loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کتاب فیزیولوژی گایتون
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

درباره کتاب فیزیولوژی گایتون

فیزیولوژی یکی از مباحث اصلی علم پزشکی است که به بررسی و توصیف علمی و عملی مکانیسم‌های دستگاه‌های بدن و ارتباط آن‌ها یا یکدیگر می‌پردازد. فیزیولوژی گایتون یک کتاب پزشکی جامع و پرطرفدار است که از منابع درسی اصلی دانشجویان رشته‌های پزشکی در بسیاری از دانشگاه‌های دنیا بشمار می‌رود. در این مطلب به معرفی کتاب فیزیولوژی گایتون و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب فیزیولوژی گایتون خواهیم پرداخت. خرید کتاب فیزیولوژی گایتون

معرفی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون

مجموعه دو جلدی فیزیولوژی پزشکی گایتون  در سال 1965 توسط دکتر آرتور گایتون، رئیس بخش فیزیولوژی و بیوفیزیک مرکز پزشکی دانشگاه می‌سی‌سی‌پی، به تالیف رسید. پس از مرگ دکتر گایتون، دکتر هال مباحثی بر آن افزود. همان‌طور که اشاره شد این کتاب یکی از منابع درسی اصلی دانشجویان پزشکی و برخی از رشته‌های مرتبط است که به سبب سادگی و روانی و در عین حال کامل بودن مباحث، به یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های علم فیزیواوژی پزشکی در جهان مبدل شده است.

ویژگی های کتاب فیزیولوژی گایتون

بیان دقیق و منسجم نکات پیچیده و کاربردی فیزیولوژی پزشکی با نثری روان و قابل‌فهم در بخش‌هایی مجزا، یکی از ویژگی‌های اصلی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون است. این نسخه، با ارائه‌ی اطلاعات در فصل‌های کوتاه همراه با تصاویر، نمودارها و جداول آموزشی خلاصه و تمام رنگی، به انتقال سریع و یادگیری مفاهیم و فرآیندهای کلیدی این حوزه کمک می‌کنند.

کتاب فیزیولوژی گایتون و هال مناسب چه کسانی است؟

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون با تمرکز بر آموزش اصول پایه فیزیولوژی به دانشجویان پژشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری، مامایی و سایر رشته‌های مرتبط به تالیف رسیده است. این کتاب علاوه بر پزشکان بالینی و غیر بالینی و تمامی دست‌اندرکاران و دانشجویان رشته‌های مرتبط با بهداشت و سلامت، برای علاقه‌مندان به مباحث پزشکی و افرادی که به دنبال درک عمیق اصول فیزیولوژی بدن هستند، نیز بسیار مفید است. همینطور به عنوان یکی از کتاب های المپیاد زیست شناسی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اهمیت استفاده از ویرایش جدید فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون بارها مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته است. ویرایش جدید این کتاب همچنان سنت دیرینه این منبع پرفروش، به‌عنوان برترین کتاب درسی فیزیولوژی پزشکی جهان را ادامه می‌دهد. ویرایش جدید کتاب درسی فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال، با ارائه‌ی واضح مباحث، تمرکز بر محتوای مرتبط با جنبه‌‌های بالینی و پیش‌بالینی و پیوند فیزیولوژی پایه با پاتوفیزیولوژی، از قالبی متمایز برای یادگیری حداکثری مفاهیم پیچیده بهره می‌برد. فونت بزرگتر بخش‌هایی از متن، بر اطلاعات اصلی تأکید دارد و اطلاعات تکمیلی، از جمله نمونه‌های بالینی، با فونت کوچک‌تر و با رنگ آبی کم‌رنگ مشخص می‌شوند. این ویژگی، در مرور سریع بخش‌های مهم و مطالعه عمیق‌تر مؤثر است. تمرکز بر اصول کلیدی نظیر چگونگی حفظ هموستاز بدن برای سالم ماندن، پوشش بالینی گسترده مشکلاتی  نظیر چاقی، اختلالات متابولیک، مسائل قلبی عروقی، بیماری آلزایمر و سایر بیماری‌های دژنراتیو و دسترسی آنلاین به تصاویر و انیمیشن‌ها تکمیلی و سؤالات خودارزیابی، از دیگر ویژگی‌های ویرایش جدید کتاب فیزیولوژی گایتون و هال است.

بهترین ترجمه های فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون به‌عنوان یکی از منابع درسی دانشجویان رشته‌های پزشکی و برخی از رشته‌های مرتبط، به بسیاری از زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده است. این کتاب در ایران نیز توسط چندین مترجم به زبان فارسی برگردانده و به‌صورت یک مجموعه‌ی دو جلدی عرضه شده است. به‌منظور راهنمایی مخاطبان برای خرید کتاب فیزیولوژی گایتون، در ادامه به برخی از معروف‌ترین و مطرح‌ترین ترجمه‌های فارسی این کتاب اشاره خواهیم کرد.

  • کتاب فیزیولوژی گایتون و هال، ترجمه دکتر علی حائری و حوری سپهری و...، انتشارات اندیشه رفیع
  • کتاب فیزیولوژی گایتون و هال، ترجمه احمدرضا نیاورانی، انتشارات آرتین طب
  • کتاب فیزیولوژی گایتون و هال، ترجمه دکتر فرخ شادان، دکتر مهری کدخدایی و برخی دیگر از اساتید دانشگاه تهران، انتشارات چهر
  • کتاب فیزیولوژی گایتون و هال، ترجمه دکتر هوشنگ نجفی، دکتر علی پورمتعبد و....، انتشارات ابن سینا
  • کتاب فیزیولوژی گایتون و هال، ترجمه دکتر اصغر قاسمی، انتشارات حیدری و انتشارات اطمینان

سرفصل های فیزیولوژی گایتون

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون متشکل از 15 بخش است که مطالب بخش اول تا هشتم در جلد اول و مطالب بخش نهم تا پانزدهم در جلد دوم کتاب قرار گرفته است. سرفصل‌های اصلی این کتاب عبارت‌اند از:

  • بخش 1: مقدمه فیزیولوژی: سلول و فیزیولوژی عمومی
  • بخش 2: فیزیولوژی غشا عصب و عضله
  • بخش 3: قلب
  • بخش 4: گردش خون
  • بخش 5 : مایعات بدن و کلیه ها
  • بخش 6: سلول‌های خونی، ایمنی و انعقاد خون
  • بخش 7: دستگاه تنفس
  • بخش 8: فیزیولوژی هوانوردی، فضانوردی و غواصی در اعماق دریا
  • بخش 9:  دستگاه عصبی  (اصول کلی دستگاه های حسی)
  • بخش 10: دستگاه عصبی (حس های ویژه)
  • بخش 11: دستگاه عصبی (نوروفیزیولوژی حرکتی و انسجامی)
  • بخش 12: فیزیولوژی دستگاه گوارش
  • بخش 13: متابولیسم و تنظیم دما
  • بخش 14: غدد درون‌ریز و تولید مثل
  • بخش 15: فیزیولوژی ورزش

تفاوت کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون با نسخه کامل

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون کتابی حجیم است که مطالعه و درک کامل محتوای آن نسبتا دشوار و زمان‌بر است. کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون و هال، نسخه چکیده این کتاب است که برای رفع این مسئله به تالیف رسیده است.  طراحی و تالیف این کتاب به گونه‌ای است که به مباحث اصلی و بنیادی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ضربه‌ای وارد نشود. کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون شامل خلاصه‌ای از نکات کلیدی و مهم نسخه کامل این کتاب است که برای مرور و کسب آمادگی برای شرکت در آزمون‌ها، مورد‌استفاده‌ی دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، رشته‌های مرتبط پزشکی و برخی از داوطلبان تحصیلات تکمیلی قرار می‌گیرد.

خرید کتاب فیزیولوژی گایتون از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های مطرح و مورداعتماد در حوزه‌ی فروش انواع کتاب همواره در تلاش است تا امکان دسترسی سریع و آسان تمامی دانشجویان و اساتید سراسر کشور را به انواع کتاب‌های دانشگاهی فراهم نماید. کتابانه مرجعی مورد اعتماد برای یافتن انواع کتاب با یهترین قیمت و کیفیت است. برای مشاهده‌ و خرید آنلاین کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال یا هر کتاب دانشگاهی دیگری که مد نظر شماست، به سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن بهره‌مندی از  تخفیف‌های بی‌نظیر، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون/هال

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به ارائه‌ی انواع کتاب با نازل‌ترین قیمت می‌باشد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مشاهده‌ی لیست کتاب های فیزیولوژی گایتون، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت بهترین و آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با  خرید اینترنتی کتاب فیزیولوژی گایتون از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل