loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

کتاب American Get Ready 2

5 / -
وضعیت کالا : آماده ارسال
قیمت :
105,000 40%
63,000 تومان
* تنها 3 عدد در انبار باقی مانده
افزودن به سبد خرید
دسته بندی :

محصولات مرتبط

درباره کتاب American Get Ready 2

کتاب American Get Ready 2، از دسته کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی، کتابی مناسب برای آموزش زبان به کودکانی است که اولین بار یادگیری زبان را شروع کرده‌اند. کتاب American get ready کلا در دو سطح ارائه می‌شود. کتاب حاضر سطح دوم از این مجموعه است. این مجموعه‌ی دو جلدی برپایه‌ی آهنگ‌ها و فعالیت‌هایی نوشته شده که مناسب علاقه‌ی کودکان باشد. از اهداف اصلی کتاب این است که دانش‌آموزان بتوانند انگلیسی صحبت کنند و  همچنین لغات پایه یا تعداد محدودی از اصطلاحات کاربردی را فراگیرند.

آموزش حروف الفبا و اعداد از مبانی اصلی کتاب است و موجب می‌شود تا کودکان با مفاهیم پایه آشنا شوند. کتاب کتاب American Get Ready 2 مجموعه‌ی ایده‌آلی برای نوآموزان زبان می‌باشد که دانش ابتدایی زبان را به گونه‌ای متفاوت و جذاب آموزش می‌دهد.

هر مجموعه دارای کتاب اصلی و کتاب کار و سی دی می‌باشد. کتاب دوم این مجموعه دارای شصت درس است. و هر درس تنها یک صفحه می‌باشد. 15 درس اول به مرور مطالب کتاب اول پرداخته، 30 درس دوم درباره‌ی مهارت‌ها و توانایی‌ها صحبت کرده و لغات و فعالیت‌های مربوط به آن با کودکان تمرین می‌شود. 15 درس آخر نیز مروری بر مباحث کل کتاب است. بهره‌گیری از تصاویر رنگی و مطالب سرگرم کننده نیز از دیگر ویژگی‌های خوب کتاب برای تشویق گروه سنی پایین به یادگیری زبان است.

در متن کتاب آموزش رنگ‌ها و اعداد و اشکال و مفاهیم اولیه و کاربردی آورده شده است. به کار بردن اشعار و آهنگ‌ها در راستای حفظ لغات و مطالب موجب می‌شود تا کودکان با علاقه به مطالب گوش دهند. شعرها توسط سی‌دی خوانده شده و تلفظ درست لغات و جمله‌ها نیز بیان شده.

کتاب American Get Ready 2 اثر Felicity Hopkins توسط انتشارات Oxford به چاپ رسیده است.

 



  • کتاب امریکن گت رددی 2
  • Student Book & Activity Book + CD
  • انتشارات: Oxford
  • نویسنده: Felicity Hopkins

felicity hopkins

سایر آثار نویسنده

مشاهده بیشتر

ثبت دیدگاه


دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "کتاب American Get Ready 2" می نویسد

آخرین بازدید های شما

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل