loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. حقوق مدنی کاتوزیان
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
36 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

ویژگی کتاب های حقوق مدنی دکتر ناصر کاتوزیان

دکتر ناصر کاتوزیان، حقوق‌دان، استاد برجسته حقوق و پدر علم حقوق ایران، مجموعه کتاب‌هایی تحت عنوان حقوق مدنی منتشر کرده‌اند که به‌عنوان مرجع تدریس در دانشگاه‌ها نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این کتاب‌ها به توضیح مسائلی حقوق مدنی پرداخته شده است. تألیفات دکتر کاتوزیان در حقوق مدنی در دو مجموعه کتاب «دوره مقدماتی حقوق مدنی» و «دوره حقوق مدنی» ارائه شده است.

مجموعه کتاب‌های دوره مقدماتی حقوق مدنی شامل کتاب‌های «اموال و مالکیت»، «اعمال حقوقی- قرارداد، ایقاع»، «وقایع حقوقی مسئولیت مدنی»، «خانواده»، «درس‌هایی از عقود- درس‌هایی از عقود معین: بیع، اجاره، قرض، جعاله، شرکت، صلح»، «درس‌هایی از عقود - ودیعه، عاریه، وکالت، ضمان، حواله، کفالت، رهن» و «درس‌هایی از شیعه، وصیت، ارث» و مجموعه کتاب‌های دوره حقوق مدنی شامل کتاب‌های «حقوق خانواده- نکاح و طلاق، روابط زن و شوهر»، «حقوق خانواده- اولاد، روابط پدر و مادر و فرزندان»، «قواعد عمومی قراردادها- مفهوم، انعقاد و اعتبار قرارداد»، «قواعد عمومی قراردادها- انعقاد و اعتبار قرارداد، نظریه بطلان و عدم نفوذ»، «قواعد عمومی قراردادها- آثار قرارداد»، «قواعد عمومی قراردادها- اجرای قرارداد»، «قواعد عمومی قراردادها- انحلال قرارداد»، «ایقاع- نظریه عمومی، ایقاع معین»، «عقود معین- بیع، اجاره، قرض، جعاله، شرکت، صلح»، «عقود معین- مشارکت‌ها، صلح»، «عقود معین- عطایا» و «عقود معین- عقود اذنی، وثیقه‌های دین، ودیعه، عاریه، وکالت، ضمان، حواله، کفالت، رهن» است. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب حقوقی در زمینه مدنی به قلم ناصر کاتوزیان را دارید، کتابانه بهترین انتخاب برای شماست. خرید کتاب حقوق مدنی کاتوزیان

جایگاه کتب و آثار حقوقی کاتوزیان در میان دانشجویان و اساتید دانشگاه

دکتر ناصر کاتوزیان، به عنوان پدر علم حقوق ایران شناخته می‌شود و از تالیفات گران‌قدرشان، به عنوان منابع درسی دانشگاهی بهره برده می‌شود؛ همچنین او علاوه بر تالیف کتاب‌های حقوقی دانشگاهی، در تدوین پیش‌نویس قانون اساسی نیز شرکت داشت. نام کاتوزیان، اعتبار حقوق است و کتاب‌های وی در میان دانشجویان، اساتید، وکلا و... ارج فراوان دارند.

برجسته‌ترین و ماندگارترین آثار حقوقی ناصر کاتوزیان

لیست کتاب های حقوق مدنی دکتر ناصر کاتوزیان، از برترین کتاب‌های این حقوق‌دان برجسته ایران است، اما در کنار این لیست کتاب‌ها، تألیفات ارزشمند دیگری از دکتر کاتوزیان به‌یادگارمانده است که از آنها نیز به‌عنوان منابع درسی دانشگاهی بهره برده می‌شود. برخی از این آثار عبارت‌اند از: فلسفه حقوق، اعمال حقوقی، کلیات حقوق، گامی به‌سوی عدالت، وصیت در حقوق مدنی ایران، عدالت قضایی، مقدمه علم حقوق و...

روش صحیح مطالعه حقوق مدنی کاتوزیان

کتاب های حقوق مدنی دکتر ناصر کاتوزیان، در لیست برترین کتاب‌های مرجع برای دانشجویان رشته حقوق و شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت است. این درس از دروس مفهومی است و مطالعه صحیح آن، باعث درک درست از مسائل مطروحه در حقوق مدنی خواهد شد. ادبیات ثقیل کتاب‌های دکتر کاتوزیان، ممکن است باعث به‌وجودآمدن ابهاماتی برای دانشجویان شود، ازاین‌رو، شاید نیاز باشد تا کتابی دیگر و یا استادی، این ابهامات را رفع نماید و پس از رفع ابهامات، دوباره به کتاب اصلی برگشته و این بار، درک صحیحی از قوانین حقوق مدنی به‌وجود می‌آید. در حین این مطالعات، نباید یادداشت‌برداری و خلاصه‌نویسی را نیز فراموش نمود که این کار در زمان حل سؤالات و تست، بسیار کاربردی خواهد بود.

سطح کتاب‌های حقوق مدنی دکتر کاتوزیان

حقوق مدنی، از مهم‌ترین شاخه‌های حقوق خصوصی است که به بررسی روابط افراد جامعه بدون درنظرگرفتن موقعیت اجتماعی آنها می‌پردازد. قوانین مدنی، محور اصلی تنظیم نظام حقوقی کشورها است که بررسی آنها، در لیست کتاب های حقوق مدنی دکتر ناصر کاتوزیان به طور تمام‌وکمال انجام شده‌ است. این کتاب‌ها به طور کامل و با جزئیات زیاد، تمام مسائل مطروحه در حقوق مدنی را بیان می‌کنند و مخاطب را از خرید هر کتاب دیگری بی‌نیاز می‌نماید. هرچند که گفته می‌شود قلم دکتر کاتوزیان ثقیل و مبهم است و مطالعه کتاب‌های ایشان، به‌دقت و تمرکز مضاعف نیاز دارد. قیمت کتاب حقوق مدنی ناصر کاتوزیان

خرید کتاب حقوق مدنی کاتوزیان

کتاب های حقوق مدنی دکتر ناصر کاتوزیان را می‌توانید از کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور تهیه کنید. اما ساده‌ترین، سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش، خرید آنلاین کتاب های حقوق مدنی دکتر کاتوزیان است. اگر می‌خواهید پیش از خرید، از محتوا و قیمت خرید کتاب مدنی دکتر کاتوزیان باخبر شوید، کتابانه، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. برای خرید کتاب های آزمون وکالت، خرید اینترنتی کتاب مدنی کاتوزیان و خرید سایر کتاب های حقوقی از کتابانه را انتخاب کنید.

قیمت کتاب‌های حقوق مدنی کاتوزیان

لیست کتاب های حقوق مدنی دکتر ناصر کاتوزیان، قیمت‌های متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت و خرید آنلاین کتاب های حقوق مدنی دکتر کاتوزیان، سری به کتابانه بزنید. تنها کافی است نام کتاب موردنظر و یا نام ناصر کاتوزیان را در این سایت جستجو کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل