loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کتاب استاتیک بیر جانسون
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
10 کالا

معرفی کتاب استاتیک بیر جانسون

کتاب «مکانیک برداری برای مهندسان، استاتیک» اثر فردیناند پی. بیر و ای راسل جانسون که در جوامع دانشگاهی به‌عنوان کتاب استاتیک بیر-جانسون شناخته می‌شود، یکی از معروف‌ترین انواع کتاب فیزیک دانشگاهی و از منابع اصلی درس استاتیک در دانشگاه‌ها است. استاتیک، به بررسی تعادل اجسام تحت‌تأثیر نیروها می‌پردازد. این کتاب ارائه‌دهنده بسیاری از مباحث این موضوع و کاربرد آن در رشته‌هایی همچون عمران، مکانیک، هوافضا، کشاورزی و... است. در این مطلب، قصد معرفی کتاب استاتیک بیر-جانسون را داریم. در این کتاب، به ارائه مباحث استاتیک و پرورش توانایی دانشجو برای محاسبه و پیش‌بینی تأثیر نیروها و حرکت پرداخته شده است.  اگر از دانشجویانی هستید که به این کتاب نیاز دارید و قصد خرید اینترنتی استاتیک بیر جانستون را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب استاتیک بیر جانسون

مباحث مطرح شده در کتاب استاتیک بیر جانسون

این کتاب در ده فصل، پس از مقدمه، به ارائه توضیحات و مسائل درباره استاتیک ذره‌ها، اجسام صلب، تعادل اجسام صلب- سیستم نیروهای معادل، نیروهای گستره- مرکزهای هندسی و مراکز گرانی، تحلیل سازه‌ها، نیروها در تیرها و کابل‌ها، اصطکاک، نیروهای گسترده- گشتاورهای لختی و روش کار مجاز پرداخته است.

ساختار آموزشی کتاب استاتیک جانسون

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد، در این کتاب، به بررسی تعادل اجسام تحت‌تأثیر نیروها پرداخته شده و دانشجو را برای استفاده از قوانین در راستای محاسبه و پیش‌بینی تأثیر نیروها و حرکت آماده می‌کند. اطلاعات در این کتاب بدین‌گونه است که در ابتدا، تحلیل برداری ارائه و استفاده آن در بررسی اصول مکانیک موردبحث قرار می‌گیرد. هدف این کتاب این است که دانشجو این اصول را به‌درستی درک کرده و برای حل مسائل در دنیای واقعی از آنها استفاده نماید.

بهترین ترجمه‌های کتاب استاتیک بیر جانسون

از کتاب استاتیک بیر-جانسون تا کنون ده ویرایش به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است. ترجمه‌هایی از ابراهیم واحدیان، محمدرضا افضلی، هدایت موتابی، غلامرضا زارع‌پور و... از جمله برترین ترجمه‌های این کتاب هستند. مفاهیم مطرح شده در این کتاب‌ها، با ترجمه‌های متفاوت، فرقی با هم ندارند. ادبیات نگارش فارسی این کتاب‌ها نقطه تمایز آنها با یکدیگر است و اساساً اساتید دانشگاه‌ها مشخص می‌کنند که از کدام یک از این ترجمه‌ها و ادبیات به کار برده شده در آن‌ها، برای تدریس استفاده می‌نمایند. برای خرید کتاب استاتیک بیر-جانستون، با ترجمه موردنظر خود، می‌توانید از کتابانه کمک بگیرید. کتاب استاتیک بیر جانسون زبان اصلی

اهمیت کتاب استاتیک جانسون در دانشگاه

استاتیک یکی از مهم‌ترین دروس در رشته‌هایی مانند مکانیک و عمران است. دانشجویان این رشته برای یادگیری استاتیک، به چیزی فراتر از دانش فیزیک و ریاضی نیاز دارند و باید تجسم فیزیک بر اساس واقعیت و با وجود محدودیت‌های موجود را درک کرده و رفتار سازه و یا ماشین را بر اساس آنها پیش‌بینی کنند. کتاب استاتیک بیر-جانسون به طور کامل این قوانین را شرح داده و چگونگی استفاده از آنها در محاسبات دنیای واقعی را آموزش می‌دهد. این کتاب، از جمله منابع مهم تدریس در رشته‌های ذکر شده در دانشگاه‌های جهان است و تمامی مباحث موردنیاز این دانشجویان در مبحث استاتیک را به طور تمام‌وکمال پوشش می‌دهد.

خرید کتاب استاتیک بیر جانسون

کتاب استاتیک بیر-جانسون یا سایر کتاب های مهندسی مکانیک و کتاب های رشته عمران را می‌توان همچون کتاب‌های دیگر دانشگاهی، از کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور تهیه نمود. اما یکی از روش‌های ساده و سریع‌ تهیه این کتاب، خرید آنلاین کتاب استاتیک بیر جانسون فارسی و حل المسائل استاتیک بیر جانسون از وب‌سایت کتابانه است. برای اطلاع از محتوا و قیمت این کتاب، پیش از خرید، به کتابانه سر بزنید. خرید اینترنتی استاتیک بیر جانسون از کتابانه، خریدی دقیق، سریع و به‌صرفه را برای شماست.

قیمت کتاب استاتیک بیر جانستون

از کتاب استاتیک بیر-جانسون، ویرایش‌های مختلفی در بازار موجود است؛ همچنین انتشارات مختلفی، اقدام به ترجمه و ارائه کتاب استاتیک بیر-جانسون نموده‌اند و ازاین‌رو، قیمت این کتاب‌ها می‌تواند متفاوت باشد. کتابانه، برای شما، سریع‌ترین بستر برای خرید و دسترسی به این کتاب را فراهم کرده است. اگر قصد خرید کتاب استاتیک بیر جانسون با ترجمه و ویرایشی خاص را دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات تکمیلی، بهره‌بردن از تخفیف‌های ویژه و خرید آنلاین کتاب استاتیک بیر جانسون، سری به کتابانه بزنید. تنها کافی است نام این کتاب را در این سایت جستجو کنید.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل