loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. عاشقانه های کلاسیک
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
18 کالا

رمان‌های عاشقانه‌های کلاسیک  نشر افق

عاشقانه کلاسیک، نام مجموعه‌ای هفده جلدی و متشکل از 15 رمان خارجی عاشقانه است که توسط نشر افق به چاپ رسیده؛ رمان‌هایی که هرکس می‌بایست حداقل یک‌بار آنها را خوانده باشد و مستقل از زمان انتشار آنها، متعلق به همه زمان‌هاست و با گذشت زمان کهنه نشده‌اند. این کتاب‌ها مملو از زیبایی کلام و معنا هستند و خواننده در آنها فضای عشق را لمس می‌کند. در این مطلب به بررسی مجموعه رمان های عاشقانه کلاسیک نشر افق پرداخته شده است. اگر قصد خرید رمان های عاشقانه های کلاسیک نشر افق را دارید، با ما همراه باشید. خرید رمان های عاشقانه کلاسیک

مروری بر آثار عاشقانه کلاسیک نشر افق

عشق جزئی جدایی‌ناپذیر از ادبیات کلاسیک است. نشر افق، اقدام به انتشار برخی از برترین کتاب‌های ادبیات کلاسیک با مضمون عشق کرده و مجموعه رمان‌های عاشقانه کلاسیک را منتشر نموده است. رمان های عاشقانه کلاسیک نشر افق، با هفده کتاب در قطع جیبی و ظاهری شبیه به هم منتشر شده است. کتاب‌های این مجموعه شامل موارد زیر هستن:

  • کتاب رؤیا نوشته امیل زولا
  • کتاب مادام کاملیا نوشته الکساندر دوما (پسر)
  • کتاب دشمن عزیز  نوشته جین وبستر
  • کتاب مرد کوچک نوشته آلفونس دوده
  • کتاب قصر آبی نوشته لوسی ماد مونتگمری
  • کتاب اِما  نوشته جین آستین
  • کتاب اوژنی گرانده  نوشته  اونوره دو بالزاک
  • کتاب دزیره در دو جلد نوشته آن‌ماری سلینکو
  • کتاب عقل و احساس نوشته جین آستین
  • کتاب بلندی‌های بادگیر نوشته امیلی برونته
  • کتاب ربکا نوشته دافنه دوموریه
  • کتاب غرور و تعصب نوشته جین آستین
  • کتاب جین ایر در دو جلد نوشته شارلوت برونته
  • کتاب بابا لنگ‌دراز  نوشته جین وبستر
  • کتاب زنان کوچک نوشته لوییزا می‌آلکوت

هرکدام از این کتابها در برهه‌ای از تاریخ رخ داده‌اند و ازاین‌رو، تعاریفی تاریخی، فلسفی و فرهنگی در آنها نهفته است. مطالعه این کتاب‌ها در طول زمان، تأثیرات به سزایی در زندگی افراد داشته است. اگر قصد خرید آنلاین عاشقانه های کلاسیک افق را دارید، کتابانه انتخاب مناسبی برای شما است. بهترین کتاب های عاشقانه کلاسیک

تجربه‌ای متفاوت و دلنشین از جنس عاشقانه‌های کلاسیک

عاشقانه‌های کلاسیک، مجموعه‌ای از معروف‌ترین آثار کلاسیک هستند که در یک مجموعه گرد هم آورده شده‌اند. این عاشقانه‌ها، با گذر زمان، عاشقانه باقی‌مانده‌اند و جذابیت خود را حفظ نموده‌اند. کتاب‌هایی که با هر بار خواندن آنها، تجربه‌ای دل‌نشین و متفاوت از روایت یک ماجرا و عشق‌های کلاسیک درون آن برای شما رقم می‌خورد. رمان‌هایی که با مطالعه آنها، دریچه‌ای به‌سوی تاریخ و فرهنگ جهان به رویتان باز می‌شود.

پیدایش مکتب کلاسیک از نوع عاشقانه

ادبیات کلاسیک، میراث بشری است. در این ادبیات فرهنگ، تاریخ و هنر درهم‌آمیخته شده است. کلاسیک یک مکتب ادبی است که از غرب نام‌گذاری شده، شکل‌گرفته و به تمام دنیا رسیده است. ادبیاتی که در آن تعادل، کمال، تقلید از پیشینیان، آموزندگی، وضوح، حقیقت‌نمایی، ایجاز، طبیعت، عقل‌گرایی، برازندگی و وحدت زمان، مکان و موضوع عناصر تشکیل‌دهنده آثار آن است. کلاسیک و رمانتیک در مفهوم، برخلاف یکدیگرند اما پیوندی ناگسستنی بین این دو رخ‌داده است. عشق به‌عنوان یکی از شیرین‌ترین احساسات انسان، در همه دوره‌ها موردتوجه بوده و خودنمایی می‌کرده، از دیرباز تاکنون در این ادبیات حضور داشته، شوق گام برداشتن در راه عشق را به خواننده القا کرده و گام‌های این مسیر پرفرازونشیب را به آنها نشان می‌دهد.

عاشقانه‌های کلاسیک، زبانی برای بیان عشق

رمانتیسم از قرن هجدهم در ادبیات اروپا  آغاز شد و تا اواسط قرن نوزدهم به اوج رسید. در این سبک ادبیات، اعتراض بر صنعتی‌شدن و تأکید بر احساسات، فردگرایی، تجلیل از گذشته و...  امضای کار نویسندگان است. عاشقانه‌های کلاسیک، رمان‌هایی هستند که از زمان انتشار آنها تا به الان در میان لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته‌اند و همچنان خواننده‌های خود را دارند. آنها  داستان‌هایی برای نمود عشق و راه عشق به خواننده هستند. این کتاب‌ها به مضمون عشق اشاره دارند و در خلال داستان اصلی، به بیان عشقی زبانزد نیز می‌پردازند. عاشقانه های کلاسیک

قدرت نهفته در دل کتاب‌های عاشقانه

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز بیان شد، کتاب‌های کلاسیک عاشقانه، در برهه‌های مختلف تاریخی رخ داده‌اند و تعاریف تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و فلسفی زیادی را در خود جای‌داده‌اند. این کتاب‌ها ریشه‌های ملت در جای‌جای جهان هستند  و باورهای آنها را بازگو می‌کنند. کتاب‌های عاشقانه تنها جنبه سرگرمی و هنری نداشته و چارچوب‌های هنجاری، فکری و اجتماعی زمانه خود را بازگو می‌کنند. ازاین‌رو است که این کتاب‌ها دارای اهمیت هستند و محدود به زمانه نمی‌شوند.

رمان‌های عاشقانه، همیشه ماندگار

این مجموعه، ماندگارترین‌ها را گرد هم آورده است. این کتاب‌های کلاسیک، متعلق به زمانه خاصی هستند، اما در آنها، ارزش، انسانیت و فردگرایی برای تمام زمان‌ها ترویج داده می‌شود؛ ازاین‌رو مطالعه آنها، زمان و مکان خاصی را نمی‌طلبد. مجموعه رمان های عاشقانه کلاسیک نشر افق، کتاب‌هایی هستند که با هر بار خواندنشان بیشتر عاشقشان خواهید شد و در هر بار خواندن، نکات جالب‌تری از فرهنگ و تاریخ کشورهای مختلف را درک خواهید کرد.

خرید مجموعه کتاب عاشقانه‌های کلاسیک افق از کتابانه

برای خرید رمان های عاشقانه های کلاسیک و اطلاع از قیمت این کتاب‌های نشر افق، می‌توانید به کتاب‌فروشی‌های معتبر مراجعه نمایید، اما ساده‌ترین راه، خرید اینترنتی کتاب های عاشقانه های کلاسیک از طریق سایت‌های مرجع خرید کتاب، همچون کتابانه است. برای خرید رمان های عاشقانه های کلاسیک نشر افق، تنها کافی است در وب‌سایت کتابانه، جستجویی انجام دهید.

قیمت رمان های عاشقانه کلاسیک نشر افق

قیمت کتاب‌های این مجموعه با هم متفاوت است. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب های عاشقانه های کلاسیک از نشر افق را دارید، برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه کرده، از قیمت خرید آنلاین عاشقانه های کلاسیک افق مطلع شده و خرید خود را نهایی کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل