loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کتاب استاتیک مریام
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
10 کالا

معرفی کتاب استاتیک مریام

کتاب استاتیک اثر جی. ال. مریام، با همکاری ال. جی. کریگ و تیم تألیف، یکی از کتاب‌های مهم دانشگاهی است که نزدیک به پنجاه سال است در مقطع کارشناسی رشته‌هایی همچون مهندسی مکانیک، مهندسی دریا، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی مواد، مهندسی هوافضا، مهندسی معماری و... تدریس می‌شود. در این کتاب به بحث و مطالعه درباره سامانه‌های فیزیکی در حال تعادل و ایستایی استاتیکی پرداخته می‌شود. به این معنی که دانشجو با استفاده از مفاهیم مطرح شده در این کتاب می‌آموزد که چگونه با محاسبه تأثیر نیروهای خارجی، اجسام در حالت تعادل باقی می‌مانند. در این مطلب، قصد معرفی کتاب استاتیک مریام را داریم. در این کتاب، به ارائه مباحث استاتیک و پرورش توانایی دانشجو در محاسبه و پیش‌بینی تأثیر نیروها و حرکت پرداخته شده است. اگر از دانشجویانی هستید که به این کتاب نیاز دارید و قصد خرید اینترنتی استاتیک مریام را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب استاتیک مریام

مباحث مطرح شده در کتاب استاتیک مریام

کتاب استاتیک مریام، تحولی در آموزش مکانیک در رشته‌های مهندسی دانشگاه‌ها رقم زد. این کتاب در هفت فصل، به ارائه توضیحات و مسائل درباره مقدمات استاتیک، سیستم‌های نیرو، تعادل، سازه‌ها، نیروهای گسترده، اصطکاک و کار مجازی پرداخته است. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز بیان شد، با استفاده از آموزش‌های این کتاب،  دانشجو می‌تواند تعادل اجسام تحت‌تأثیر نیروها را بررسی کرده و با استفاده از قوانین، محاسبات و پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهد. هدف این کتاب این است که دانشجو این اصول را به‌درستی درک کرده و برای حل مسائل در دنیای واقعی از آنها استفاده نماید.

بهترین ترجمه‌های کتاب استاتیک مریام

کتاب استاتیک مریام، یکی از اصلی‌ترین مراجع درس استاتیک در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود. از این کتاب  تا کنون هشت ویرایش به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است. ترجمه‌هایی از علی سینایی، سینا سینایی و محمدحسین کاشانی،  محمدرضا افضلی، غلامرضا زارع‌پور، اردشیر اطیابی، حسن فروزانی و... از جمله برترین ترجمه‌های این کتاب هستند. ترجمه‌های مختلف از ویرایش‌های یکسان این کتاب‌، با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند. تنها این ادبیات مترجم در ترجمه اصطلاحات است که وجه تمایز این کتاب‌ها با یکدیگر است و اساتید دانشگاه‌های مختلف، تعیین می‌کنند که از کدام ادبیات ترجمه برای تدریس و آزمون خود استفاده خواهند کرد. برای خرید کتاب استاتیک مریام، با ترجمه موردنظر خود، می‌توانید از کتابانه کمک بگیرید.

اهمیت کتاب استاتیک مریام در دانشگاه

استاتیک یکی از دروس مهم در برخی از رشته‌های فنی و مهندسی است. دانشجویان در این درس با اصول مکانیک مهندسی و کاربرد مکانیک برداری در برخورد با مسائل استاتیک آشنا می‌شوند، نحوه محاسبه نیروهای وارد بر یک جسم و عکس‌العمل‌ها را شناخته و پیش‌بینی می‌کنند و در نهایت چگونگی باقی‌ماندن در حالت سکون را امکان‌پذیر می‌سازند. کتاب استاتیک مریام به طور کامل این قوانین را شرح داده و چگونگی استفاده از آنها در محاسبات دنیای واقعی را آموزش می‌دهد. این کتاب تمامی مباحث موردنیاز دانشجویان در مبحث استاتیک را به طور کامل پوشش می‌دهد.

خرید کتاب مکانیک مهندسی استاتیک مریام

خرید اینترنتی استاتیک مریام از وب‌سایت کتابانه، خریدی دقیق، سریع و به‌صرفه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید همچون سایر کتاب‌های دانشگاهی، کتاب استاتیک مریام را نیز از کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور تهیه نمایید. اما ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ تهیه این اثر، خرید آنلاین کتاب استاتیک مریام  از کتابانه است. برای اطلاع از محتوا و قیمت این کتاب و یا سایر کتاب های فیزیک دانشگاهی، پیش از خرید، به کتابانه سر بزنید.

قیمت کتاب استاتیک مریام

ویرایش‌ها و نشرهای مختلفی از کتاب استاتیک مریام وجود دارد. ازاین‌رو، قیمت این کتاب‌ها نیز می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد. کتابانه، بستری امن و سریع را برای خرید و دسترسی شما به این کتاب‌ها فراهم کرده است. اگر قصد خرید کتاب استاتیک مریام با ترجمه و ویرایشی خاص را دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات تکمیلی خرید آنلاین کتاب استاتیک مریام  با تخفیف ویژه، سری به کتابانه بزنید. برای این کار تنها کافی است نام این کتاب را در این سایت جستجو نمایید.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل