loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کتاب بیولوژی کمپبل
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

درباره کتاب زیست شناسی کمپبل چه می‌دانید؟

کتاب زیست شناسی کمپبل برای نخستین بار در سال 1987 توسط پروفسور نیل آلیسون کمپبل، دانشمند و استاد زیست‌شناس آمریکایی و گروهی از همکاران ایشان به تالیف رسید. این کتاب یک اثر شناخته‌شده و مطرح جهانی در حوزه زیست‌شناسی است که به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شده و دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید بسیار زیادی در سراسر جهان از آموزش‌های ناب آن بهره می‌برند. در ادامه به معرفی کتاب زیست شناسی کمپبل و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی کمپبل خواهیم پرداخت؛ اگر دانش‌آموزی هستید که قصد خرید کتاب المپیاد یا خرید کتاب های علوم زیستی برای رشته دانشگاهی خود را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب بیولوژی کمپبل

ویژگی های کتاب زیست شناسی کمپبل

کتاب زیست شناسی کمپبل در حال حاضر جزو کتاب‌های برتر و پرطرفدار در حوزه علوم زیستی و منبعی جامع از مباحث زیست‌شناسی برای تکمیل مباحث موجود در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان و دانشجویان است. سازماندهی، حجم، متن و تکنیک‌های آموزشی این کتاب به‌گونه‌ای است که یادگیری و هضم کلیات علم زیست‌شناسی را برای کلیه‌ی دانش‌آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان مباحث زیستی آسان می‌سازد. این کتاب هر چند وقت یکبار مورد ویرایش قرار گرفته و آخرین تحولات و  اطلاعات در حوزه زیست شناسی در سطح جهان به آن افزوده می‌شود.

بهترین ترجمه های فارسی کتاب بیولوژی کمپبل

همانطور که اشاره شد کتاب زیست شناسی کمپبل به‌عنوان یک مرجع زیست‌شناسی پرطرفدار به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شده است. دوره هفت جلدی کتاب زیست شناسی کمپبل در ایران نیز به صورت تمام رنگی توسط گروه مترجمان خانه زیست‌شناسی ترجمه و منتشر شده است. در این ترجمه سعی شده تا تمامی محتوای کتاب بدون کم و کاست و مطابق با نسخه اصلی آن در دسترس مخاطبان فارسی زبان قرار بگیرد. یکی دیگر از ترجمه های برتر کتاب زیست شناسی کمپبل ویرایش دوازدهم کتاب همراه با کلیه‌ی تصاویر کتاب، به‌صورت تمام رنگی، توسط انتشارات آفتاب هنر است. علاوه بر انتشارات خانه زیست شناسی، به تازگی انتشارات حیدری هم مجموعه کتابهای بیولوزی کمپبل را به صورت تمام رنگی به چاپ رسانده است.

موضوعات مطرح شده در کتاب زیست شناسی کمپبل

کتاب زیست شناسی کمپبل شامل 9 بخش اصلی و 56 فصل است که آموزش مباحث و کلیات علم زیست‌شناسی پایه را به‌طور کامل و منحصربه‌فرد پوشش می‌دهد. موضوعات 9 بخش اصلی کتاب زیست‌شناسی کمپبل عبارت‌اند از:

  • کتاب کمپل جلد 1: شیمی حیات
  • کتاب کمپل جلد 2: سلول
  • کتاب کمپل جلد 3: ژنتیک
  • کتاب کمپل جلد 4: مکانیسم تکامل و تاریخچه تکاملی تنوع زیستی
  • کتاب کمپل جلد 5: ساختار و عمل گیاهان
  • کتاب کمپل جلد 6: ساختار و عمل جانوران
  • کتاب کمپل جلد 7: اکولوژی

خرید کتاب کمپل با تخفیف

اهمیت و کاربرد بیولوژی کمپبل در مراحل مختلف المپیاد زیست

موفقیت در المپیادهای دانش‌آموزی مستلزم مطالعه فراتر از مباحث پایه‌ای و بعضا ناقص کتاب‌های درسی است و بنابراین انتخاب و مطالعه‌ی یک کتاب زیست‌شناسی جامع در کنار کتاب درسی، برای موفقیت در این آزمون‌ها اهمیت بسزایی دارد. کتاب زیست شناسی کمپبل از جمله منابع جامع و کاربردی جهت کسب آمادگی شرکت در آزمون‌های برتر زیست‌شناسی، همچون المپیادهای زیست و قبولی در رشته های نوظهوری همچون بیوتکنولوژی است. این مجموعه کتاب کلیه مباحث زیستی مورد نیاز در المپیاد زیست را پوشش می‌دهد و طرح اغلب سؤالات این آزمون‌ها از روی این کتاب صورت گرفته است.

ویژگی های ویرایش جدید زیست شناسی کمپبل

در ویرایش جدید کتاب زیست شناسی کمپبل، آخرین تحولات علمی و روش‌های نوین آموزشی در حوزه زیست‌شناسی اضافه شده است. افزایش کیفیت آموزش، ارائه نکات مهم، سؤالات متنوع  از ویژگی‌های آخرین ویرایش کتاب زیست شناسی کمپبل است. بیان روشن و جذاب، آموزش عالی، ارائه‌ی مهارت‌های علمی و استفاده نوآورانه از هنر و تصاویر در ویرایش جدید کتاب به افزایش درک و یادگیری دانش‌آموزان و دانشجویان و تسلط آن‌ها بر کلیه‌ی مباحث زیستی کمک می‌کند. مهارت‌های علمی جدید در هر فصل از داده‌های واقعی برای توسعه‌ی مهارت‌های کلیدی مورد نیاز برای زیست‌شناسی، از جمله تجزیه و تحلیل داده‌ها، ترسیم نمودار، طراحی آزمایشی و مهارت‌های ریاضی استفاده می‌کنند و ابزارهای موردنیاز برای موفقیت را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. مطالعه‌ی این کتاب و درک اطلاعات ارائه شده در صفحات آن برای متخصصان علوم زیستی آینده بسیار مفید و کاربردی است.

سبک آموزش کتاب بیولوژی کمپبل

کتاب زیست شناسی کمپبل به سبب بیان روان و قابل‌فهم، قابلیت خودآموزی و عدم نیاز به معلم، مورد‌توجه بسیاری از اساتید، دانش‌آموزان، دانشجویان، داوطلبان کنکور و المپیاد زیست شناسی قرار گرفته است. بهره‌گیری از تصاویر در آموزش، در تجسم و تثبیت بهتر مباحث در ذهن خوانندگان بسیار موثر است. تأکید بیشتر این کتاب بر تفکر علمی و توسعه مهارت‌های علمی، دانش‌آموزان را مانند یک دانشمند فارغ‌التحصیل می‌کند.

سطح کتاب بیولوژی کمپبل

هرچند خرید کتاب بیولوژی کمپبل اغلب توسط داوطلبان کنکور سراسری و داوطلبان المپیادهای زیست‌شناسی صورت می‌گیرد، بسیاری از دانشجویان زیست شناسی، پزشکی، پیراپزشکی و سایر رشته‌های مرتبط از آن به‌عنوان منبعی برای تسلط بر اصول و مباحث پایه زیست‌شناسی استفاده می‌کنند. در حقیقت مطالعه‌ی کتاب زیست شناسی کمپبل می‌تواند برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور تجربی، دانشجویان و حتی علاقه‌مندان به مباحث زیست‌شناسی بسیار مفید و جذاب باشد. بیولوژی کمپبل

خرید کتاب بیولوژی کمپبل

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح و مورداعتماد در ‌زمینه‌ی فروش انواع کتاب و محصولات فرهنگی همواره در تلاش است تا امکان دسترسی سریع و آسان تمامی دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید سراسر کشور را به انواع کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی فراهم نماید. کتابانه مرجعی مورداعتماد برای یافتن انواع کتاب‌ها با کمترین قیمت های بی‌نظیر است. برای مشاهده‌ و  خرید آنلاین دوره هفت جلدی بیولوژی کمپبل می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید، کتاب‌های موردنظرتان را با بهترین شرایط سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب بیولوژی کمپبل

بهترین شرایط خرید اینترنتی کتاب زیست شناسی کمپبل را در کتابانه تجربه نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مشاهده‌ی لیست کتاب های زیست شناسی کمپبل، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. ما اعضای فروشگاه کتابانه، مفتخر به میزبانی شما در یکی از کامل‌ترین و مقرون ‌به‌صرفه‌ترین فروشگاه‌‌های آنلاین کتاب هستیم.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل