loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کتاب آناتومی گری
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
10 کالا

معرفی کتاب آناتومی گری

مجموعه چهارجلدی کتاب آناتومی گری، کتابی است برای فراگیری آناتومی انسان برای دانشجویان رشته‌های مختلفی همچون پزشکی، دندان‌پزشکی، فیزیوتراپی و... که در آن، با روش‌های سنتی و سیستمیک به آموزش شناخت کالبد انسان پرداخته شده است. این کتاب کاملاً تشریحی و کاربردی بوده که توسط هنری گری تألیف و توسط هنری وندی کرت تصویرسازی شده است. آناتومی گری، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین منابع علمی شناخت آناتومی انسان شناخته می‌شود. در این مطلب، قصد معرفی کتاب آناتومی گری را داریم. اگر از دانشجویانی هستید که به این کتاب نیاز دارید و قصد خرید اینترنتی کتاب آناتومی گری را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب آناتومی گری

مباحث مطرح شده در کتاب آناتومی گری

در مجموعه آناتومی گری، به طور مفصل، درباره آناتومی تنه، اندام، سر و گردن و نوروآناتومی توضیح داده شده است.
  • در جلد اول کتاب آناتومی گری، درباره دستگاه‌های مختلف همچون دستگاه اسکلتی، غضروف، مفاصل، پوست، دستگاه‌های لنفاوی، عصبی و...، آناتومی موضعی نظیر قالب‌های استخوانی، مفاصل، ربات‌ها و ساختار عضلانی پشت همچنین نخاع و اعصاب نخاعی و آناتومی سطحی پشت، آناتومی قفسه سینه، آناتومی شکم و آناتومی لگن و پرینه توضیح داده شده است.
  • در جلد دوم، به طور مفصل و تخصصی به ارائه عملکرد، اجزای تشکیل‌دهنده، ارتباط، نکات و... آناتومی اندام فوقانی و تحتانی پرداخته شده است.
  • در جلد سوم، به معرفی و تفسیر کامل اجزا و عملکرد آناتومی موضعی سر، اعصاب، عضلات، عروق، اسکلت‌ها، سینوس‌ها، آناتومی سطحی سر و گردن و بخش‌های مرتبط با سر و گردن و عملکرد آنها پرداخته شده است.
  • در جلد چهارم کتاب آناتومی گری، به‌صورت کلی نگاهی به دستگاه عصبی همچون مغز، تالاموس، ساقه مغز، نخاع، هسته‌های قاعده‌ای، مخچه، دستگاه بینایی، دستگاه شنوایی و تعادلی، هیپوتالاموس، دستگاه بویایی و لیمبیک و اندام‌های مرتبط، شده است.

بهترین ترجمه‌های کتاب آناتومی گری

آخرین ویرایش از کتاب آناتومی گری،  در سال 2020 به بازار ارائه شده که چهارمین ویرایش از این کتاب بوده و به فارسی نیز ترجمه شده است. مترجمانی همچون تیم‌های ترجمه دکتر حسن‌زاده، دکتر شیرازی، دکتر مهدی‌زاده، دکتر شریفی، دکتر چگینی و... تاکنون ترجمه‌هایی از این کتاب را منتشر نموده‌اند. ادبیات نگارش فارسی، کیفیت چاپ، قطع کتاب‌ها و... در ترجمه‌های مختلف این کتاب‌ها نقطه تمایز آنها با یکدیگر هستند و اساساً اساتید دانشگاه‌ها مشخص می‌کنند که از کدام یک از این ترجمه‌ها و ادبیات به کار برده شده در آن‌ها، برای تدریس استفاده می‌نمایند. برای خرید کتاب آناتومی گری، با ترجمه موردنظر خود، می‌توانید از کتابانه کمک بگیرید. قیمت کتاب آناتومی گری

اهمیت کتاب آناتومی گری در دانشگاه

یادگیری آناتومی، بخش مهمی از دروس دانشجویان رشته‌های مختلفی همچون پزشکی، دندان‌پزشکی، فیزیوتراپی و... است و کتاب آناتومی گری به طور کامل به شرح مسائل کالبدشکافی به‌صورت کاملاً کاربردی و مفصل پرداخته. این کتاب، از جمله منابع مهم تدریس در رشته‌های ذکر شده در دانشگاه‌های جهان است و تمامی مباحث موردنیاز این دانشجویان در مبحث آناتومی را به طور تمام‌وکمال پوشش می‌دهد.

خرید کتاب آناتومی گری از کتابانه

کتاب آناتومی گری را می‌توان همچون کتاب‌های دیگر دانشگاهی، از کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور تهیه نمود. اما یکی از روش‌های ساده و سریع‌ تهیه این کتاب، خرید آنلاین کتاب آناتومی گری از وب‌سایت کتابانه است. برای اطلاع از محتوا و قیمت این کتاب و یا سایر کتاب های رشته پزشکی، پیش از خرید، به کتابانه سر بزنید. خرید اینترنتی کتاب آناتومی گری از کتابانه، خریدی دقیق، سریع و به‌صرفه را برای شماست.

قیمت کتاب آناتومی گری

ویرایش‌های مختلفی از کتاب آناتومی گری، با ترجمه‌های متفاوت از انتشارات متفاوت، در بازار موجود است؛ کتابانه، برای شما، سریع‌ترین بستر برای خرید و دسترسی به این کتاب را فراهم کرده است. اگر قصد خرید کتاب آناتومی گری با ترجمه و ویرایشی خاص را دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات تکمیلی، بهره‌بردن از تخفیف‌های ویژه و خرید آنلاین کتاب آناتومی گری، سری به کتابانه بزنید. تنها کافی است نام این کتاب را در این سایت جستجو کنید.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل