاران و زمان خود جلوتر است، زیرا قادر به دیدن جزئیات و رسیدن به نتایجی است که دیگران قادر به انجام آن نیستند. او در حل پرونده‌های خود از روش‌هایی استفاده می‌کرد که در آن زمان برای جامعه جدید بود. این شخصیت علاوه بر داشتن شهرت ادبی خاص، در معرفی تکنیک‌های کارآگاهی مدرن به کارآگاهان نیز نقش داشت.    قیمت کتاب شرلوک هلمز

الهام گرفتن کانن دویل از شخص واقعی برای خلق شرلوک هولمز

شخصیت کارآگاه تخیلی و ماهر سر آرتور کانن دویل از  روی شخصیت «دکتر جوزف بل»، یکی از اساتید دانشکده پزشکی کانن دویل الگوبرداری شده است. کانن دویل در رشته پزشکی دانشگاه ادینبورگ تحصیل کرد و به‌عنوان پزشک در انگلستان مشغول به کار شد. او در اوقات فراغت به داستان‌نویسی می‌پرداخت. کتاب مطالعه‌ای در اسکارلت، اولین رمان او با حضور شرلوک هلمز، در سال 1887 منتشر شد.  مهارت‌های شرلوک هلمز در مشاهده‌‌ی دقیق تا حدی بر اساس مهارت‌های جوزف بود. جوزف قادر به تشخیص شغل و سایر جزئیات شخصی بیماران از روی ظاهر و رفتار آن‌ها بود. کانن دویل علاوه بر شاگردی، مدتی به‌عنوان منشی جوزف بل در بیمارستان سلطنتی ادینبورگ خدمت کرد و در آنجا شاهد روش‌های تشخیصی این پیرمرد بود. کانن دویل بعدها در نامه‌ای به بل نوشت: «من شرلوک هلمز را مدیون شما هستم و سعی کردم با استفاده از شخصیت و قدرت استدلال شما انسان جدیدی بسازم.»

رکورد آثار شرلوک هولمز در آثار سینمایی و تلویزیونی

شرلوک هولمز رکورددار بیشترین شخصیت ادبی در آثار سینمایی و تلویزیونی است. این شخصیت و داستان‌هایش تأثیر عمیق و ماندگاری بر داستان‌‌های کارآگاهی و پلیسی داشته است. داستان‌های اصلی و فرعی شرلوک هولمز بیش از صد سال است که در فیلم‌های سینمایی، مجموعه‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و رسانه‌های دیگر اقتباس شده‌اند. طبق رکوردهای جهانی گینس، شرلوک هولمز شناخته‌شده‌ترین شخصیت خیالی تاریخ است که از زمان اولین ظهورش در یک فیلم صامت، بازیگران معروف بسیاری چون کریستوفرلی، ایان مک کلن، بازیل راثبون، جرمی برت و پیتر کوشینگ نقش او را در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی بازی کرده‌اند. ماجراهای شرلوک هلمز

خرید کتاب ‌های شرلوک هلمز از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزه عرضه انواع کتاب همواره در تلاش است که امکان دسترسی   آسان به  آثار برتر داخلی و خارجی را برای مخاطبان خود فراهم سازد. کتابانه مرجعی مورداعتماد برای یافتن انواع کتاب‌ها با کمترین قیمت و بهترین کیفیت است. برای مشاهده و خرید اینترنتی داستان‌های شرلوک هلمز می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی  آسان به این اثر معروف و شناخته‌شده‌ی ادبی، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن با بسته‌بندی خوب در مکان دلخواه‌تان تحویل بگیرید.

قیمت داستان های شرلوک هولمز

بهترین شرایط خرید اینترنتی داستان‌های شرلوک هلمز را در کتابانه تجربه نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مشاهده‌ی لیست کتاب های ماجراهای شرلوک هلمز، متوجه قیمت‌ مناسب این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. مفتخر به میزبانی شما در یکی از کامل‌ترین و مقرون ‌به‌صرفه‌ترین فروشگاه‌‌های اینترنتی کتاب کشور هستیم.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل