موکاپ مقاله روانخوانی کلاس اولی

بهترین کتاب داستان کوتاه برای روان‌خوانی کلاس اولی‌ها

کتاب‌های روانخوانی از مهم‌ترین ابزار کمک آموزشی جهت بالا تقویت روانخوانی کلاس اولی‌هاست. در کتاب‌های روخوانی کلاس اول، داستان‌هایی کوتاه ارائه شده است تا زمانی که دانش آموزان با حروف الفبا فارسی آشنا می‌شوند منبع مناسب کنار دست خود داشته باشند. البته به خاطر تصاویر جذاب و رنگی این نوع کتاب‌ها، روند آموزش برای کلاس اولی‌ها جذاب‌تر از کتاب درسی است.

لیست بهترین کتاب های روانخوانی برای کلاس اولی ها

برای آشنایی با پرفروش‌ترین کتاب های روانخوانی کلاس اولی‌ها با ما همراه باشید و برای کسب اطلاعات در مورد این کتاب می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید.


موکاپ خودم می خوانم

مجموعه کتاب های خودم می خوانم

کتاب‌های خودم می‌خوانم از بهترین کتاب‌های روانخوانی از نشر افق در قالب 42 جلد ارائه شده است. شماره بندی این مجموعه براساس روند آموزشی کتاب خوانداری و نوشتاری سال اول دبستان است. آموزش اصوات، نشانه، و حروف از اصلی‌ترین اهداف اساتیدی است که این کتاب را گردآوری نموده‌اند تا قدمی تاثیرگذار در افزایش مهارت خواندن کودکان دبستانی باشد.


بهترین کتاب داستان کوتاه برای روان‌خوانی کلاس اولی‌ها

مجموعه کتاب کلاس اولی، کتاب اولی

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی کتاب اولی از بهترین کتاب‌های روانخوانی نشر افق می‌باشد. این کتاب‌ها منطبق بر کتاب فارسی اول دبستان در چند سطح طراحی و نگاشته شده‌اند. ابتدا بهتر است نوآموز از سطح یک شروع کند تا با کلمات و جمله‌های کوتاه آشنا شود و لذت خواندن را تجربه کند و بعد از پیشرفت و گذراندن درس‌های ابتدایی کتاب فارسی اول دبستان می‌تواند سطح‌های دیگر را نیز به راحتی بخواند.


کتاب آی قصه قصه قصه، الف تا ی با قصه

این اثر از بهترین کتاب‌های روانخوانی نشر ذکر است که علاوه بر قصه برای کلاس اولی ها به تقویت روخوانی، نوشتن صحیح حروف الفبا را نیز آموزش می‌دهد.از آنجا که آموزش و پرورش صحیح کودکان، یکی از اهداف اصلی نظام اداری تمامی جوامع می‌باشد؛ تعلیم نحوه‌ی خواندن و نوشتن، اولین گام در این راستا است. موضوعی که باید توجه ویژه‌ای به آن گردد. زیرا پایه و اساس و لازمه‌ی تمامی آموزه‌هاست. اما جدا کردن کودکان از دنیای شاد و آزادشان و قرار دادن آن‌ها در محیط‌های جدی آموزشی، امری دشوار و حساس می‌باشد. این کتاب با آموزشی همراه با قصه، رنگ‌آمیزی و نوشتن به این امر توجه کرده است.

خرید آی قصه قصه قصه از الف تا ی با قصه

مجموعه کتاب سلام کلاس اولی ها

مجموعه کتاب‌ سلام کلاس اولی‌ها یکی از بهترین کتاب داستان ها برای کلاس اولی ها است که توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسیده است. جلدهای مختلف این مجموعه در کنار آموزش برخی رفتارهای اجتماعی مثل صرفه جویی، مبارزه با آلودگی و آموزش برخی ارزش ها به آموزش خواندن و نوشتن در کودکان می پردازد و سعی دارد با ارائه ی داستان های کوتاه تسلط آنها بر خواندن را افزایش دهد. این مجموعه کتاب ها به سه سطح تقسیم شده‌اند و در هر کدام با استفاده از یکسری از حروف الفبا داستانی ارائه شده است. 

بهترین کتاب داستان کوتاه برای روان‌خوانی کلاس اولی‌ها

کتاب بیشتر بخوانیم، بهتر بنویسیم

کتاب بخوانیم و بنویسیم جز بهترین کتاب‌های روانخوانی از موسسه فرهنگی منادی تربیت می‌باشد که به مهارت گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن توجه خاصی دارد. از لحاظ موضوعی و روش تدریسی نیز بسیار متنوع است، توجه دادن کودک به مفاهیم درس ریاضی، علوم و قرآن هم از ویژگی های دیگر آن است. در هر درس این کتاب ابتدا شکل نوشتاری حروف آموزش داده شده و سپس ترکیب آن با حروف دیگر و ساخت کلمه جدید آمده و در انتها تعدادی کلمه ارائه شده که نوآموزان می توانند با ترکیب آنها حروف بسازند، همچنین به عنوان روان خوانی کلاس اول، جملات ساده و کوتاهی با کلمات ساخته شده که کامل کننده آموزش است.

کتاب-بیشتر-بخوانیم-بهتر-بنویسیم

در مقاله ی بالا کتاب های آموزشی رونخوانی مناسب کلاس اولی ها مورد بررسی قرار گرفته و تعدادی از آنها معرفی شده‌اند. آیا لازم است که کتاب دیگری به این مجموعه اضافه شود؟ برای آشنایی بیشتر با کتاب های آموزشی مناسب می توانید به فروشگاه کتابانه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت