loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. ته جدولی ها
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
9 کالا

مجموعه کتاب ته جدولی ها

فوتبال یکی از ورزش‌های جذاب، مهیج و موردعلاقه‌ی بسیاری از نوجوانان است که تلفیق آن با طنز در مجموعه کتاب ته جدولی‌ها توانسته جذابیت و میل به مطالعه‌ی کتاب در این گروه سنی را چندین برابر سازد. ته جدولی ها یک مجموعه‌ی داستانی جذاب و هیجان‌انگیز برای نوجوانان است که توسط روبرتو سانتیاگو به زبان اسپانیایی نوشته شده است. در این مطلب به معرفی و نحوه‌ی خرید اینترنتی مجموعه کتاب ته جدولی ها خواهیم پرداخت اگر از علاقه مندان به رمان های نوجوان هستید، این مطلب را از دست ندهید.   خرید کتاب ته جدولی ها

معرفی مجموعه کتاب ته جدولی ها

ته جدولی ها یک مجموعه‌ی داستانی 18 جلدی جذاب و هیجان‌انگیز راجع به تعدادی نوجوان دختر و پسر عشق فوتبال، با خصوصیات اخلاقی و توانایی‌های مخصوص به خود است که با هم یک تیم فوتبال تشکیل داده‌اند و با هم عهد بسته‌اند که با وجود تمام مسائل و مشکلات مختلف در مسیر هدفشان یعنی فوتبال، دوستی و رابطه‌ی صمیمانه‌ی خود را حفظ کنند. تیم فوتبال 7 نفره‌ی آن‌ها، سوتو‌ آلتو صرفا یک تیم مدرسه‌ای خشک‌ و خالی نیست و توانایی آن بیش از این حرف‌هاست. شخصیت اصلی مجموعه کتاب ته جدولی ها، پسری 11 ساله و عاشق فوتبال به نام فرانسیسکو گارسیا کاساس ملقب به «پاچلفت» است. فرانسیسکو که راوی اصلی کتاب نیز هست، علاوه بر بیان ماجراهای و دردسرهای تیم، به نقل ماجراهای شخصی و خانوادگی خود نیز می‌پردازد. فرانسیسکو دارای ذهنیتی خلاق و کمدی است و با خلق یک کمدی منحصربه‌فرد از هر موضوع، بر لب هر کودک، نوجوان و حتی بزرگسالی خنده می‌نشاند و لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را برایشان رقم می‌زند. در حال حاضر 9 جلد این مجموعه شامل «راز داورهای خواب‌آلود»، «راز هفت گل‌به‌خودی»، «راز دروازه‌بان شبح مانند»، «راز چشم شاهین»، «راز سرقت غیرممکن»، «راز قلعه‌ی افسون‌شده»، «راز پنالتی نامرئی»، «راز سیرک آتش» و «راز بارش شهابی» به زبان فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات هوپا به چاپ رسیده است. محتوای کتاب ته جدولی ها چیست؟

محتوای آموزشی مجموعه کتاب ته جدولی ها

ته جدولی ها مجموعه‌ای برای خوانندگان بالای 8 است. این مجموعه با پرداختن به موضوعات موردعلاقه‌ی این گروه سنی، یعنی طنز و فوتبال، می‌تواند آن‌ها را به بهترین شکل ممکن با مفاهیم دوستی، روابط اجتماعی، خلاقیت، هم‌فکری، وفاداری و کار تیمی آشنا سازد.  همچنین اشاره‌ی غیر مستقیم و فرهنگ‌سازی راجع به توانایی‌ها و برابری‌های جنسیتی، از ویژگی‌های قابل‌توجه این مجموعه‌ی داستانی است.

روبرتو سانتیاگو نویسنده‌ی مجموعه کتاب ته جدولی ها

روبرتو سانتیاگو (متولد 1968 مادرید) نویسنده‌ی کتاب کودک و نوجوان، فیلمنامه‌نویس و کارگردان اسپانیایی است. او دانش‌آموخته‌ی علوم ارتباطات و آفرینش ادبی از مدرسه نویسندگی مادرید است و به‌عنوان فیلمنامه‌نویس تلویزیونی، تدوین‌گر آژانس‌های تبلیغاتی و تهیه‌کننده کلیپ‌های ویدئویی فعالیت کرده  و چندین رمان منتشر ساخته است. مجموعه کتاب ته جدولی ها پدیده انتشاراتی او است که در سال‌های اخیر به یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های ادبیات کودک و نوجوان در اسپانیا تبدیل و به بیش از 12 زبان ترجمه شده است. طبق گفته‌ی او علاقه به فوتبال و بردن یک مدال در  سیزده سالگی، الهام‌بخش او برای به خلق  مجموعه‌ی جذاب ته‌جدولی‌ها شده است. از دیگر کتاب‌های این نویسنده‌ی توانا می‌توان به کتاب‌های شمارش معکوس، دزد دروغ‌ها، چهارده‌سالگی ممنوع، آخرین مرد ناشنوا، رویاهای ایوان، الکساندرا و هفت محاکمه و... اشاره کرد که بعضا جوایز ارزنده‌‌ی ملی و بین‌المللی را نیز برایش با ارمغان داشته‌اند. [caption id="attachment_319423" align="aligncenter" width="600"]روبرتو سانتیاگو روبرتو سانتیاگو؛ نویسنده‌ی کتابهای ته جدولی ها[/caption] شما می‌توانید کلیه‌ی جلدهای مجموعه‌ی جذاب، خنده‌دار و هیجان‌انگیز ته‌جدولی‌ها را  به سهولت از  فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه تهیه نمایید.

خرید مجموعه کتاب های ته جدولی ها از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه به‌عنوان یکی از فروشندگان باسابقه و مطرح عرضه‌ی انواع کتاب همواره در تلاش است که امکان دسترسی آسان کودکان و نوجوانان سراسر کشور را به مجموعه‌ی کاملی از کتاب‌های جذاب و آموزنده‌ی داخلی و خارجی فراهم سازد. کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای یافتن انواع کتاب‌ها با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت می‌باشد. برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب ته جدولی ها می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی آسان به مجموعه‌ی کامل این کتاب جذاب، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت بسته‌بندی در مکان دلخواه‌ تحویل بگیرید. لینک دسترسی به هر یک از جلدهای این مجموعه در ادامه برای شما آورده شده است:

قیمت مجموعه مجموعه کتاب ته جدولی ها

بهترین شرایط خرید آنلاین مجموعه کتاب ته جدولی ها را در کتابانه جستجو نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مشاهده‌ی لیست مجموعه کتاب ته جدولی ها، متوجه قیمت‌ و شرایط خرید‌ مناسب این کتاب‌ها و سایر کتاب های نوجوان در کتابانه خواهید شد. مفتخر به میزبانی شما در یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌‌های اینترنتی کتاب در کشور هستیم.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل