loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. تاریخ ترسناک
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
18 کالا

معرفی مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک

تاریخ ترسناک یک مجموعه کتاب مصور تاریخی است که نخستین جلد آن تحت عنوان «مصری‌های معرکه و فرمانروایان فرومایه» در سال 1993 توسط انتشارات اسکولاستیک در انگلستان منتشر شد. این مجموعه کتاب توسط تری دیاری، پیتر هپل وایت و نیل تونگ در 23 جلد به تالیف رسیده و هنرمندانی چون مارتین براون، مایک فیلیپس، فیلیپ ریو و کیت شپرد تصویرگری آن را بر عهده داشته‌اند. خرید مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک از زمان انتشار یک انتخاب محبوب بوده و جایگاه خود را به‌عنوان یک کتاب پرفروش نزد مخاطبان حفظ کرده‌اند. کتاب‌هایی سرگرم‌کننده و در عین حال وحشتناک که مجموعه‌ای از وقایع تاریخی از نئاندرتال‌های مغزخوار گرفته تا سربازان نوجوان و وحشت‌زده‌ی حاضر در جنگ‌های قرن بیستم را پوشش می‌دهند.

مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک گزارشی پر از اکشن است که از وقایع تاریخی و حقایق ترسناک اقصی نقاط جهان پرده بر می‌دارد و این حقایق تاریخی و علمی را، همانطور واقعی، به روشی سرگرم‌کننده و جذاب مانند داستان، نقاشی و آزمون، به خوانندگان کودک و نوجوان معرفی می‌کند. کتاب های تاریخ ترسناک مناسب کودکان 7 سال به بالا هستند و مطالعه‌ی آ‌ن‌ها یک روش عالی برای ارتقا دانش عمومی و دانش تاریخی کودکان و وصل آنان به گذشته است. مجموعه تاریخ ترسناک به بیش از 30 زبان ترجمه شده و بیش از 25 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. این مجموعه در ایران به ترجمه مهرداد تویسرکانی و پیمان اسماعیلیان توسط انتشارات افق و به ترجمه علی بخشی توسط انتشارات هوپا به چاپ رسیده است.

نویسنده مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک

تری دیری، نویسنده مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک، در سال 1946 در ساندرلند انگلیس متولد شد. تحصیلاتش را در کالج درام به اتمام رساند. پس از فارغ‌التحصیلی به‌عنوان بازیگر و معلم در شرکت TIE در ولز کار کرد. سپس کارگردان تئاتر شد و اقدام به نوشتن نمایشنامه برای کودکان کرد. بسیاری از نمایشنامه‌های او در نهایت بازنویسی شدند و در قالب مجموعه کتاب های تاریخ ترسناک به چاپ رسیدند. دیاری در جایی گفته بود که هنگام نوشتن این اثر، خود را همانند کودکی می‌دانسته که می‌خواهد دانشش را با سایر کودکان به اشتراک بگذارد. باز نظر او خوانندگان مهم‌تر از نویسندگان هستند و نیازهای آن‌ها باید در اولویت باشد. مجموعه کتاب های ترسناک، گزینه‌ای فوق‌العاده برای قفسه‌های کتاب کودکان و نوجوانان است که خواندن آن به معلمان و والدین نیز توصیه می‌شود. [caption id="attachment_321841" align="aligncenter" width="400"]تری دیری تری دیری؛ نویسنده مجموعه تاریخ ترسناک[/caption]

خرید اینترنتی مجموعه کتاب تاریخ ترسناک از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه منبعی جامع و مورداعتماد برای دسترسی آسان کلیه‌ی علاقه‌مندان به آثار برتر داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب تاریخ ترسناک یا سایر کتاب های تاریخی نوجوان می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی آسان به این کتاب های خواندنی و جذاب، از قیمت‌های بی‌نظیر و خدمات پس از فروش این فروشگاه بهره‌مند شوید. با خرید از کتابانه، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت بسته‌بندی، در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های تاریخ ترسناک

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به ارائه‌ی برترین آثار داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. با مراجعه به کتابانه و مشاهده مجموعه تاریخ ترسناک، متوجه قیمت‌های‌ مناسب و تنوع این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید آنلاین کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل