loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. چندکنکور خیلی سبز
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
8 کالا

معرفی کتاب های چند کنکور خیلی سبز

«انتشارات خیلی سبز»، یکی از برترین انتشارات کتب کمک‌درسی در ایران است که با داشتن عناوین مختلف کتاب و همچنین کتب مناسب داوطلبان شرکت در کنکور، توانسته نظر دانش‌آموزان و دبیران این مقطع را به خود جلب کند. انواع کتاب چند کنکور خیلی سبز، از بهترین کتاب های کنکوری برای آماده شدن داوطلبان جهن شرکت در کنکور است. اگر کنکوری هستید و یا در سال‌های آینده می‌خواهید در این آزمون سرنوشت‌ساز شرکت کنید، کتابانه، وب‌سایتی مرجع برای فروش کتاب های چند کنکور خیلی سبز‌، می‌تواند راهگشای شما باشد. در ادامه به معرفی انواع کتاب چند کنکور خیلی سبز پرداخته شده است. با ما همراه باشید.

آنچه که باید درباره‌ی کتاب های چندکنکور بدانیم

کتاب های چند کنکور، همان‌طور که از نامشان پیداست، برای ایجاد آمادگی در داوطلبان کنکوری تهیه و تألیف شده‌اند. این کتاب ها به‌صورت مجتمع، به ارائه سؤالات کنکور در چند سال اخیر و سؤالات تألیفی شبیه‌ساز کنکور، به همراه پاسخ‌نامه پرداخته‌‌اند. این کتاب ها در عناوین عمومی و چند کنکور رشته‌های نظری، در دو جلد سؤال و پاسخ ارائه می‌شوند. در جلد سؤالات، به بیان سؤالات کنکورهای سال‌های اخیر و سؤالات تألیفی استاندارد پرداخته شده و در جلد پاسخ، پاسخ‌نامه تشریحی سؤالات آمده است. این کتاب ها شبیه‌ساز کنکور بوده و مناسب مطالعه در ایام جمع‌بندی و پس از تکمیل یادگیری دروس هستند. خرید کتاب چند کنکور خیلی سبز با تخفیف می‌تواند کمک بزرگی برای داوطلبان کنکور باشد، آنها را با سؤالات کنکور آشنا کند و از سطح اضطراب آنها بکاهد.

ویژگی کتاب چند کنکور خیلی سبز

کتاب های چند کنکور، در عناوین مختلف برای دروس عمومی کنکور، کتاب های کنکور انسانی، کتاب های کنکور ریاضی و کتاب های کنکور تجربی تألیف شده‌اند. این کتاب ها شبیه‌ساز کنکور بوده و همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره شد، این کتاب های دوجلدی، به بیان سؤال و پاسخ سؤالات کنکور و یا شبیه‌ساز آن پرداخته‌اند. در جلد سؤالات که مشخصاً، سؤالات کنکور و تألیفی آمده و در پاسخنامه چند کنکور خیلی سبز، علاوه بر پاسخ تشریحی، آدرس دقیق منابع تست‌های تألیفی و نکات مهم برخی از سؤالات نیز ارائه شده است؛ بنابراین مطالعه پاسخنامه چندکنکور خیلی سبز بسیار حائز اهمیت است. این کتاب ها برای جمع‌بندی در روزهای منتهی به کنکور بسیار مناسب هستند؛ داوطلب با سؤالات استاندارد آشنا شده و از سویی دیگر، درک صحیحی از سطح علمی خود به دست می‌آورد.

هدف از انتشار کتاب های چند کنکور خیلی سبز

چند عنوان کتاب چند کنکور خیلی سبز، برای داوطلبان رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم‌تجربی و علوم‌انسانی، می‌تواند کنکوری باشد که در خانه و کتابخانه برگزار می‌شود. این کتاب ها که شبیه‌ساز کنکور هستند، سعی دارند تا با ارائه سؤالات کنکوری مطابق با کتاب های نظام جدید و سؤالات تألیفی، درک صحیحی از سطح سؤالات به داوطلبان ارائه کنند و آنها را برای آزمون آماده سازند؛ این آماده‌سازی باعث کاهش سطح اضطراب داوطلبان شده و اعتمادبه‌نفس آنها را برای شرکت در آزمون اصلی، بالا می‌برند.

خرید اینترنتی کتاب چند کنکور خیلی سبز با تخفیف از کتابانه

داوطلبان کنکور، کتاب های چند کنکور بز را می‌توانند از طریق سایت‌های فروش کتاب به‌راحتی و بدون فوت وقت خریداری کنند. کتابانه، می‌تواند همان سایت کتاب چند کنکور خیلی سبز برای خرید شما باشد. خرید کتاب چند کنکور خیلی سبز با تخفیف از کتابانه، انتخابی دقیق، هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه برای شما داوطلب محترم است.

قیمت کتاب های چند کنکور خیلی سبز

قیمت کتاب چند کنکور خیلی سبز در هر رشته و عنوانی کمی متفاوت است. اما آنچه که اهمیت بسیاری دارد، تناسب کیفیت و قیمت این کتاب هاست که باعث شده این کتاب ها در سال‌های اخیر، موردتوجه دانش‌آموزان و دبیران واقع شوند. شما پیش از خرید، می‌توانید از طریق وب‌سایت کتابانه، از قیمت کتاب چند کنکور خیلی سبز مطلع شوید. همچنین با پیشنهادهای ویژه این سایت، خرید کتاب چند کنکور خیلی سبز با تخفیف انجام داده و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل