بهترین کتاب های قانون جذب

معرفی بهترین کتاب های قانون جذب

اغلب ما کم‌ و بیش راجع به قانون جذب، کتاب های قانون جذب و تاثیرات قابل‌توجه آن بر زندگی شنیده و حتی بعضا اثرات این قانون را در زندگی احساس کرده‌ایم. یکی از بهترین روش‌های آشنایی دقیق با این قانون شگفت‌انگیز جهان هستی، مطالعه‌ی کتاب های معروف قانون جذب است.

به عقیده‌ی طرفداران این قانون، تمرکز بر افکار و انرژی‌های مثبت یا منفی می‌تواند سبب جذب پیشامدهای مثبت یا منفی در زندگی افراد شود. افکار انسان ماهیتی انرژی‌‌گونه دارد که بر اساس نظریه‌ی جذب انرژی‌های یکسان، سلامتی و ارتباطات افراد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. کتاب‌ها و آثار متنوعی در این زمینه به تالیف رسیده است. در این مقاله از سایت کتابانه شما را با برخی از بهترین کتاب های قانون جذب آشنا خواهیم ساخت.

کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز اثر «راندا برن»، یک کتاب خودیاری راجع به قدرت تفکر مثبت است. بر طبق اصول این کتاب، هر نیرویی، نیروی مشابه خود را جذب می‌کند، به این معنی که جذب انرژی مثبت باعث جذب نیروها و انرژی‌های مثبت به سمت شما خواهد شد.

کتاب راز یکی از پرفروش ترین کتاب های قانون جذب در سراسر جهان است که به میلیون‌ها نفر کمک کرده تا با استفاده از قدرت قانون مسلط بر زندگی و بدون زحمت، زندگی شادی برای خود ایجاد نمایند. در این کتاب راجع به نحوه‌ی به‌کارگیری قانون راز در تمامی جوانب زندگی نظیر جذب ثروت، سلامتی، روابط ،شادی خواهید آموخت. قدرت پنهان درون خود را درک خواهید کرد و این افشاگری، شادی را در زندگی‌‌تان به ارمغان خواهد آورد.  کتاب راز داستان‌های قانع‌کننده‌ای راجع به ریشه‌کن کردن بیماری‌، کسب ثروت عظیم‌، غلبه بر موانع و دستیابی به ناممکن‌ها را پیش روی خوانندگان قرار می‌‌دهد.

خرید کتاب راز راندا برن

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین کتاب های رهبری کسب و کار


کتاب قانون جذب | مایکل لوسیر

آیا تا به حال پیش آمده که خواسته هایتان به سرعت عملی شود یا با یک تماس تلفنی غافلگیرکننده به دست آید؟ پیش آمده که به‌طور ناگهانی با شخصی که به فکرش بوده‌اید، برخورد کنید؟ یا با رفتن به مکان مناسب در زمان مناسب با فرد ایده‌آل‌تان مواجه شده‌اید‌، همه این تجربیات شواهدی از وجود قانون جذب در زندگی شما هستند.

 شاید بارها شنیده باشید که افرادی بارها گرفتار روابط ناموفق شده‌اند و همیشه از جذابیت خود در روابط مشابه شاکی هستند.  قانون جذب در زندگی آنها نیز وجود دارد. طبق قانون جذب: «من هر چیز مثبت یا منفی را که توجه و انرژی‌ام را به آن اختصاص  دهم، به زندگی‌ام ‌جذب می‌کنم». با خواندن کتاب قانون جذب اثر «مایکل لوسیر» از چرا و چگونگی این رویداد آگاه خواهید شد.

خرید کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب بنویس تا اتفاق بیافتد اثر «هنریت کلاوسر»، راهنمایی مؤثر برای تبدیل رؤیاها به حقیقت با در دست گرفتن امور خود از طریق تمرینات ساده است. دکتر هنریت آن کلاوسر در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه نوشتن اهداف زندگی، اولین قدم برای دستیابی به آنها است. نوشتن می‌تواند به شما در درک آنچه می‌خواهید نیز کمک کند.

در این کتاب، شما داستان‌هایی در مورد افراد عادی می‌خوانید که بعد از انجام عمل ساده نوشتن رؤیاهایشان برروی کاغذ، شاهد معجزات بزرگ و کوچک در زندگی خود بوده‌اند. با نکات اصولی و تمرینات آسان این کتاب، بلیط موفقیت خود را از پیش رزرو کنید، همسر مناسب خود را پیدا کنید، خانه رؤیایی خود را بخرید، شغل جدیدی بیابید، شادتر از خواب بیدار شوید، دور دنیا سفر کنید و حتی رابطه بهتری با فرزندان خود داشته باشید. 

خرید کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب کلید کاربردی قانون جذب

کتاب کلید کاربردی قانون جذب  اثر معروف «جک کانفیلد» است. جک کانفیلد بیش از 30 سال است که با این قانون جهانی زندگی می‌کند و موفقیت شخصی‌اش گواه قدرت آن است. کانفیلد در این کتاب دانش و تجربه خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد و ابزارها و تکنیک‌های اثبات‌شده خود را برای استفاده از قانون جذب در زندگی به شما ارائه می‌دهد.

نویسنده در این کتاب به تشریح آنچه که باید بدانید و آنچه که باید برای جذب خواسته‌هایتان انجام دهید، می‌پردازد. این راهنمای تامل‌برانگیز شما را گام به گام در مراحل رسیدن به رؤیاها، اهداف و خواسته هایتان همراهی می‌کند. در طول راه، درک بهتری از خود به دست خواهید آورد. می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید، آگاهی‌تان را افزایش دهید و قدرت ایجاد آینده‌ای شگفت‌انگیز و مملو از عشق‌، شادی و فراوانی را در خود ایجاد نمایید.

خرید کتاب کلید کاربردی قانون جذب

کتاب قدرت فکر 1 | ژوزف مورفی

کتاب قدرت فکر 1 اثر «ژوزف مورفی» از زمان اولین انتشارش، جزء پرفروش ترین کتاب های قانون جذب بوده و تا حال حاضر میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رسیده است. این کتاب یکی از برجسته‌ترین کارهای خودیاری در هر دورانی است که می‌تواند به شما در درمان خود، رفع ترس‌ها، خواب بهتر، لذت بردن از روابط و داشتن احساس خوشبختی کمک کند. با تکنیک‌های ساده این کتاب و سرعت دستیابی به نتایج، می‌توانید روابط، امور مالی و رفاه جسمانی خود را بهبود بخشید.

دکتر ژوزف مورفی توضیح می‌دهد که وقایع و رویدادهای زندگی در واقع نتیجه‌ی عمل ذهن شما هستند. از طریق تکنیک‌های عملی او، بویژه با تمرکز و هدایت این انرژی معجزه‌آسا، می‌توان سرنوشت را تغییر داد. او با سال‌ها تحقیق در مورد ادیان، به این نتیجه رسید که در پشت هر زندگی معنوی قدرت بزرگی نهفته است و این قدرت در درون هر یک از ما وجود دارد.

خرید کتاب قدرت فکر 1 اثر ژوزف مورفی

کتاب معجزه سپاس گزاری

کتاب معجزه سپاس گزاری یکی از آثار معروف، انگیزشی و پر‌طرفدار راندا برن نویسنده‌ی کتاب راز است. مهم نیست چه کسی هستید یا کجا زندگی می‌کنید، مهم نیست در چه شرایطی هستید‌، مطالعه‌ی این کتاب زندگی شما را متحول خواهد کرد.

برای قرن‌ها، کلمات موجود در متون مقدس به اشتباه رمزگشایی شده اند. تنها تعداد کمی از افراد در طول تاریخ متوجه شده‌اند که کلمات یک معما هستند و هنگامی که معما را حل می‌کنید – رمز و راز را کشف کنید – دنیای جدیدی در مقابل چشمانتان ظاهر خواهد شد. راندا برن در کتاب معجزه سپاس‌‌گزاری این دانش تغییر‌دهنده‌ی زندگی را برای جهانیان آشکار ساخته و سپس در سفری 28 روزه، نحوه‌ی بکارگیری آن را در زندگی روزمره به شما می‌آموزد.

خرید کتاب معجزه ی سپاس گزاری اثر راندا برن

کتاب تو همانی که می اندیشی

کتاب تو همانی که می‌اندیشی  در سال 1904 توسط یک نویسنده انگلیسی کمتر شناخته‌شده به نام «جیمز آلن» نوشته شد. صد سال بعد توسط «مارک آلن» به‌روز شده و به یک کتاب کلاسیک خود توانمندسازی تبدیل شد. بینش‌های جیمز آلن در مورد خود‌توانمندسازی نهفته‌بودن قدرت شخصی در ذهن است. وقتی به آگاهی برسید، هیچ محدودیتی برای آنچه می‌توانید تصور کنید و سپس با قدرت فکر به‌دست آورید، وجود ندارد.

جیمز آلن در این کتاب بینش‌های عمیق خود راجع به رابطه‌ی افکار با شخصیت، شرایط زندگی، سلامت جسمانی، هدف زندگی و آرامش شخصی را با دیگران به اشتراک می‌گذارد. یک یادآوری ساده و در عین حال قدرتمند:« همه موفقیت‌ها و شکست‌ها نتیجه‌ی مستقیم افکار خودمان است».

خرید کتاب تو همانی که می اندیشی

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر «استر و جری هیکس» از سری کتاب‌های موفقیت است که جایگاه خوبی در بین کتاب های معروف قانون جذب  یافته است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا نحوه‌ی آشکار ساختن خواسته های خود را بیاموزید و زندگی شاد و سرشار از موفقیتی داشته باشید. با مطالعه‌‌ی این کتاب، خواهید فهمید که چگونه روابط، مسائل مربوط به سلامتی، امور مالی، دغدغه‌های شغلی و موارد دیگر تحت‌تأثیر قوانین جهانی است که بر زمان و مکان و واقعیت شما حاکم است. همچنین فرآیندهای قدرتمندی را کشف خواهید کرد که به شما کمک می‌کند با جریان مثبت زندگی همگام شوید.

معرفی بهترین کتاب های قانون جذب

بدون شک یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش کیفیت محصولات و رفع کمبودها در هر فروشگاهی نظرخواهی از مراجعین و مشتریان آن فروشگاه است. هدف همکاران ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه نیز فراهم آوردن شرایط دسترسی آسان و سریع به بهترین کتاب‌ها است و نظرات و پیشنهادات شما عزیزان می‌تواند راهنمای ما در رسیدن به این هدف باشد. نظرات و سؤالات ارزشمند خود راجع به بهترین کتاب های قانون جذب و روش‌‌های خرید کتاب های قانون جذب را با ما در میان بگذارید.


مطالعه بیشتر: معرفی بهترین کتاب های فلسفی برای نوآموزان فلسفه

قانون جذب چه می‌گوید؟

طبق قانون جذب، تمرکز بر افکار و انرژی‌های مثبت یا منفی می‌تواند سبب جذب پیشامدهای مثبت یا منفی در زندگی افراد شود.

پیام اصلی کتاب راز چیست؟

راز یک کتاب خودیاری راجع به قدرت تفکر مثبت است. طبق اصول این کتاب،  هر نیرویی، نیروی مشابه خود را جذب می‌کند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت