معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که دانش آموزان سال دهم انسانی دارند، انتخاب و تهیه بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی است تا هم بتوانند دروس را متوجه شوند و از پس سوالات امتحانی بربیایند و هم خودشان را برای حضور در آزمون سراسری آماده کنند. امروزه کتاب کمک درسی ریاضی و آمار دهم بسیاری در بازار موجود است که انتخاب را برای دانش آموزان سخت کرده است. به همین دلیل در این مطلب از کتابانه تصمیم گرفته‌ایم کتاب های کمک درسی برتر ریاضی و آمار دهم را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

در ادامه‌ی مقاله زیر به معرفی برخی از بهترین کتاب های کمک ‌درسی منطق دهم و نیز راه‌های خرید کتاب های کمک ‌درسی منطق دهم خواهیم پرداخت. عناوین مقاله زیر عبارت اند از:

  • معرفی بهترین کتاب های تست ریاضی و آمار دهم
  • معرفی بهترین کتاب های آموزش ریاضی و آمار دهم
  • معرفی بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار دهم

کتاب های دهم انسانی


بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

کتاب های کمک درسی برتر ریاضی و آمار دهم در یکی از دسته‌های زیر جای می‌گیرند:


بهترین کتاب های تست ریاضی و آمار دهم

یکی از مهمترین تصمیم‌ها برای دانش آموزانی که می‌خواهند خودشان را برای کنکور آماده کنند، انتخاب بهترین کتاب های کنکوری است. در دنیای شلوغ و پر کتاب امروزی، انتخاب بهترین کتاب های تست ریاضی و آمار دهم کار ساده‌ای نیست. اگر قصد دارید از بین کتاب های مختلف تستی ریاضی و آمار سال دهم بهترین آن‌ها را بشناسید، با ادامه این مطلب از کتابانه همراه ما بمانید.


کتاب تست ریاضی و آمار دهم خیلی سبز

تست ریاضی و آمار دهم انتشارات خیلی سبز، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم است. این کتاب از سه بخش درسنامه، سوالات چهار گزینه‌ای و پاسخنامه تشریحی تشکیل شده است. در بخش درسنامه، مولف همه مطالب کتاب درسی را به صورت دقیق دسته بندی کرده است و برای درک بهتر مطالب، کادرهای پرسش و پاسخ را در بخش درسنامه قرار داده است.

پس از آن سوالات چهار گزینه‌ای قرار گرفته‌اند که در آن سوالات مهم‌تر با رنگ دیگری مشخص شده‌اند تا دانش آموز در شب‌های امتحان بتواند از این سوالات بهره ببرد. در انتهای کتاب نیز پاسخنامه تشریحی تمامی سوالات آورده شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

کتاب تستیک ریاضی و آمار دهم مشاوران

اگر قصد خرید کتاب کمک درسی ریاضی و آمار دهم را دارید، کتاب تستیک ریاضی و آمار دهم انسانی انتشارات مشاوران می‌تواند گزینه خوبی باشد. در بخش درسنامه با آوردن مثال‌های گوناگون به صورت ساده به توضیح مفاهیم پرداخته شده و در بخش تمرین دانش آموز می‌تواند مطالبی را که یاد گرفته است تکرار و تمرین کند.

بخشی از کتاب تستیک ریاضی و آمار دهم انسانی مشاوران برو مدرسه نام دارد که پرتکرارترین سوالاتی را شامل می‌شود که در امتحانات مدرسه تکرار می‌شوند. در بخش برو آزمون، دانش آموز با سوالات دشواری روبرو می‌شود که در آزمون‌های آزمایشی مطرح می‌شوند. در بخش برو دکتر نیز سوالاتی مشابه سوالات کنکور قرار گرفته است. بخش دیگر مربوط به اشتباه محاسباتی نکنیم است که از اشتباهات محاسباتی صحبت شده تا دانش آموزان در دام گرفتار نشوند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

کتاب میکرو ریاضی و آمار دهم گاج

کتاب میکرو ریاضی و آمار دهم، یکی دیگر از مجموعه کتاب های میکرو گاج است. در ابتدای این کتاب درسنامه جامعی همراه با مثال‌های گوناگون ارائه شده است. پس از آن تست‌هایی مطرح شده‌اند که از سوالات آسان تا سخت را شامل می‌شوند. پاسخ نامه تشریحی سوالات نیز با سبکی ساده و روان بیان شده است تا دانش آموز بتواند نکات مهم را مجدد مرور کند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین کتاب های کمک ‌درسی دین و زندگی دهم انسانی

بهترین کتاب های آموزش ریاضی و آمار دهم

بهترین کتاب های کمک آموزشی ریاضی و آمار دهم شامل موارد زیر می‌شوند:


کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی و آمار دهم خیلی سبز

ماجراهای من و درسام ریاضی و آمار دهم خیلی سبز کتابی است که شامل بخش‌های مختلفی همچون درسنامه، سوالات امتحان، سوالات چهار گزینه‌ای، آزمون‌های نیم سال اول و دوم و پاسخنامه تشریحی می‌شود.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز که از بهترین کتاب کمک آموزشی ریاضی و آمار دهم است می‌توان به بخش خلاصه فصل‌ها اشاره کرد که به طور خلاصه به بررسی موارد مهم ذکر شده در فصل‌ها پرداخته است. این کتاب مناسب دانش آموزانی است که می‌خواهند به راحتی نمره خوبی را در سوال و تمرین‌های کلاسی و آزمون‌های تشریحی به دست بیاورند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار دهم گاج

در ابتدای کتاب سیر تا پیاز ریاضی و آمار دهم گاج بخش درسنامه قرار گرفته است که موضوع هر درس را همراه با مثال‌های متنوع به زبانی ساده توضیح می‌دهد. در ادامه، دانش آموز با مشاهده حجم وسیع و متنوعی از سوالات چهار گزینه‌ای به چالش کشیده می‌شود.

در انتهای این کتاب از سری کتاب های سیر تا پیاز گاج نیز چندین مجموعه از سوالات تشریحی امتحانات پایان ترم قرار گرفته است که می‌تواند نقش مهمی را در بهبود روند مطالعاتی دانش آموز ایفا کند. این کتاب با بالا بردن اطلاعات دانش آموزان و دارا بودن آزمون‌های مفید می‌تواند گزینه خوبی برای دانش آموزان پایه دهم باشد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار دهم

کتاب های نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار دهم، در راستای مرور مباحث و آشنایی دانش‌آموزان با نمونه سوالات امتحانی این درس در مدارس منتخب سراسر کشور گردآوری شده‌اند. از بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی ریاضی و آمار دهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب شب امتحان ریاضی و آمار دهم خیلی سبز

اگر قصد خرید کتاب های کمک درسی برتر ریاضی و آمار دهم را دارید، کتاب های شب امتحان خیلی سبز می‌تواند گزینه خوبی باشد. کتاب شب امتحان ریاضی و آمار دهم خیلی سبز شامل 4 قسمت آزمون‌های نوبت اول، آزمون‌های نوبت دوم، پاسخ تشریحی آزمون‌ها و درسنامه کامل شب امتحانی است.

در قسمت آزمون‌ها 12 دسته آزمون قرار گرفته است که شماره‌های 1 تا 3 مربوط به آزمون نوبت اول و 4 تا 12 مربوط به نوبت دوم است. بخش درسنامه کامل شب امتحانی، برگ برنده شما نسبت به دانش آموزانی است که این قسمت را نمی‌خوانند؛ زیرا در این قسمت به مواردی پرداخته شده است که به دانش آموز در کسب نمره عالی کمک می‌کند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

کتاب ریاضی و آمار دهم اسفندیار

در کتاب هندسه ریاضی و آمار دهم انتشارات اسفندیار نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم سال‌های مختلف جمع آوری شده‌اند. با خواندن این کتاب می‌توانید به راحتی از پس امتحانات بربیایید و نمره‌ای عالی در درس ریاضی و آمار کسب کنید. این کتاب دارای فلش کارت‌هایی است که خلاصه نکات مهم کتاب به صورت درس به درس روی آن‌ها نوشته شده است. با تنوع بسیار بالایی که سوالات کتاب هندسه ریاضی و آمار دهم اسفندیار دارند، می‌توانید با نحوه سوالات امتحانی آشنا شوید.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

کتاب گلبرگ ریاضی و آمار دهم گل واژه

از دیگر کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم می‌توان به گلبرگ نشر گل واژه اشاره کرد. در بخش مشاوره امتحان این کتاب در مورد نکات مهمی که باید شب امتحان مورد توجه قرا بگیرد صحبت شده است. در قسمت سوالات درس، سوالات امتحانی در قالب‌های مختلفی همچون چهار گزینه‌ای، تشریحی و غیره برای هر درس مطرح شده است.

در قسمت پاسخنامه، پاسخنامه کاملا تشریحی قرار گرفته است تا دانش آموزان بتوانند اشکالات خود را برطرف کنند. دو بخش آخر کتاب مربوط به نکاتی برای یادآوری و تکرار و آزمون است که به ترتیب شامل خلاصه نکات مهم کتاب در قالب فلش کارت و ارائه 7 دوره آزمون جامع همراه با بارم بندی می‌شود.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

بهترین کتاب کار ریاضی و آمار دهم

کتاب کار ریاضی و آمار دهم شامل درسنامه‌های کاربردی و تمرینات متنوع از قبیل سوالات تشریحی، تستی، جای خالی و غیره هستند. با حل این سوالات، نکات درسی به خوبی در ذهن دانش آموز تثبیت می‌شوند. از بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم میتوان مورد زیر را نام برد

کتاب کار ریاضی و آمار دهم خیلی سبز

کتاب کار ریاضی و آمار دهم خیلی سبز، کتابی فوق‌العاده و مناسب برای دانش آموزانی است که به دنبال درسنامه، تمرین و تست می‌گردند. در ابتدای این کتاب درسنامه کامل و خلاصه‌ای از تمامی مباحث کتاب درسی همراه با مثال‌های آموزشی متعدد آورده شده است و نکات مهم و کلیدی نیز ذکر شده‌اند.

پس از آن برای سنجش میزان یادگیری دانش آموزان، تمرین‌های مختلفی در قالب‌های مختلف همچون چهار گزینه‌ای، جای خالی، جورچین، تشریحی و غیره بیان شده است. لازم به ذکر است که در طراحی این کتاب از تصاویر جذاب و متنوعی استفاده شده است که می‌تواند در روحیه دانش آموزان تاثیر مثبتی داشته باشد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم

خرید کتاب کمک درسی ریاضی و آمار دهم

اگر قصد خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی ریاضی و آمار دهم را دارید، می‌توانید به وب سایت کتابانه مراجعه کنید و کتاب های خود را با تخفیف‌های استثنایی سفارش دهید.

آیا شما تا به حال از کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم استفاده کرده‌اید؟ به نظر ما بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم کدامند؟ دیدگاه‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطاله بیشتر: معرفی بهترین کتاب های کمک درسی منطق دهم

نقد و بررسی ریاضی و آمار خیلی سبز

نقد و بررسی ریاضی و آمار میکرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت