loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

کتاب اسباب بازی عزیزم! (داستان های فیلی و فیگی)

5 / -
موجود شد خبرم کن

کتاب اسباب بازی عزیزم! جلد چهارم از مجموعه ی داستان های فیلی و فیگی نوشته ی مو ویلمِس ترجمه ی آناهیتا حضرتی توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

در این داستان " فیگی " مشغول بازی کردن با اسباب جدیدش است که " فیلی " او را می بیند. او هم می خواهد که با آن وسیله بازی کند و اسباب بازی را به هوا پرتاب می کند و باعث شکستنش می شود. فیگی از این مسئله ناراحت می شود و با فیلی دعوا می کند، هر چه فیلی از دوستش عذر خواهی می کند، فایده ای ندارد و فیگی آن را قبول نمی کند. در همین موقع سنجابی آن ها در حال دعوا کردن می بیند و همه ی آن ها متوجه می شوند که ...تصاویر کتاب را نویسنده ی آن " مو ویلمس " به انجام رسانده و این اثر برای گروه سنی ب مناسب می باشد. این کتاب در سال های 2008 و 2009 موفق به دریافت دو جایزه شده است." داستان های فیلی و فیگی " مجموعه ای 24 جلدی می باشد و دو شخصیت به نام های " فیلی " که یک بچه فیل و " فیگی " که خوکی کوچک است، دارد و این دو داستان های کتاب را رقم می زنند. آن ها دوستانی بسیار صمیمی و نزدیک هستند که سعی می کنند همدیگر را حمایت کنند و همیشه با یکدیگر دوست باشند. این مجموعه به کودکان، که این روزها بسیاری از آن ها تنها هستند، ارزش دوستی و با هم بودن را می آموزد. صفحات کتاب بیشتر شامل تصاویر می باشد تا متن، به نوعی می توان این مجموعه را جزء کتاب های " کمیک استریپ " به شمار آورد.

 


برشی از متن کتاب


سلام فیگی! داری چی کار می کنی؟ ببین اسباب بازی دارم!!! من عاشق این اسباب بازی جدیدم. حالا چه جوری باید باهاش بازی کرد؟ هان؟ خودم هم نمی دانم! شاید اسباب بازی پرت کردنی باشد. من عاشق اسباب بازی های پرت کردنی هستم. بیا امتحان کن. جانمی جان! چه پرتاب خوبی! قربانت! ببین دارد می آید! شترق! آخ! من اسباب بازیت را شکستم. تو اسباب بازی ام را شکستی. اسباب بازی جدیدم! من خیلی... عصبانی ام! و ناراحت. من خیلی عصبانی و ناراحتم! متاسفم! همین؟ متاسفی؟! خب، خیلی متاسفم....

نویسنده: مو ویلمِس ترجمه: آناهیتا حضرتی انتشارات: پرتقال


ثبت دیدگاه


دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "کتاب اسباب بازی عزیزم! (داستان های فیلی و فیگی)" می نویسد

آخرین بازدید های شما

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل