loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. ایلیا؛ تولد یک قهرمان
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
13 کالا

ایلیا؛ تولد یک قهرمان که رسالتش" امیدوار" زیستن است!

این‌روزها انتخاب کتاب خوب برای قشر نوجوان بسیار سخت است! منظورمان کتابی است که هم حق سرگرم‌کنندگی را تمام و کمال ادا کند، هم ماهیچه‌های مغز نوجوان محترم را یک‌ ماساژ جانانه بدهد! کتابی مانند ایلیا تولد یک قهرمان،که نوجوان‌های چموش عصر حاضر را قانع کند بدون استفاده از الفاظ ناپسند، نویسنده را تا آخرین لحظه همراهی کنند! بله!

همان‌طور که می‌بینید این انتخاب، هرگز آسان نیست. مخصوصا که مابین هیاهوی کتاب‌های ترجمه شده یا دل دادن به رمان‌های وطنی تردیدهای بسیاری وجود دارد. در مطلب این صفحه کتابانه قرار است به بررسی کتابی بپردازیم که اثری تمام‌قد، ایرانی است و تلاش می‌کند گروه سنی نوجوان را یک‌بار برای همیشه با کتاب‌خوانی آشتی دهد؛ این شما و این فرصتی برای مروری بر متن کتاب ایلیا تولد یک قهرمان و شنیدن گوشه‌هایی از ماجرای جذابش! موضوع کتاب های ایلیا تولد یک قهرمان

کتاب‌های کمیک؛ ژانری که ناامیدتان نمی‌کند!

کتاب‌های کمیک یا مصور، به سری کتاب‌هایی گفته می‌شود که تلفیق هنرمندانه‌ای از تصاویر فکاهی و توصیفات کوتاه هستند. در حقیقت مخاطب این کتاب‌ها، می‌تواند با دنبال کردن تصاویر و مطالعه متن کوتاه، برداشت‌های شخصی خودش را از داستان داشته باشد. به همین دلیل، تصویرسازی در این‌گونه کتاب‌ها بی‌نهایت تاثیرگذار است! باتوجه به عکس کتاب ایلیا تولد یک قهرمان، این کتاب تصویرسازی هیجان‌انگیزی دارد و می‌تواند لحظات جذابی را برای مخاطبان نوجوان بیافریند.

کتاب ایلیا تولد یک قهرمان، از بهترین داستان‌های دنباله‌دار

یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان برای نوجوانان، دنباله‌دار بودن آن است. در این مجموعه کتاب‌ها، مخاطب نوجوان در هر جلد با ماجراهایی روبه‌رو خواهد شد که حقیقتا آن‌ها را برای مطالعه ادامه داستان‌ها در جلدهای بعدی مشتاق می‌کند. در کنار این موارد، خوب است بدانید که متن کتاب ایلیا تولد یک قهرمان، روایتی از یک قهرمان معمولی است؛ قهرمانی از جنس مخاطبان سرکشِ نوجوانی که گاهی از ایجاد تغییرهای باورنکردنی ناامید می‌شوند! ایلیا تولد یک قهرمان، تزریق دوز قابل‌توجهی از امید در رگ‌های جامعه‌ای است که نوجوانانش قرار است یک فردای متفاوت بسازند؛ فردایی که علی، شخصیت اول داستان در 15 جلد، نمای فوق‌العاده ای از آن را به همراه بعضی از رفقایش ترسیم می‌کند. قیمت کتاب ایلیا تولد یک قهرمان

خلاصه داستان ایلیاد، تولد یک قهرمان

داستان مجموعه 15 جلدی ایلیا تولد یک قهرمان، روایتی از ماجراجویی‌های پسرکی است که امیدوارانه برای یافتن داروی مورد نیاز مادرش تلاش می‌کند اما، به صورت اتفاقی قدم در مسیری می‌گذارد که او را به سمت نجات آدم‌ها یا بهتر بگوییم، شِبه آدم‌های بی‌گناه سوق می‌دهد! البته که جذابیت این ماجرا، تنها نبودن امیرعلی در این مسیر است! او دوستانی دارد که هم‌قدم با او برای نابودی شرارت و ستم می‌جنگند؛ روایت پیروزی‌ها و شکست‌ها، اشک‌ها و لبخندها، اشتباهات و جبران آ‌ن‌ها، حس کنجکاویِ هر کتابخوانی را حسابی قلقلک می‌دهد!

گروه سنی کتاب ایلیاد تولد یک قهرمان

خرید اینترنتی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان یک انتخاب ارزشمند برای نوجوانان ده تا چهارده سال است؛ بنابراین به فراخور شناختی که از کودک و نوجوان دارید، می‌توانید برای تهیه این کتاب اقدام کنید. فراموش نکنید که مطالعه متن و تماشای عکس کتاب ایلیا تولد یک قهرمان برای این گروه سنی، زمینه ساز نجات همه جوانه های امید کوچکی است که در اطرافِ خود دارید! خرید کتاب ایلیا تولد یک قهرمان

خرید کتاب ایلیاد تولد یک قهرمان

وبسایت کتابانه با تجربه‌ای درخشان در زمینه فروش آنلاین کتاب‌های کودک و نوجوان، آرشیو پرباری را برای مشتریان خود فراهم نموده است. شما برای ثبت سفارش انواع کتاب های کمیک استریپ کودک و نوجوان، از جمله کتاب های ایلیا، می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نموده و جستجوی عنوان کتاب مورد نظرتان و افزودن آن به سبد خرید، منتظر تحویل سریع آن در محل باشید.

قیمت کتاب ایلیاد تولد یک قهرمان

مطالعه کتاب ایلیا تولد یک قهرمان، لحظات لذت‌بخشی را برای دوستداران کتاب‌های کمیک خلق می‌کند. البته این تنها قسمتِ خوب ماجرا نیست! کافی است که سری به سایت بزنید و قیمت کتاب ایلیا تولد یک قهرمان را با کتاب‌فروشی های دیگر مقایسه کنید؛ بی‌شک وبسایت کتابانه غافلگیرتان خواهد کرد.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل