loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. شاهکار کلاغ سپید
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
25 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های شاهکار کلاغ سپید

کتاب های کمک درسی ابزارهایی عالی برای ارتقا سطح آموزشی دانش‌آموزان خصوصا در روش آموزشی غیرحضوری هستند. انتشارات کلاغ سفید فعالیت خود در زمینه‌ی تالیف کتاب‌های کمک‌آموزشی متنوع از سال 1389 آغاز کرد. و به سرعت به جایگاه شایسته‌ای در میان کتاب‌های کمک‌آموزشی دست یافت. کتاب‌های شاهکار انتشارات کلاغ سفید در زمره‌ی موفق‌ترین و بهترین محصولات کمک درسی این انتشارات است. در این مطلب به معرفی کتاب های شاهکار کلاغ سفید خواهیم پرداخت. خرید کتاب کلاغ سپید

معرفی کتاب کار (شاهکار) کلاغ سپید

کتاب های شاهکار کلاغ سفید در حقیقت کتاب های کار انتشارات کلاغ سفید هستند که با هدف تسلط و یادگیری بهتر و تثبیت دروس از طریق تکرار و حل تمرین برای دانش‌آموزان پایه‌های پیش دبستانی تا نهم به تالبف رسیده اند. دانش‌آموزان با حل مسائل و تمرین‌های متنوع این کتاب‌ها آموخته‌های خود را مورد ارزیابی قرار داده و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا می‌شوند.

ویژگی کتاب شاهکار کلاغ سپید

کتاب های شاهکار کلاغ سفید همچون سایر کتاب‌های کار متکی بر رویکرد معلم‌محوری و حاوی تمرین‌ها و سؤالات متنوع هستند. این کتاب‌ها مشتمل بر درس‌نامه‌های آموزشی مختصر اما کاربردی و ذکر نکات مهم، جهت مرور سریع مباحث کتاب درسی و کسب آمادگی  پیش از حل تمرینات است. پس از هر درس‌نامه نوبت به بانک جامعی از سؤالات طبقه‌بندی‌شده و متنوع منطبق بر مفاهیم و سرفصل‌های کتاب‌های درسی و نیز آزمون‌هایی برای خودسنجی می‌رسد. چیدمان هدفمند تمرین‌ها، بیان توضیحات تکمیلی و راهنمایی والدین، ارائه آزمون های مروری نوبت اول و دوم و داشتن اپلیکیشن آموزشی رایگان از دیگر ویژگی‌های کتاب های شاهکار کلاغ سفید هستند.

خرید اینترنتی کتاب کار کلاغ سپید با تخفیف از کتابانه

برای مشاهده و خرید کتاب شاهکار کلاغ سپید با تخفیف می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید و ضمن استفاده از تخفیفات و مزایای بی‌نظیر ما، از امکان دسترسی آسان و  سریع به این کتاب‌ها بهره‌مند شوید. همکاران ما در کتابانه انواع کتاب‌های شاهکار کلاغ سپید را برای تمامی دانش‌آموزان در جای جای کشور پهناورمان ایران فراهم نموده‌اند. با خرید کتاب شاهکار کلاغ سپید با تخفیف از فروشگاه اینترنتی کتابانه، با یک تیر دو نشان خواهید زد، هم از تخفیفات ویژه بهره‌مند می‌شوید و هم کتاب‌های موردنظرتان را به سهولت و با کمترین هزینه در محل دلخواهتان تحویل می‌گیرید.

قیمت کتاب های شاهکار کلاغ سپید

چنانچه در تأمین هزینه‌ی خرید شاهکار کلاغ سپید با مشکل مواجه هستید، با بررسی کتاب‌ها در فروشگاه اینترنتی کتابانه، متوجه قیمت مناسب و باصرفه و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. همچنین شما دانش‌آموزان عزیز می‌توانید از مزیت خرید آنلاین کتاب شاهکار کلاغ سپید در این سایت فروش کتابهای شاهکار کلاغ سپید نیز بهره‌مند شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل