معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

سال هشتم متوسطه از سال‌های پر اهمیت تحصیلی از نظر دروس و محتواست. درس علوم در این دوره نیز اهمیت خاص خود را دارد اما بر هیچکس پوشیده نیست که با تغییر کتب و نظام آموزشی، پیچیدگی محتوا به گونه‌ای اتفاق افتاده است که برای یادگیری بهتر مطالب حتما باید از کتاب کمک درسی بهره گرفت. در این مطلب می‌خواهیم مجموعه‌ای از بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید بتوانید انتخاب خوبی انجام دهید.


بهترین کتاب کمک درسی علوم هشتم

ویژگی‌هایی که بهترین کتاب کمک درسی هشتم می‌تواند داشته باشد، درسنامه‌ی مفید، تست‌ها و سوالات استاندارد، پاسخ نامه‌ی کامل و جامعیت کتاب است تا بتواند همه‌ی سرفصل‌ها را در بر بگیرد.

در ادامه به بررسی چند مورد از این کتاب ها می‌پردازیم تا بهترین کتاب علوم هشتم را طبق نظر خود انتخاب کنید و یک راهنمای خوب برای خرید کتاب کمک درسی علوم هشتم داشته باشید.

خرید کتاب درس هشتم


بهترین کتاب های کار علوم هشتم

کتاب کارپوچینو علوم هشتم گاج

کتاب های کارپوچینو گاج مبانی مرتبط با علوم هشتم را به صورت جامع در بر می‌گیرد. درسنامه‌ی چکیده و مفید این کتاب، دانش آموزان را با تمام زوایای مهم محتوای کتاب علوم آشنا می‌کند تا دانش آموزان با بهره گیری از تمرین‌ها، نکات مهم آموزشی و مثال‌های درسی علوم هشتم را عمیقا درک کنند. سوالات متنوعی که در این کتاب معرفی شده، به دانش‌ آموزان این فرصت را می‌دهد تا آماده‌ی پاسخ دهی به فرم‌های مختلف سوالات و تست‌ها در آزمون‌های متفاوت باشند.

در کتاب کارپوچینو علوم هشتم انتشارات گاج، که جزو بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم به شمار می‌رود، از تصاویر مرتبط و متفاوتی نیز استفاده شده که همین مساله به درک عمیق دانش‌آموزان از مباحث کتاب علوم کمک می‌کند. جهت آمادگی دانش آموزان، نمونه‌ سوالات جامعی به عنوان آزمون نوبت اول و دوم نیز در کتاب ضمیمه شده تا دانش آموزان بتوانند خود را محک بزنند. این کتاب توسط انتشارات گاج به چاپ رسیده است و از معتبرترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم به حساب می‌آید.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

کتاب کار علوم هشتم خیلی سبز

 کتاب کار علوم هشتم انتشارات خیلی سبز از بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم به شمار می‌رود. در ابتدای هر بخش، درسنامه‌ی مفید و مختصری قرار دارد و بخش‌های مختلف کتاب تقسیم بندی شده و هر بخش شامل سوالت امتحانی تستی، تشریحی، جای خالی و… است. کتاب علوم هشتم از سری کتاب کار خیلی سبز می‌باشد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

کتاب کار و تمرین علوم هشتم منتشران

 کتاب کار و تمرین علوم هشتم انتشارات منتشران از جمله کتاب های کمک درسی علوم هشتم است که حجمی معقول و پرسش‌هایی متنوع با سطح استاندارد و مناسب دارد. با این وجود، این کتاب درسنامه و پاسخنامه‌ی تشریحی ندارد و نمونه سوالات سایر آزمون‌های معتبر نیز در آن ضمیمه نشده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

بهترین کتاب های تیزهوشان علوم هشتم

کتاب تیزهوشان علوم هشتم خیلی سبز

 کتاب تیزهوشان علوم هشتم خیلی سبز، به عنوان بخشی از مجموعه‌ی بهترین کتاب کمک آموزشی علوم هشتم، درسنامه‌ی قوی و کاملی دارد که با وجود جملات رسا و کوتاه مطالعه آن آسان است. در کتاب علوم هشتم از سری کتاب های تیزهوشان خیلی سبز، آموزش علوم هشتم به صورت هدفمند و با ذکر نکات کلیدی همراه است. با این حال در این کتاب نمونه سوالات آزمون تیزهوشان گردآوری نشده و در پاسخنامه‌ سایز گزینه‌ها بررسی نمی‌شوند که می‌تواند برای برخی سوالات کافی نباشد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

کتاب مرشد علوم هشتم مبتکران

کتاب مرشد علوم هشتم انتشارات مبتکران یا همان مسابقات علوم هشتم، از جامع‌ترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم است که انواع مختلف تست‌های تالیفی و همچنین نمونه‌ سوالات آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی یا پیشرفت تحصیلی در آن گردآوری شده تا دانش آموزان بتوانند پس مطالعه‌ی کتاب درسی و نکات جزوه‌ی کلاسی خود به حل تست‌های این کتاب بپردازند و دانسته‌های خود را محک بزنند.

درسنامه‌ی کتاب علوم هشتم از سری کتاب های مرشد مبتکران جامع و در بردارنده‌ی نکات مهم درسی است. علاوه بر وجود بیش از ١٠٠٠ تست معتبر، پاسخنامه تشریحی این کتاب نیز تمام گزینه‌ها را بررسی کرده و نکات مهمی را بیان کرده است تا هیچ علامت سوالی در ذهن دانش آموزان باقی نماند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

کتاب تیزهوشان علوم هشتم کاهه

کتاب تیزهوشان علوم هشتم انتشارات کاهه، از جمله کتاب های کمک درسی علوم هشتم است که درسنامه‌‌ای جامع و زبان ساده و قابل فهمی دارد. تست‌های این کتاب بسیار متنوع است و علاوه بر آن آزمون‌های پایانی هم در این کتاب وجود دارد.

کتاب علوم هشتم کاهه نمودار خلاصه درج شده و رنگ بندی و کیفیت جلد و صفحات آن مطلوب است. پاسخ‌نامه‌ی کتاب کاهه کامل و جامع نیست و نمونه سوالات آزمون‌های ادوار گذشته‌ی تیزهوشان با نمونه در آن وجود ندارد.  

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

بهترین کتاب های آموزش علوم هشتم

کتاب ماجراهای من و درسام علوم هشتم خیلی سبز

 کتاب ماجراهای من و درسام علوم هشتم خیلی سبز از جمله کتاب های کمک درسی برتر علوم هشتم است که در ابتدای هر مبحث درسنامه‌‌ی کامل و جامعی ارائه می‌کند که شامل مثال‌های پرکاربرد است. وجود نمونه سوالات مختلف در فرم‌های متنوع به همراه آزمون‌های جامع نیم سال اول و دوم از دیگر ویژگی‌های این کتاب است.

در درسنامه‌‌ی این کتاب از سری کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز تمریناتی قرار داده شده که دانش آموزان با حل آن ها به تثبیت مطالب در ذهنشان کمک می‌کنند. در پایان هر مطلب هم تست‌هایی قرار داده ‌شده تا با حل آن آماده‌ی سوالات آزمون‌های مختلف می‌شوید. همچنین پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی و مفیدی نیز ضمیمه‌ی این کتاب شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

کتاب علوم هشتم کامل طلایی

کتاب علوم هشتم انتشارات کامل طلایی، به خاطر وجود آموزش کامل، نکات مفید و مثال‌های فراوانی که دارد، از کتاب های کمک درسی معتبر علوم هشتم به شمار می‌رود که در تنوع سوالات و جامعیت آن بسیار پر محتواست. نمونه سوالات تستی به همراه پاسخ نامه، سوالات امتحانی در فرم‌های مختلف مثل تشریحی، صحیح و غلط، جای خالی و…، آزمون‌های تالیفی نوبت اول و دوم و سوالات تکمیلی، همه نشان دهنده‌ی جامعیت این کتاب است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی علوم هشتم

کتاب شب امتحان علوم هشتم خیلی سبز

 کتاب شب امتحان علوم هشتم خیلی سبز، درسنامه‌ی کامل، مفید و مختصری دارد که بسیار برای مرور شب امتحان مناسب است. این کتاب از سری کتاب های شب امتحان خیلی سبز شامل دو بخش آزمون نوبت اول و نوبت دوم است که پاسخ نامه‌‌ی تشریحی و کاملی دارد.

آزمون‌های نوبت اول شامل ٣ آزمون می‌شود که دوتای آن سوالات طبقه بندی شده و درس به درس است و سومی مانند امتحانات مدرسه است که با حل آن می‌توانید به یک آمادگی کامل برسید. این ویژگی‌ها این کتاب را جزو لیست مهم‌ترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم قرار داده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

کتاب گلبرگ علوم هشتم گل واژه

 کتاب گلبرگ علوم هشتم نشر گل واژه، از کتاب های کمک درسی علوم هشتم، شامل چند بخش است. بخش مشاوره امتحان که حاوی نکات طلایی شب امتحان است. بخش سوالات که شامل انواع مختلف سوالات مانند تستی، تشریحی جای خالی صحیح و غلط و… است. پاسخ نامه که به صورت کاملا تشریحی در پایان هر سری از سوالات قرار دارد. بخش نکات که در آن خلاصه‌ی تمام مطالب مهم و اساسی به صورت فلش کارت قرار دارد. در نهایت 7 دوره آزمون جامع که برای سنجش نهایی دانش آموزان گردآوری شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی علوم هشتم

اگر تاکنون موفق به خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی علوم هشتم شده‌اید یا به هر نحوی از این کتاب ها استفاده کرده‌اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا دیگران هم از تجربه‌ی شما استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت