خرید کتاب کار چهارم

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

برای دانش‌آموزانی که در حال تحصیل در پایه چهارم دبستان هستند، یکی از مسائل آموزشی بسیار مهم، تهیه بهترین کتاب کلاس چهارم دبستان است. دوران تحصیل دانش‌آموزان دبستان به دلیل وابستگی به خانواده، نگرانی بیشتر والدین را به همراه دارد؛ چراکه تهیه کتاب های برتر کمک درسی چهارم دبستان به دلیل تأثیر مستقیم در مقاطع بالاتر، به موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان کمک بسیاری می‌کند و آن‌ها را در مسیر رسیدن به بهترین نتیجه قرار می دهد.

گفتنی است کتاب کار چهارم دبستان، به همان تعداد کتاب های درسی مقطع قبلی است و حتی در عنوان کتاب ها هم تفاوتی ندارد. این ۷ کتاب چهارم دبستان، فقط از نظر دشواری کمی متفاوت‌تر از پایه سوم هستند. کتاب های پایه چهارم عبارتند از ریاضی، علوم تجربی، فارسی، نگارش فارسی، مطالعات اجتماعی، آموزش قرآن و هدیه‌های آسمان در دو نسخه ویژه اهل سنت و ویژه اقلیت‌های دینی.

در ادامه این متن، راهنمای کامل خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی چهارم ابتدایی را آورده‌ایم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نیاز و شرایط دانش‌آموز خود داشته باشید.

بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان

با توجه به اهمیت فوق‌العاده درس ریاضی در پایه تحصیلی چهارم دبستان و نقش انکارناپذیر این درس در مقاطع تحصیلی بعدی، لازم است بهترین کتاب کار ریاضی چهارم را به خوبی بشناسید تا انتخابی هوشمندانه در تهیه آن‌ها داشته باشید. گفتنی است با توجه به شرایط فعلی و آموزش آنلاین دروس مهمی مانند درس ریاضی، کتاب کار یا کتاب کمک درس ینقش مهمی در یادگیری دانش‌آموزان و تثبیت مفاهیم پیچیده برای آن‌ها ایفا می‌کند. برای خرید کتاب کمک درسی چهارم دبستان با جواب درس ریاضی، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کتاب کار ریاضی چهارم دبستان خیلی سبز

کتاب کار ریاضی چهارم دبستان انتشارات خیلی سبز، جزو کتاب های کمک درسی پرطرفدار میان دانش‌آموزان، دبیران و حتی والدین است. این کتاب با آموزش بسیار ساده و روان خود توانسته است نقش پررنگ خود در یادگیری مسائل پیچیده ریاضی برای دانش‌آموزان را به خوبی ایفا کند.

تمرینات ویژه و سوالات تستی برای تثبیت مطالب آموزشی بسیار مهم هستند که در کتاب کار ریاضی چهارم دبستان خیلی سبز با تنوع و تعداد بالا به چشم می‌خورند. عدم وجود پاسخ‌های تشریحی، کتاب کار ریاضی خیلی سبز را یکی از انتخاب‌های اول دبیران ریاضی قرار داده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب کارپوچینو ریاضی چهارم دبستان گاج

کتاب کارپوچینو ریاضی چهارم دبستان گاج با گردآوری تمامی مطالب کتاب ریاضی چهارم ابتدایی، دانش‌آموز را با تمامی زوایا و نکات مهم درس ریاضی آشنا می‌کند. این کتاب که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان است، با درسنامه‌های کامل، تمرین‌های متنوع، مثال‌های فراوان، نکات امتحانی و سوالات تستی و تشریحی بی‌شمار، به تقویت یادگیری و افزایش تسلط هرچه بیشتر دانش‌آموزان این پایه در درس ریاضی، کمک شایانی می‌کند.

نمونه سوالات جامع انتهای هر فصل از کتاب کارپوچینو ریاضی چهارم دبستان گاج، سنجش خوبی از میزان یادگیری دانش‌آموزان به عمل می‌آورد. دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به نمونه‌سوالات نوبت اول و نوبت دوم این کتاب، آمادگی خوبی باری شرکت در امتحانات پایان‌ترم به دست آورند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب شاهکار ریاضی چهارم دبستان کلاغ سپید

کتاب شاهکار ریاضی چهارم دبستان کلاغ سپید انتخابی اصولی و مناسب برای خرید کتاب کمک درسی چهارم دبستان است. هدف این کتاب، آمادگی دانش‌آموزان برای امتحانات مدرسه است. طبقه‌بندی مباحث همگام با کتاب درسی ریاضی آموزش و پرورش انجام شده است تا دانش‌آموز با نظم ذهنی هرچه بیشتر، پیش برود و مطالب را به خوبی فراگیرد.

درسنامه‌های روان، پرسش‌های طبقه‌بندی‌شده، آموزش و سوالات امتحانی مهم با نام شاهکار امتحانی به همراه پاسخنامه تشریحی کامل، کتاب شاهکار ریاضی چهارم دبستان کلاغ سپید را به یکی از بهترین کتاب هایک مک درسی چهارم دبستان تبدیل کرده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب کاروتمرین ریاضی چهارم دبستان منتشران

کتاب کاروتمرین ریاضی چهارم دبستان منتشران با سوالات تشریحی متنوع و متعدد خود، آمادگی دانش‌آموزان را برای روبرویی با هرگونه سوال امتحانی، به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. گفتنی است کتاب کاروتمرین ریاضی چهارم دبستان منتشران متناسب با امتحانات مدرسه است و به دلیل نداشتن پاسخنامه تشریحی، انتخاب خوبی برای حل تمرینات کلاسی مورد انتظار معلمان به شمار می‌رود.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب رشادت ریاضی چهارم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت ریاضی چهارم ابتدایی مبتکران از بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان برای دانش‌آموزان تیزهوش است. مجموعه رشادت انتشارات مبتکران، کلیه مطالب ریاضی چهارم ابتدایی را در سطح پیشرفته آموزش می‌دهد. ابتدای کتاب شامل خلاصه مطالب مهم و نکته‌های کلیدی هر درس است که با آوردن مثال‌های متعدد در خلال این بخش، سعی بر آن است تا قدرت حل مسئله دانش‌آموزان به خوبی تقویت شود.

تنوع بالا و تعداد زیاد سوالات تستی و تشریحی هم به همراه خلاصه دروس در جلد اول به چشم می‌خود. گفتنی است پاسخنامه کامل تمامی این پرسش‌های تشریحی و چهارگزینه‌ای، در قالب جلد دوم چاپ شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب سیر تا پیاز ریاضی چهارم دبستان گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی چهارم دبستان گاج توانسته است با داشتن درسنامه قابل درک و تعداد بالای سوالات تستی و تشریحی، به محبوبیت بسیاری میان دانش‌آموزان این مقطع برسد. پس از مطالعه هر درسنامه، پاسخ‌دهی به انواع پرسش‌ها به دانش‌آموز کمک می‌کند تا درس ریاضی را که یکی از مهم‌ترین دروس این پایه است، به خوبی درک کند و یادگیری او تثبیت شود. کتاب ریاضی چهارم دبستان از سری کتاب های سیر تا پیاز گاج جز بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان می‌باشد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی چهارم دبستان خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی چهارم دبستان خیلی سبز از موفق‌ترین‌ها میان دیگر کتاب های کمک درسی چهارم دبستان موجود در بازار است. ارائه درسنامه کامل به همراه مثال‌هایی در خلال آموزش، ذهن خواننده کتاب را به خوبی آماده یادگیری در بالاترین کیفیت می‌کند.

همچنین سوالات در سطوح متفاوت و متنوع، تسلط دانش‌آموز بر حل مسائل ریاضی را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. سوالات چهارگزینه‌ای آخر هر فصل هم سنجش بسیار مناسبی برای میزان یادگیری دانش‌آموز از مطالب ریاضی چهارم ابتدایی است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

بهترین کتاب های کمک درسی فارسی چهارم دبستان

بهترین کتاب های کمک درسی فارسی چهارم دبستان به طور کامل در ادامه این مطلب آمده‌اند تا شما بتوانید بهترین‌ها را برای فرزند خود انتخاب کنید. انتخاب روش آموزشی متناسب با هر دانش‌آموز، کار بسیار پیچیده‌ای است که می‌توان با مطالعه و کسب آگاهی، موفقیت دانش‌آموز را به کمک آن رقم زد.

کتاب کار فارسی چهارم دبستان خیلی سبز

کتاب کار فارسی چهارم دبستان خیلی سبز با هدف تقویت چهار مهارت زبانی و قدرت تفکر دانش‌آموزان تألیف شده است تا بتوانند به راحتی آموخته‌های خود را تثبیت کنند. کتاب کمک درسی چهارم دبستان درس فارسی انتشارات خیلی سبز سعی بر آن داشته است تا در میان ارائه تمارین و مفاهیم کلیدی، به تقویت مهارت املا، واژه‌آموزی، خوش‌نویسی و آشنایی با ضرب‌المثل‌ها بپردازد.

بندنویسی و انشانویسی از دیگر مواردی است که کتاب کار فارسی چهارم دبستان خیلی را متمایز کرده است. همچنین در پایان هر فصل، یک آزمون تستی طراحی شده است تا دانش‌آموز بتواند به مرور آموخته‌های خود بپردازد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب کارپوچینو فارسی چهارم دبستان گاج

کتاب کارپوچینو فارسی چهارم دبستان انتشارات گاج با خلاقیت بالایی که در تمامی صفحات خود به کار برده، تبدیل به کتاب کاری جذاب برای دانش‌آموزان چهارم دبستان شده است. اگر این کتاب را ورق بزنید، متوجه می‌شوید که تمامی مطالب کتاب درسی فارسی به خوبی پوشش داده شده‌اند.

همچنین برای تثبیت بهتر مباحث تاریخ ادبیات در ذهن دانش‌آموزان به شیوه‌ای نوین، هر شاعر و نویسنده، خودش به روایت سرگذشت و معرفی آثارش می‌پردازد. هنگام مطالعه کتاب کارپوچینو فارسی چهارم دبستان گاج، دانش‌آموز با معنی کلمات و املای صحیح هریک به خوبی آشنا می‌شود و با حل نمونه‌سوالات متنوع، درس فارسی را به خوبی یاد می‌گیرد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب رشادت فارسی چهارم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت فارسی چهارم ابتدایی مبتکران از کتاب های برتر کتاب فارسی چهارم دبستان است که با اهداف بسیار مهمی تألیف شده است. آموزش کامل و روان، تمرینات استاندارد، سوالات تستی با جواب کاملاً تشریحی، بیان نکات مهم و کلیدی، آموزش پیشرفته، تمارین بالاتر از سطح کتاب، سوالات مدارس تیزهوشان، هوش و استعداد تحلیلی، ارائه خلاصه دروس، نمونه‌سوالات امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم، سوالات آزمون‌های تیزهوشان گذشته و طبقه‌بندی سوالات از آسان به دشوار، از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب رشادت فارسی چهارم ابتدایی مبتکران است.

دانش‌آموز در ابتدای کتاب با خلاصه مباحث و نکات مهم و کلیدی هر درس روبرو می‌شود. پس از حل مثال‌ها برای افزایش تسلط، سراغ پرسش‌های چندگزینه‌ای و تشریحی می‌رود و پس از اتمام کتاب، مهارت‌های زبان‌آموزی او مانند خواندن، نوشتن، سخن‌گفتن و گوش‌دادن، به خوبی تقویت می‌شود.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب ماجراهای من و درسام فارسی چهارم دبستان خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام فارسی چهارم دبستان خیلی سبز توانسته است به محبوبیت بالایی میان کتاب های کمک درسی چهارم دبستان موجود در بازار برسد. کیفیت بالای درسنامه جامع و کاربردی این کتاب، نمونه سوالات تشریحی، پرسش‌های چهارگزینه‌ای و پاسخنامه کاملاً تشریحی، دانش‌آموزان را از تهیه دیگر کتاب های کار چهارم ابتدایی درس فارسی، بی‌نیاز کرده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

بهترین کتاب های کمک درسی علوم چهارم دبستان

بهترین کتاب های کمک درسی علوم چهارم دبستان آن دسته از کتاب‌هایی هستند که مطالب ابتدایی علوم را با روش بازسازی دوباره و به شیوه‌ای به یاد ماندنی، در ذهن دانش‌آموزان طبقه‌بندی می‌کنند. درس علوم به صورت گسترده در زندگی روزمره ما وجود دارد و اشاره به همین نکته در کتاب های کمک درسی علوم، دانش‌آموزان را به یادگیری باعلاقه این درس تشویق می‌کند. معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان درس علوم در ادامه شما را برای مناسب‌ترین انتخاب راهنمایی می‌کند.

کتاب کار علوم چهارم دبستان خیلی سبز

کتاب کار علوم چهارم دبستان خیلی سبز با درسنامه مختصر و مفید آغاز می‌شود. این درسنامه‌های جامع تمامی سرفصل‌های کتاب درسی علوم چهارم را پوشش می‌دهند. در بخش بعدی، سوالات متنوع تستی، تشریحی، درست و غلط، پرکردن جای خالی، مفهومی و تکمیل جدول آورده شده‌اند. ویژگی مهم سوالات کتاب کار علوم چهارم دبستان خیلی سبز، طبقه‌بندی از آسان به سخت است.

دانش‌آموزان مستعد و پرتلاش می‌توانند با حل سوالات انتهای هرفصل، قدرت تست‌زنی خود را از سال چهارم ابتدایی تقویت کرده و در پایان با مراجعه به پاسخنامه کاملاً تشریحی مراجعه کنند تا سطح یادگیری خود را مورد ارزیابی قرار دهند. توجه داشته باشید که این پاسخنامه، فقط برای بخش سوالات دانش‌آموزان پرتلاش تعبیه شده و باقی سوالات، پاسخنامه ندارند و این به منظور عملکرد هرچه بهتر کتاب های کار است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب کارپوچینو علوم چهارم دبستان گاج

کتاب کارپوچینو علوم چهارم دبستان گاج شامل درسنامه‌های کامل به همراه مثال‌های متعدد و نکات کلیدی است که با این ویژگی، دانش‌آموزان را با تمامی زوایای کتاب درسی علوم آشنا می‌کند. با مطالعه این کتاب، یادگیری عمیق دانش‌آموزان انکارنشدنی است. آزمون‌های پیشرفته و استاندارد توانسته‌اند همه طیف‌های دانش‌آموزان را به خوبی پوشش دهند و در آمادگی برای کسب موفقیت در امتحانات، نقشی پررنگ داشته باشند.

طراحی تصاویر کاربردی و مرتبط با مباحث علوم، محبوبیت و جذابیت کتاب کارپوچینو علوم چهارم دبستان گاج را در میان دیگر کتاب های کمک درسی چهارم دبستان درس علوم، به خوبی افزایش داده است. در ضمیمه کتاب کارپوچینو، نمونه‌سوالات امتحانات نوبت اول و نوبت دوم آورده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند میزان تسلط خود بر مطالب آموزشی را بسنجند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب کاروتمرین علوم چهارم دبستان منتشران

کتاب کاروتمرین علوم چهارم دبستان انتشارات منتشران در هر فصل بر اساس موضوعات کتاب علوم آموزش و پرورش طبقه‌بندی شده است. هر بخش کتاب شامل درسنامه، عبارات درست و نادرست، تکمیل جملات، سوالات تستی، پرسش‌های مبتکرانه و حل بعضی از تمارین و پرسش‌های مبتکرانه است. بخش سوالات مبتکرانه ویژه دانش‌آموزانی است که تمارینی بالاتر از سطح کتاب درسی احتیاج دارند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب رشادت علوم چهارم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت علوم چهارم ابتدایی انتشارات مبتکران از جمله کتاب های کمک درسی چهارم دبستان در سطح تیزهوشان است که تمامی مطالب مهم درس علوم را به خوبی پوشش داده است. آموزش‌های گسترده، نکات مهم در خلال درسنامه‌های جامع، سوالات تشریحی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای در ۱۳ فصل به نگارش در آمده‌اند که کتاب رشادت علوم چهارم ابتدایی مبتکران را به منبع کاملی هم برای امتحانات مدرسه و هم برای آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و دیگر مدارس برتر تبدیل کرده‌اند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب ماجراهای من و درسام علوم چهارم دبستان خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام علوم چهارم دبستان خیلی سبز توانسته است در میان کتاب های کمک درسی چهارم دبستان به خودی خود، مانند یک معلم خصوصی عمل کند. درسنامه کامل و جامع این کتاب با پوشش تمامی مطالب کتاب درسی علوم چهارم ابتدایی، به یک منبع قوی برای یادگیری اصولی دانش‌آموزان تبدیل شده است.

وجود نمونه‌سوالات متنوع و متعدد در کتاب ماجراهای من و درسام علوم چهارم دبستان خیلی سبز به همراه پاسخنامه کامل تشریحی، نقش پررنگی در محبوبیت سری ماجراهای من و درسام در میان کتاب های کمک درسی چهارم دبستان داشته است. نکته قابل توجه دیگر، تست‌های آخر هر فصل برای محک هرچه بهتر میزان یادگیری دانش‌آموز است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب سیر تا پیاز علوم چهارم دبستان گاج

کتاب سیر تا پیاز علوم چهارم دبستان گاج همانطور که از نامش مشخص است، آموزش جامع و کامل علوم دبستان را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این کتاب کمک درسی با داشتن درسنامه‌های روان، سوالات تستی و پرسش‌های تشریحی متنوع، قدرت تست‌زنی دانش‌آموزان را از همین مقطع چهارم ابتدایی تقویت می‌کند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب های کمک درسی جامع چهارم دبستان

کتاب های کمک درسی جامع چهارم دبستان می‌توانند در یک مجموعه کامل، تمامی نیازهای دانش‌آموزان مقطع چهارم ابتدایی را برطرف کنند. برای خرید اینترنتی همه کتاب های کمک‌آموزشی چهارم ابتدایی در قالب یک کتاب، به مطالعه ادامه این متن بپردازید تا انتخابی متناسب با شرایط و نیازهای دانش‌آموز خود داشته باشید.

کتاب پیک آدینه چهارم دبستان پویش

کتاب پیک آدینه چهارم دبستان انتشارات پویش با هدف ایجاد یک برنامه‌ریزی مناسب برای هر درس و تمرینات مورد نیاز آن تهیه شده است. با برنامه‌ریزی طی هفته و تلاش برای اجرای دقیق آن، درس‌خواندن هدفمندتر خواهد شد و لذت بیشتری را برای دانش‌آموز رقم می‌زند.

کتاب پیک آدینه چهارم دبستان نشر پویش مناسب تمرینات آخر هفته است و با دربرگیری تمامی دروس اعم از فارسی، ریاضی، علوم، نگارش، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمان، توانسته است نیاز دانش‌آموزان در داشتن یک منبع کامل سوالات استاندارد را برطرف کند و میان بهترین کتاب هایکمک درسیچهارم دبستان قرار گیرد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب پیک هفتگی چهارم خیلی سبز

کتاب پیک هفتگی چهارم خیلی سبز برای پنج‌شنبه و جمعه‌های دانش‌آموزان طراحی شده است. با حل سوالات این کتاب، ارزیابی مناسبی از آموخته‌های طول هفته صورت می‌گیرد. دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی می‌توانند با تهیه پیک هفتگی خیلی سبز متناسب با پایه تحصیلی خود، در مدت‌زمانی کم، به حل سوالات استاندارد و مرور مطالب بپردازند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب آی کیو IQ چهارم ابتدایی گاج

کتاب آی کیو IQ چهارم ابتدایی گاج با ارائه درسنامه‌های مفید و شب امتحانی، توانسته است مطابق با سرفصل‌های کتاب هایدرسی به ایجاد آمادگی پیش از امتحان برای دانش‌آموزان بپردازد. سوالات امتحانی متنوع و متعدد در قالب تشریحی، تستی، جای خالی، پاسخ کوتاه و بسیاری انواع دیگر طراحی شده‌اند و به همراه پاسخ تشریحی کامل، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان هستند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب ماجراهای من و درسام جامع چهارم دبستان خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جامع چهارم دبستان خیلی سبز مجموعه ۵ کتاب در ۱ کتاب است! درسنامه‌ها و سوال و جواب‌های ۵ درس ریاضی، علوم تجربی، فارسی، هدیه‌های آسمانی و مطالعات اجتماعی در این کتاب آورده شده است. دانش‌آموزان می‌توانند با تهیه این کتاب، به آمادگی بالایی برای شرکت در امتحانات مدرسه برسند. سوالات تستی کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز می‌کوشد تا قدرت تست‌زنی دانش‌آموزان را افزایش دهد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب ای کیو EQ پرسمان جامع چهارم گاج

کتاب ای کیو EQ پرسمان جامع چهارم گاج با درسنامه کامل، سوالات طبقه‌بندی‌شده، شبیه‌سازی تمرینات کتاب درسی و پاسخنامه تشریحی، همه دروس مقطع چهارم دبستان را در بر گرفته است. گفتنی است در این کتاب از کتاب های کمک درسی چهارم دبستان، درسنامه‌ها به صورت مختصر و مفید، سوالات امتحانی به شکل درس به درس، پاسخنامه تشریحی برای تمامی سوالات و پرسش‌های چهارگزینه‌ای مخصوص هر درس به همراه جواب آورده شده‌اند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

سایر کتاب های کمک آموزشی چهارم ابتدایی

سایر کتاب های کمک آموزشی چهارم ابتدایی برای برای تقویت مهارت‌هایی مانند زیبایی خط نوشتاری، بسیار قابل اهمیت هستند. همچنین ممکن است والدین برای پاسخ‌دهی مناسب و کمک در یادگیری دانش‌آموزان، به کتاب‌هایی که پاسخ سوالات کتاب هایدرسی را دارند نیاز پیدا کنند. در ادامه به معرفی سایر کتاب های کمک درسی و کمک آموزشی می‌پردازیم.

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی منتشران

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی منتشران به تمامی فعالیت‌های کتاب، کار در کلاس‌ها، تمارین، کار در منزل‌ها، مسائل، گفت‌وگو کنیدها و به طور کلی تمامی سوالات کتاب، پاسخ داده است. گفتنی است ابتدای هر درس، درسنامه‌ای هم آورده شده است و سوالات امتحانی را در انتهای هر درس مشاهده می‌کنیم. والدین و معلمان می‌توانند با خرید کتاب های گام به گام چهارم ابتدایی منتشران از میان کتاب های کمک درسی چهارم دبستان، به پاسخ‌های کتاب دسترسی داشته باشند و در آموزش دانش‌آموزان یاری شوند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب دروس طلایی چهارم کاگو

کتاب دروس طلایی چهارم انتشارات کاگو برای دانش‌آموزان چهارم دبستان طراحی شده است که شامل تمامی هفت درس این پایه یعنی علوم تجربی، ریاضی، مطالعات اجتماعی، هدیه‌های آسمانی، آموزش قرآن و نگارش فارسی می‌شود. ابتدای کتاب از درسنامه‌ها تشکیل شده است و پس از هر درسنامه، ارزشیابی مستمر طراحی شده است.

این ارزشیابی به صورت سوالات تستی است. در پایان هر درس هم نمونه‌سوالات دی‌ماه و خردادماه آورده شده است. جامع‌بودن کتاب دروس طلایی کاگو و دارا بودن سوالات و درسنامه‌های تمامی دروس، آن را به یکی از بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان تبدیل کرده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

کتاب درس پک چهارم مهروماه

کتاب درس پک چهارم انتشارات مهروماه شما را از تهیه جداگانه هریک از کتاب های کمک درسی چهارم دبستان، بی‌نیاز کرده و با درسنامه حرفه‌ای و ارائه نکات مهم، یادگیری دانش‌آموزان را آسان می‌کند. ویژگی مهم کتاب کمک درسی مهروماه، طبقه‌بندی سوالات از آسان به سخت است که موجب نظم ذهنی دانش‌آموز می‌شود. گفتنی است طراحی‌های جذاب این کتاب، باعث شده است تا دانش‌آموزان ارتباط خوبی با مطالب آن برقرار کنند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان

خرید کتاب زیبا بنویسیم فارسی چهارم [4] دبستان قدیانی

کتاب زیبا بنویسیم چهارم ابتدایی قدیانی

کتاب زیبا بنویسیم چهارم ابتدایی قدیانی برای درس فارسی چهارم دبستان منتشر شده است. این کتاب، متن کتاب درسی را به خط تحریری درآورده و مورد تأیید سازمان آموزش و پرورش است.


d8b2db8cd8a8d8a7d986d988db8cd8b3db8c da86d987d8a7d8b1d985 4 d9bed988db8cd8b4

کتاب زیبا نویسی چهارم دبستان پویش

کتاب زیبا نویسی چهارم دبستان پویش اندیشه خوارزمی تلاش می‌کند تا با پرهیز از ترکیبات سخت و پیچیده و با جلوه هنر و میراث گران‌بهای گذشتگان، خوش‌خطی را از آن دانش‌آموزان کند.


این کتاب‌ها پیشنهاد کارشناسان فروش کتابانه هستند. در عصر امروز، ابزار متنوعی برای یادگیری هرچه باکیفیت‌تر دانش‌آموزان طراحی شده‌اند که در میان تمامی آن‌ها، هیچ‌یک به اندازه مطالعه کتاب‌های گوناگون و حل پرسش‌های متنوع آن‌ها کارساز نیست.

اگر شما هم کتاب کمک‌آموزشی مناسبی سراغ دارید که در این فهرست نیست، آن را معرفی کنید و درصورتی که تجربه استفاده از هریک از کتاب‌های گفته‌شده را داشته‌اید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

برای دیدن مقاله معرفی بهترین کتاب های کمک درسی پنجم دبستان کلیلک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت