loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. حساب دیفرانسیل توماس
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
22 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معرفی کتاب حساب دیفرانسیل جورج توماس

حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی شامل مباحث مهمی در ریاضیات بوده که در ادامه آنچه که دانش‌آموزان در حسابان می‌آموزند، در برخی از رشته‌های دانشگاهی ادامه پیدا می‌کند. این مباحث به مطالعه نرخ تغییرات کمیت‌ها می‌پردازند.

کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس، با همکاری گروهی از اساتید و پژوهشگران، یکی از معروف‌ترین ها، در بین انواع کتاب ریاضیات دانشگاهی در سراسر جهان است که در بسیاری از دانشگاه‌ها، در رشته‌هایی همچون ریاضی، اقتصاد، رشته‌های مهندسی و... تدریس می‌شود.

ترجمه فارسی این کتاب در دو جلد شامل مباحث ریاضیات عمومی 1 و ریاضیات عمومی 2 بوده که در دانشگاه‌های ایران تدریس می‌شود. اگر از دانشجویانی هستید که به این کتاب نیاز داشته و قصد خرید اینترنتی حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس  را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس

مباحث مطرح شده در کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس

کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس، در دو جلد و  با زبانی ساده به ارائه  آموزش و تمرین در مورد آهنگ تغییر توابع،  مشتقات، کاربرد مشتق، انتگرال‌گیری، کاربرد انتگرال معین، توابع متعالی، روش‌های انتگرال‌گیری، مقاطع مخروطی و سایر خم‌های مسطح، توابع هیپربولیک، مختصات قطبی، دنباله‌های نامتناهی و سری‌های نامتناهی، سری‌های توانی، بردارها، بردارهای تابعی و حرکتی، رویه‌ها، دستگاه‌های مختصات و ترسیم، توابع دو یا چندمتغیره و مشتق آن‌ها، کاربردهای مشتقات جزئی، انتگرال‌های چندگانه، میدان‌های برداری و انتگرال‌گیری و معادلات دیفرانسیل پرداخته است. این مباحث در ریاضیات عمومی دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند.

ویرایش‌ها و ترجمه‌های مختلف کتاب حساب دیفرانسیل توماس

کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی توماس، به علت فراگیری، آموزش آسان و متناسب و رفع نیازهای آموزش این مباحث، دائماً در دانشگاه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کتاب طی سالیان، مکرراً در حال تصحیح و به‌روزرسانی است و بیشتر از پنجاه سال است که در چرخه کتاب‌های دانشگاهی باقی مانده است. ازاین‌رو، از انتشارات مختلف، ویرایش‌های متفاوت و ترجمه‌های زیادی از این کتاب در بازار وجود دارد. تا کنون چهارده ویرایش از این کتاب به زبان فارسی برگردانده شده است. سیامک کاظمی، علی کافی، مهدی بهزاد، فرزین حاجی جمشیدی، مهرداد آزادی و... از جمله مترجمان این کتاب‌ها هستند. آنچه که مسلم است، این است که مشخصاً ترجمه‌های ویرایش‌های یکسان، مطالب یکسانی را ارائه می‌دهند؛ این ادبیات نگارش فارسی این کتاب‌ها است که تمایز ایجاد می‌کند و معمولاً اساتید دانشگاه‌ها مشخص می‌کنند که از کدام یک از این ترجمه‌ها و ادبیات به کار برده شده در آن‌ها، برای تدریس استفاده می‌نمایند. برای خرید حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس، به‌صورت آنلاین و با ترجمه موردنظر خود، می‌توانید از کتابانه کمک بگیرید.

بررسی اهمیت کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی توماس  در دانشگاه

این کتاب و مباحثی که در آن آموزش داده می‌شوند برای آموزش به پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث حسابان است. این کتاب، با پرداختن به مباحث، جزئیات و ارائه تمرینات، درک صحیحی از مفاهیم حسابان ارائه می‌دهد. در این کتاب، یادگیری تنها با ارائه فرمول‌ها انجام نشده، دانشجو مفاهیم را درک کرده و استفاده از آنها را می‌آموزد. با خرید حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس و مطالعه آن، دانشجو توانایی حل مسائل و اثبات آن‌ها در مسائل کاربردی را خواهد داشت. حل تمرین های کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس

خرید کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس

کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس یکی از کتب برتر در این درس است و آن را می‌توان از کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور تهیه نمود. یکی از روش‌های آسان و سریع خرید این کتاب، خرید آنلاین کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس، از طریق وب‌سایت کتابانه است. کتابانه برای شما خریدی دقیق، سریع و مقرون‌به‌صرفه را رقم می‌زند. برای اطلاع از محتوا و سایر اطلاعات این کتاب، پیش از خرید، به کتابانه سر بزنید.

خرید کتاب حل مسائل حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس

کتاب حل مسائل حساب دیفرانسیل و انتگرال توماس، حاوی تشریح کامل مسائل و سوالات این کتاب است. یکی از عللی که خرید کتاب راهنمای سوالات توماس را الزامی می‌نماید، این است که چنان که یک دانشجوی معمولی به دنبال مشاهده‌ی استدلال‌های منطقی و جبری باشد و یا از پس حل یک مسئله برنیاید، کتاب حل مسئله توماس این مشکل را برطرف می‌کند. شما برای خرید کتاب حل مسائل حساب دیفرانسل توماس نیز می‌توانید از طریق ثبت سفارش در سایت کتابانه اقدام نمایید.

قیمت کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس

خرید اینترنتی حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس از کتابانه، خریدی دقیق، سریع و مقرون‌به‌صرفه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید پیش از خرید این کتاب، از طریق این وب‌سایت اطلاعات موردنیاز برای خرید خود را کسب نمایید. اگر قصد خرید کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس را دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید آنلاین کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال و هندسه تحلیلی جورج توماس، سری به کتابانه بزنید. تنها کافی است نام این کتاب را در این سایت جستجو کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل