loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. رشادت مبتکران
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
47 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های رشادت مبتکران

«انتشارات مبتکران» فعالیت خود را از سال 1365 با تالیف کتاب‌های علمی و کمک آموزشی آغاز کرد و تا حال حاضر بیش از 3200 عنوان کتاب در زمینه‌های متنوع منتشر ساخته است. پایبندی به اصول آموزشی و توجه به نیاز مخاطبان، رمز موفقیت این انتشارات است. کتاب های رشادت از جمله کتاب‌های جامع و پرطرفدار انتشارات مبتکران است. در این مقاله قصد داریم به بررسی و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب های رشادت مبتکران بپردازیم. خرید کتاب های رشادت مبنکران رشادت (مخفف رمز شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تیزهوش)، عنوان مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات مبتکران است که برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه طراحی شده است. کتابهای رشادت مبتکران جز پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک‌آموزشی هستند که مورد استقبال و توجه بسیاری از دانش‌آموزان خصوصا دانش‌آموزان درس‌خوان و تیزهوش قرار گرفته‌اند.

ویژگی کتاب رشادت مبتکران

کتابهای رشادت مبتکران در زمره‌ی کتاب های تیزهوشان و نمونه دولتی قرار می‌گیرند. این کتاب ها مشتمل درس‌نامه‌های قوی، آموزش پیشرفته و نکته به نکته دروس، تمرین‌های متنوع، سؤالات چهارگزینه‌ای به همراه پاسخ تشریحی کلیه‌ی سؤالات می‌باشد. مباحث موجود در کتاب‌های رشادت مبتکران براساس آخرین تغییرات کتاب‌های درسی ارائه شده و با برخورداری از صدها سؤال چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده از جمله پرسش‌های ورودی مدارس برتر، آزمون‌ها و المپیادهای کشوری، دانش‌آموزان را از سایر منابع بی‌نیاز می‌کنند.

هدف از انتشار کتاب های رشادت مبتکران

کتاب‌های رشادت مبتکران با هدف آموزش جامع دروس پایه‌های مختلف تحصیلی، تقویت دروس و موفقیت در امتحانات مدرسه، منطبق و هم‌سطح با کتاب‌های درسی گردآوری شده‌اند. آموزش‌های این مجموعه کتاب‌ها به گونه‌ای است که هر دانش‌آموز در هر سطح تحصیلی می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد. سؤالات چهارگزینه‌ای متنوع این مجموعه کتاب‌ها علاوه بر افزایش تسلط دانش‌آموزان بر مباحث کتاب‌های درسی، در ارتقا مهارت‌های تست‌زنی و حل مسئله آنها برای شرکت در آزمون‌ها بسیار مؤثر است

تفاوت مجموعه کتاب های مرشد و رشادت

کتاب های مرشد مبتکران در حقیقت کتاب‌های تستی مبتکران هستند. بر خلاف  کتاب های رشادت مبتکران که سطح سؤالات منطبق با کتاب درسی است. سطح کلی سؤالات در کتاب های مرشد بالاست و تعداد تست‌ها نیز بیشتر از کتاب‌های رشادت مبتکران است، بنابراین منابع مفیدی برای دانش‌آموزان تیزهوش و درس‌خوانی است که به دنبال شرکت در آزمون‌های خاص همچون ورودی مدارس برتر و المپیاد هستند. درس‌نامه‌های کتاب های مرشد مبتکران مختصر بوده و جنبه آموزشی ندارند، تنها برای مرور و تقویت آمادگی ذهنی دانش‌‌آموز برای پاسخگویی به سؤالات ارائه شده‌اند. هر دو نوع کتاب دارای پاسخ‌نامه تشریحی هستند که در کتاب‌های مرشد برخی از پاسخ‌ها در جلد دوم قرار گرفته‌اند.

مقاطع تحصیلی کتابهای رشادت مبتکران

کتاب های رشادت مبتکران تمامی پایه‌های تحصیلی را پوشش می‌دهد. کتاب های رشادت مقطع ابتدایی شامل دروس ریاضی، علوم، فارسی و اجتماعی است که هر کتاب دارای جلد پاسخ‌نامه نیز هست. کتاب های رشادت مبتکران پایه متوسطه اول شامل دروس ریاضی، علوم، عربی ، اجتماعی و زبان انگلیسی است. این کتاب ها در پایه متوسط دوم به دسته های رشادت یگانه، رشادت یاقوت، رشادت یکتا، رشادت غزال و رشادت کانگرو تقسیم می‌شوند که دروس ریاضی، هندسه، زیست، آمار و احتمال، فیزیک، فارسی، شیمی و گسسته را در بر می‌گیرند.

پرفروش ترین کتاب های رشادت مبتکران 

کتاب های رشادت مبتکران به سبب تنوع و در نظر گرفتن اصول آموزشی و نیاز دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی، از کتاب‌های کمک‌آموزشی پرطرفدار و مطرح انتشارات مبتکران هستند. با این حال برخی از این کتاب‌ها جایگاه ویژه‌ای در بین دانش‌آموزان یافته‌اند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

  1. کتاب رشادت ریاضی نهم مبتکران
  2. کتاب رشادت علوم هشتم مبتکران
  3. کتاب رشادت فارسی هفتم مبتکران
  4. کتاب رشادت عربی نهم مبتکران
  5. کتاب رشادت مطالعات اجتماعی هشتم مبتکران
  6. کتاب رشادت زبان انگلیسی هفتم مبتکران

خرید اینترنتی کتاب رشادت مبتکران با تخفیف از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه به عنوان یکی از فروشگاه‌های باسابقه و مطرح، با پشتوانه‌ی سال‌ها تجربه و بهره‌گیری از مشاوران و کارگروه‌های برجسته همواره در تلاش است تا مجموعه‌ی کاملی از بهترین، کامل‌ترین و معتبرترین کتاب‌‌های کمک آموزشی را با بهترین هزینه برای دانش‌آموزان سراسر کشور فراهم سازد. ما از قبل کیفیت هر کتاب را ارزیابی می‌کنیم و می‌کوشیم گنجینه‌های بی‌نظیری را به مخاطبان خود ارائه دهیم. در هر کجای کشور که باشید، از امکان دسترسی آسان و سریع به بهترین کتاب های رشادت مبتکران بهره‌مند خواهید بود. برای خرید آنلاین کتاب رشادت مبتکران و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را به آسانی سفارش داده و در بهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های رشادت مبتکران

 با بررسی و مشاهده لیست قیمت کتابهای رشادت مبتکران در فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مقایسه قیمت این کتاب‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب و باصرفه کتابهای رشادت مبتکران در فروشگاه اینترنتی کتابانه خواهید شد. به ما اعتماد کرده و لذت خرید اینترنتی کتاب های رشادت مبتکران را در کتابانه تجربه کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل