loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. سیر تا پیاز گاج
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
66 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

همین‌طور که می‌دانید شیوه برگزاری آزمون کنکور سال‌ها است که هیچ شباهتی به آزمون‌های پیشین ندارد و این موضوع، چالش بزرگی برای دانش‌آموزانِ هدفمند به وجود آورده است. در همین راستا قطعا می‌دانید که مطالعه کتاب‌های درسی اولین قدم برای فهم مطالب است اما، برای رسیدن به درک عمیق دروس و جا افتادن مباحث مختلف، کتاب های کمک ‌آموزشی، که یکی از زیر شاخه های کتاب های کمک درسی هستند، یک ضرورتِ بی‌چون‌ و چرا محسوب می‌شوند. در این صفحه به معرفی و شرح ویژگی های کتاب های سیر تا پیاز گاج خواهیم پرداخت و مزایای استفاده از آنها را برای دانش‌آموزان مشخص خواهیم نمود. خرید کتاب های سیر تا پیاز گاج

معرفی مجموعه سیر تا پیاز گاج

انتشارات گاج، انتشارات نام‌آشنایی است که در سال‌های اخیر به دلیل محتوای قدرتمند کتاب‌های کمک آموزشی، حسابی خودش را در دل دانش‌آموزانِ کنکوری و  غیر کنکوری جا کرده است. این‌بار به سراغ یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی رفته‌ایم که گاج با افتخار رقم زده است؛ چاپ کتاب های سیر تا پیاز برای همه دروس! اگر موافق باشید، در این مقاله می‌خواهیم سیر تا پیازِ ماجرای مجموعه سیر تا پیاز گاج را برای‌تان روایت کنیم؛ با فروشگاه اینترنتی کتابانه همراه باشید!

ویژگی های کتاب سیر تا پیاز گاج

مهم‌ترین ویژگی مجموعه سیر تا پیاز گاج خودآموز بودنِ آن‌ها است؛ این موضوع به دانش‌آموز کمک می‌کند تا حدی خودکفا از کلاس‌های آموزشی برای فهم بهتر مطالب درسی تلاش کند. به همین خاطر سیر تا پیاز گاج قطعا یک کتابِ مختصر نیست و درس‌نامه‌های مفصل و جامعی دارد. با وجود این که گاج برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول هم کتاب های سیر تا پیاز را منتشر کرده است، جالب است بدانید سری سیر تا پیاز منحصرا در مقطع متوسطه دو جلد را شامل می‌شود؛ جلد اول قرار است دانش‌آموز را با حل تمرینات تشریحیِ فراوان استادِ درس مربوطه کند! جلد دوم هم شامل پرسش‌های 4گزینه‌ای فوق‌العاده‌ای است که با رویکرد تمرکز بر سوال‌های کنکور، مهارت تست‌زنی کنکوری‌ها را تقویت خواهد کرد. البته به خاطر همین ویژگی‌ها این کتاب صرفا مختص دانش‌آموزان نیست و برای معلم‌ها هم نقش یک مکمل درسی قابل‌توجه را ایفا می‌کند که عصای دست‌شان در حین تدریس است.

هدف از انتشار کتاب سیر تا پیاز گاج

به طور کلی کتب سیر تا پیاز با هدف مطالعه عمیق و جویدنِ خط به خط کتاب‌های درسی طراحی شده‌اند! در فرایند خرید اینترنتی کتاب های سیر تا پیاز گاج به این نکته توجه کنید که همه دانش‌آموزان با طیف‌های متفاوتی از دانش و تسلط بر مطالب می‌توانند با درس‌نامه‌ها ارتباط بگیرند و از پس حل تمرین‌های تشریحی و امتحانات مدرسه هم بر بیایند. البته با توجه به عنوانِ کتاب هم نمی‌توان غیراز این انتظار داشت؛ سیر تا پیاز یعنی پوشش تمام مطالب درسی با جزئیات، به گونه‌ای که دانش‌آموز سوال‌های کنکور  و سایر آزمون‌ها را آگاهانه و با تسلط کامل پشت سر بگذارد.

تفاوت کتاب های سیر تا پیاز با کتاب های محوری گاج

کتب سیر تا پیاز انتشارات گاج قبل‌ترها با عنوان «کتاب های محوری گاج» منتشر می‌شد؛ البته خیلی‌ها هم آن را با نام «کتاب خودآموز گاج» می‌شناسند! به هرحال، در اینکه خرید آنلاین کتاب های سیر تا پیاز گاج با تخفیف برای هر دانش‌آموز مصمم و سخت‌کوشی مثل آب برای ماهی است، شکی وجود ندارد! پس بدانید و آگاه باشید که اگر چشم‌تان به سری کتاب های محوری گاج خورد، همان سیر تا پیازِ خودمان است و با خیال راحت تهیه‌اش کنید!

بهترین کتاب های سیر تا پیاز گاج

انتشارات گاج در سری سیر تا پیاز، بهترین مولفان را برای خلق بهترین محتوا گرد آورده است؛ بنابراین هیچ جای تعجب ندارد که مجموعه سیر تا پیاز گاج از بهترین‌های کمک آموزشیِ ایران محسوب شوند. البته معمولا برای درس‌هایی که نیاز به مطالعه عمقی و رسیدن به درک قابل‌توجه دارند، روش آموزشیِ سیر تا پیاز پرکاربردتر است! به طور مثال، کتاب‌های کمک آموزشیِ دروسِ زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک از بهترین‌های گاج هستند که اجازه نمی‌دهند حکایتِ" نرود میخ آهنین در سنگ" برای هیچ دانش‌آموزی مجسم شود! برخی از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب های این مجموعه عبارت اند از:

خرید اینترنتی کتاب سیر تا پیاز گاج با تخفیف از کتابانه

این روزها که تکنولوژی در پرانرژی‌ترین حالت خودش برای رساندن ما به اهداف‌مان سرحال و آماده است، بهتر است از فرصت خرید اینترنتی کتاب و رهایی از شلوغی شهر، هوای آلوده نهایت استفاده را ببریم! وب‌سایت کتابانه در تلاش است شرایط خرید کتاب سیر تا پیاز گاج با تخفیف را هر کجای ایران که باشید برای تان امکان‌پذیر کند. اگر شیفته مطالعه عمیق و تسلط بر دروس هستید، بسم‌الله!

قیمت کتاب های سیر تا پیاز گاج

قیمت کتاب سیر تا پیاز گاج مانند همه کتاب‌های کمک‌ آموزشی طیف متنوعی را شامل می‌شود؛ اما آن‌چه که تجربه خرید اینترنتی از کتابانه را ماندگار می‌کند، ارائه کتاب‌ها با قیمت منصفانه و تخفیف‌های همیشگی است؛ پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌وجه این تخفیف ها را از دست ندهید!


چرا مجموعه سیر تا پیاز گاج تا این اندازه محبوب هستند؟ گاج با انتشار سری سیر تا پیاز تسلط و عمیق خواندن را به دانش‌آموزان هدیه داد؛ هدیه نابی که در هیاهوی انواع کتاب‌های سطحی‌نگر به همراهِ تست‌های بدون حساب و کتاب، یک غنیمت قابل‌توجه است. بهترین کتب سیر تا پیاز گاج را از کجا تهیه کنم؟ خرید اینترنتی کتب سیر تا پیاز گاج را از طریق کتابفروشی آنلاین کتابانه پیشنهاد می‌کنیم ؛ در سریع‌ترین زمانِ ممکن و با منصفانه‌ترین قیمت! مجموعه سیر تا پیاز گاج چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟ این کتاب‌ها هم درس‌نامه فوق‌العاده دارند و هم تمرین‌های تشریحی فراوان. البته در کتب سیرتاپیاز جلد جداگانه‌ای هم برای پرسش‌های 4گزینه‌ای وجود دارد؛ همه این‌ها یعنی یک تیر و هزار نشان!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل