loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. تام گیتس
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
30 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره‌ی مجموعه کتاب تام گیتس

تام گیتس، مجموعه‌ای داستانی است که برای اولین بار در سال 2004 به بازار کتاب ارائه شده است. زبان اصلی این اثر انگلیسی می‌باشد. تاکنون هجده جلد از کتاب تام گیتس، مورد نگارش قرار گرفته؛ اما تنها شانزده جلد اول آن، به زبان فارسی، بازگردانده شده است. هوپا و افق، دو ناشری هستند که با کمک مترجمان خود، آقای بهرنگ رجبی و خانم آتوسا صالحی، اقدام به چاپ و توزیع مجموعه کتاب تام گیتس در سطح کشور نموده‌اند. خرید کتاب های تام گیتس

شخصیت اصلی مجموعه کتاب تام گیتس

همان‌طور که از نام کتاب نیز برمی‌آید، شخصیت اصلی قصه "تام گیتس" نام دارد. او پسری نوجوان، بازیگوش، ماجراجو و باهوش است که در کنار پدر و مادر و خواهر بزرگ خود، "دلیا" زندگی می‌کند. تام، راوی داستان نیز هست و خواننده تمامی روایت قصه را از زبان او می‌خواند.

موضوع مجموعه کتاب تام گیتس

کتاب تام گیتس، ماجراجویی‌ها و اتفاقات پرکشش زندگی شخصیت اصلی داستان و چگونگی ارتباطات او با دوستان و اطرفیانش را برای مخاطب روایت می‌کند؛ اتفاقاتی متعدد و پی‌درپی که در طول هر جلد برای تام روی می‌دهد. روش‌های خلاقانه و ویژه‌ی تام برای خروج از دردسرها و مشکلات زندگی‌اش، موجب جذابیت این مجموعه می‌شود.

توضیحاتی مختصر در باب داستان تام گیتس

تام در مدرسه‌ی "اکفیلد" تحصیل می‌کند. وی دانش‌آموز کلاس "پنجمِ اف" می‌باشد. این پسر به سگ‌ها علاقه‌مند است. اما از حق داشتن این حیوان دوست داشتنی محروم می‌باشد؛ چرا که خواهرش، دلیا، حساسیت شدیدی به سگ‌ها دارد. همین موضوع نیز موجب می‌شود که تام برای دلیا دردسرهای زیادی ایجاد کند. "درک"، از دوستان صمیمی و محبوب تام به شمار می‌رود. "امی پورتر" و "مارکوس" نیز از هم‌کلاسی‌های گیتس هستند؛ دختر و پسری که در اغلب ماجراهای تام، حضور دارند. معلم تام و مدیر مدرسه، آقای "فولرمن" و آقای "اکین" نیز، از دیگر شخصیت‌های فرعی مجموعه کتاب تام گیتس می‌باشند که تام را با دردسرهای فراوانی مواجه می‌سازند.

مخاطب مجموعه کتاب تام گیتس

مخاطب اصلی مجموعه کتاب تام گیتس، کودکان و نوجوانان هستند؛ اما به طور حتم، بزرگسالان نیز از خواندن روایت‌های موجود در این مجموعه لذت خواهند برد. موضوع کتاب های تام گیتس

ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه کتاب تام گیتس

ترکیب متن و تصویرهای خلاقانه و در عین حال ساده، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه کتاب تام گیتس می‌باشد؛ موضوعی که بر جذابیت هر چه بیش‌تر کتاب افزوده و مطالعه‌ی آن را برای خواننده راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. گسستگی و نامرتبط بودن ماجراهای وصف شده در هر جلد، ازدیگر ویژگی‌های مجموعه کتاب تام گیتس است؛ در نتیجه مخاطب می‌تواند با خیالی آسوده و بدون رعایت ترتیب، جلدهای مختلف را در دست گرفته و از مطالعه‌ی محتوای آن لذت ببرد.

جوایز اهدا شده به مجموعه کتاب تام گیتس

جلد اول تام گیتس، در سال 2011، موفق به دریافت جایزه‌‌ی کتاب خنده‌دار رولد دال شده و در سال 2012 نیز، جوایز واترستونز و ردهاوس را به خود اختصاص داده است. جلد چهارم آن نیز، در سال 2013، جایزه‌ی بلوپیتر را دریافت نموده و به عنوان نامزد جایزه‌ی ملی کتاب کودک سال انتخاب شده است.

نویسنده‌ی مجموعه کتاب تام گیتس

نویسنده‌ی تام گیتس، لیز پیشون نام دارد. وی متولد سال 1963 می‌باشد. لندن زادگاه خانم پیشون است. تحصیل در رشته‌ی گرافیک و علاقه‌ی این نویسنده به نقاشی، موجب روی آوردن او به تصویرگری برای کتاب‌های کودکان و به دنبال آن، نگارش داستان‌های کودکانه شده؛ از همین روی، ایشان، علاوه بر نگارش داستان مجموعه تام گیتس، تصویرگری آن را نیز، شخصا انجام داده است. لیز پیشون کیست؟

عنوان جلدهای مجموعه کتاب تام گیتس

  1. دنیای معرکه‌ی تام گیتس
  2. بهانه‌های باحال و چیزهای جالب دیگر
  3. همه‌چیز عالی است (یک‌جورهایی)
  4. ایده‌های بیست (حالا بگو نوزده)
  5. خیلی فوق‌العاده (توی بعضی کارها)
  6. خوردنی‌های خیلی ویژه (نه)
  7. بختم یک کم گفته
  8. بله! (شاید هم نه…)
  9. شاگرداول کلاس (بگی نگی)
  10. مهارت‌های فوق حرفه‌ای (ولی نه همیشه!)
  11. قانون سگ‌های آدم‌خوار
  12. پروژه‌ی کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو
  13. ماجرای تماشایی (تا حدی)
  14. بیسکوئیت‌ها، گروه‌های موسیقی و نقشه‌های خیلی حسابی
  15. کدام هیولا؟
  16. سرگرمی‌ها و کاردستی‌های دیگر

قیمت کتاب تام گیتس

قیمت مجموعه کتاب تام گیتس

مجموعه کتاب تام گیتس، از جمله آثاری است که می‌توان برای مطالعه‌ی این دسته از مخاطبان، معرفی نمود؛ کتابی که به طور معمول مورد استقبال کودکان و نوجوانان نیز قرار می‌گیرد. از همین روی، تقبل وجه برای خرید مجموعه کتاب تام گیتس را، می‌توان یک هزینه‌ی مقبول و مفید به شمار آورد. شما برای اطلاع از قیمت مجلد مورد نظرتان می‌تواند از قیمت و سایر مشخصات آن مطلع شوید.

خرید مجموعه کتاب تام گیتس از کتابانه

کتابانه، موسسه‌ای فرهنگی است که در زمینه‌ی فروش انواع کتاب نوجوان از جمله رمان های نوجوان، کتاب های شعر کودک و... فعالیت می‌کند. این فروشگاه، همگام با تغییرات روز دنیا و گسترش مبادلات اینترنتی، خدمات خویش را به دو روش حضوری و آنلاین انجام می‌دهد. در نتیجه مشتریان می‌توانند پس از مشاهده‌ی لیست فروش سامانه‌ی اینترنتی کتابانه، کتاب مورد نظر خود را سفارش داده و آن را درب منزل دریافت نمایند. مجموعه کتاب تام گیتس نیز در لیست انبار کتابانه موجود می‌باشد؛ این کتاب‌ها محصولات انتشارات افق و هوپا هستند. بنابراین علاقه‌مندان به مجموعه کتاب تام گیتس می‌توانند، اثر و ناشر دلخواه خود را از بین آثار موجود در انبار کتابانه انتخاب کرده و آن را خریداری نمایند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل