loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. دو تا خفن
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
4 کالا

معرفی کتاب دو تا خفن

کتاب دو تا خفن یک مجموعه پر فروش رمان نوجوانان اثر جوری جان و مک بارنت است. جوری جان و مک بارنت نویسندگان مشهور کودک مجموعه‌ای را خلق کرده‌اند که ریشه در ادبیات کلاسیک دارد. کتاب دو تا خفن یک رمان کمدی و پراکشن راجع به رقابت دو پسر شوخ بداخلاق به نام‌های مایلز و نیلز  است که بعدها با هم متحد می‌شوند تا بزرگترین شوخی شهر را انجام دهند. خرید کتاب های دوتا خفن مجموعه کتاب دو تا خفن یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های داستانی کودک و نوجوان در نیویورک تایمز است که موفق به دریافت جوایز متعددی نیز شده است. چهار کتاب این مجموعه شامل «دوتا خفن»، «دوتا خفن، خفن‌ترمی‌شوند»، «دوتا خفن تابستان خود را چگونه گذراندند» و «آخرین خنده‌ی دو تا خفن» در ایران توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. شوخی‌ها و شیطنت‌های این دو نوجوان بامزه، می‌تواند برای ساعت‌ها روحیه‌‌ی شما را متحول سازد.

موضوع مجموعه کتاب دو تا خفن

مایلز مورفی از رفتن به دره یاونی خوشحال نیست، شهری خواب‌آلود در منطقه‌ای روستایی که تنها به یک چیز معروف است: گاو شیری. در مدرسه قدیمی‌اش، همه او را به‌عنوان شوخ‌ترین فرد شهر می‌شناختند، اما مایلز به‌سرعت متوجه می‌شود که در دره یاونی یک رقیب شوخ و خفن به نام نیلز دارد و اگر قرار است گوی سبقت را از نیلز برباید، باید تلاش بیشتری کند. رقابت هیجان‌انگیز این دو پسر شوخ‌طبع و خفن باعث خلق ماجراهای جذاب دو تا خفن می‌شود. در نهایت مایلز و نایلز تصمیم می‌گیرند با هم متحد شوند و بزرگ‌ترین شوخی‌ای را که تا به حال شهر به خود دیده، رقم بزنند: شوخی به قدری خفن و عجیب است که باعث افتخار اعضای نظم بین‌المللی اختلال شود. موضوع کتاب های دوتا خفن

خرید کتاب دو تا خفن از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشندگان مطرح در حوزه عرضه انواع کتاب در کشور همواره در تلاش است که امکان دسترسی آسان کودکان را به انواع کتاب‌های جذاب داخلی و خارجی‌ فراهم سازد. کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای یافتن انواع کتاب‌ها با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. برای مشاهده و خرید مجموعه کتاب دو تا خفن می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی آسان به این مجموعه، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت بسته‌بندی در مکان دلخواه‌تان تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های دو تا خفن

بهترین شرایط خرید مجموعه کتاب دو تا خفن را در کتابانه جستجو نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مشاهده‌ی قیمت این کتاب، متوجه شرایط خرید مناسب و تنوع بی‌نظیر آن در کتابانه خواهید شد. مفتخر به میزبانی شما در یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌‌های اینترنتی کتاب در کشور هستیم.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل