loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. تیزهوشان خیلی سبز
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
57 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

«انتشارات خیلی سبز»، از برترین انتشارات کتب کمک‌درسی است که با عناوین مختلفِ کتاب‌ها، سعی در پوشش سراسری کتاب‌ها، موضوعات و اهداف مختلف درسی دارد. کتاب‌های انتشارات خیلی سبز، همواره سعی داشته تا نیازهای درسی مختلف دانش‌آموزان را رفع کنند. کتاب های تیزهوشان و نمونه دولتی این انتشارات نیز برای رفع نیاز دانش‌آموزانی طراحی شده که می‌خواهند بیشتر از حد کتاب درسی بدانند و یا قصد شرکت در آزمون‌های مختلف همچون المپیاد و تیزهوشان و... را دارند.

در این مطلب سعی شده تا کمی درباره کتاب‌های تیزهوشان این انتشارات اطلاعات ارائه کنیم. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب تیزهوشان خیلی سبز را دارید، با ما همراه باشید؛ همچنین به یاد داشته باشید که در خرید آنلاین کتاب تیزهوشان خیلی سبز، کتابانه، می‌تواند خریدی امن و سریع را برای شما رقم بزند. خرید کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

معرفی کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

کتاب‌های تیزهوشان انتشارات خیلی سبز، یکی از کتاب‌های معروف و پرطرف‌دار این انتشارات است. این کتاب‌ها برای دانش‌آموزانی طراحی و تألیف شده که قصد دارند خود را به چالش بکشند، بیشتر از حد کتاب بیاموزند و یا در آزمون‌‌هایی همچون المپیاد، تیزهوشان، استعداد درخشان، مدارس نمونه دولتی و... شرکت کنند.

این کتاب‌ها برای یادگیری بیشتر و سنجش سطح علمی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول تألیف می‌شوند. مطالعه این کتاب‌ها، باعث بالارفتن اعتمادبه‌نفس دانش‌آموز، هم در مدرسه و هم برای شرکت در آزمون‌های دیگر، می‌شود.

ویژگی کتاب تیزهوشان خیلی سبز

موفقیت در آزمون‌هایی همچون تیزهوشان، برای برخی از دانش‌آموزان در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول اهمیت ویژه‌ای دارد. این آزمون‌ها معمولاً استعدادهای تحصیلی و تحلیلی دانش‌آموزان را می‌سنجند و البته از سطح کتاب درسی کمی فراترند. کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز، در اینجا به کمک دانش‌آموزان آمده و آنها را برای این‌گونه آزمون‌ها آماده می‌کند. سطح علمی این کتاب‌ها بالاتر از سطح کتاب درسی است و به نسبت، دارای پیچیدگی‌های بیشتر هستند.

انتشارات خیلی سبز کتاب‌های تیزهوشان را برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا نهم در دروس مختلف، هوش و کتاب‌های جامع تیزهوشان به چاپ رسانده است. این کتاب‌ها شامل درس‌نامه‌ها، مثال‌ها، تست‌ها و پاسخ‌نامه‌های تشریحی هستند و دروس را به‌صورت عمقی به دانش‌آموزان می‌آموزانند. دانش‌آموزان با استفاده از این کتاب‌ها سطح آمادگی خود برای شرکت در آزمون‌ها را بالا برده و درک درستی از میزان آمادگی خود کسب خواهند کرد.

هدف از انتشار کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد، کتاب‌های تیزهوشان انتشارات خیلی سبز، برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اولی طراحی شده که می‌خواهند بیشتر بدانند و یا قصد شرکت در آزمون‌های مختلف ورود به مدارس تیزهوشان، استعداد درخشان، نمونه دولتی و... را دارند. این کتاب‌ها، با درس‌نامه و مثال، عمق مفاهیم مطالب درسی را به دانش‌آموزان آموخته، با تمرین‌ها به تثبیت آنها می‌پردازند، سپس با سؤالات و پاسخ‌نامه تشریحی، دانش‌آموزان را با سؤالات این آزمون‌ها آشنا کرده و سنجشی از میزان آمادگی آنها ارائه می‌دهند.

بهترین کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز، بایستی باتوجه‌به نیاز دانش‌آموزان انتخاب شوند، اما بااین‌حال، بهترین کتاب‌های تیزهوشان خیلی سبز عبارت‌اند از:

خرید اینترنتی کتاب تیزهوشان خیلی سبز با تخفیف از کتابانه

کتاب‌های تیزهوشان این انتشارات، طی سالیان، توانسته موردتوجه دانش‌آموزان و معلمان واقع شود و انتشارات خیلی سبز، اعتبار خود را از همین اعتماد کسب کرده است. کتاب‌های انتشارات خیلی سبز، به علت معتبر و معروف بودن، در اکثر کتاب‌فروشی‌های کشور در دسترس است، اما پیشنهاد کتابانه این است که خرید اینترنتی کتاب تیزهوشان خیلی سبز را جایگزین رفتن به کتاب‌فروشی‌ها کرده و با اطلاعات کامل از آنچه که می‌خواهید، کتاب موردنظر خود را انتخاب کنید و خریدی دقیق، سریع و ایمن داشته باشید. خرید آنلاین کتاب تیزهوشان خیلی سبز از کتابانه، انتخاب مناسبی برای تیزهوشان است.

قیمت کتاب‌های تیزهوشان انتشارات خیلی سبز

قیمت کتاب های تیزهوشان خیلی سبز باتوجه‌به حجم کتاب متنوع است. اما تناسب بین قیمت و کیفیت این کتاب‌ها یکی از علل پرطرف‌دار بودن آن‌ها است. شما در کتابانه می‌توانید لیست کتاب های تیزهوشان خیلی سبز را بررسی کرده و با خرید آنلاین کتاب تیزهوشان خیلی سبز، خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل