معرفی بهترین منابع درس فیزیک دهم تجربی

فیزیک دهم آغاز آشنایی دانش‌آموز با مباحث پیچیده و بنیادی درس فیزیک است که این شناخت مستلزم محاسبات قوی و درک عمیق مباحث می‌باشد. در کنار مطالعه کامل کتاب فیزیک دهم تجربی استفاده از کتاب کمک درسی فیزیک دهم تجربی نقش به سزایی در افزایش سطح علمی دانش آموزان در درس فیزیک دارد.

در این مقاله سعی بر این داشتیم تا هم بهترین کتاب های تست فیزیک دهم تجربی و هم بهترین کتاب های کمک آموزشی فیزیک دهم تجربی را خدمت شما معرفی کنیم.


بهترین کتاب تست فیزیک دهم تجربی

در این قسمت به معرفی 4 عنوان از بهترین کتاب های تست فیزیک دهم تجربی می پردازیم که بیشترین طرفدار را در میان دانش آموزان دارند. در ادامه ویژگی هر کدام را به صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

نام کتابمولفتعداد تستتعداد صفحه
کتاب میکرو فیزیک دهم تجربی گاجمحمد آهنگر، سعید احمدی900368
کتاب تست فیزیک دهم تجربی خیلی سبزرضا سبز امینی، احمد مصلایی، نوید شاهی1122327
کتاب تست فیزیک دهم تجربی نشر الگوسیروس یعقوبی، رضا خالو، امیرعلی میری1300368
کتاب آبی فیزیک دهم تجربی قلم چیگروه مولفان کانون قلم‌چی900320

1. کتاب میکرو فیزیک دهم تجربی

ارای درسنامه‌ی کامل و جامعی می‌باشد و تمامی مطالب به زبانی ساده و روان بیان شده است. این شیوه ی آموزشی سبب یادگیری عمیق و کاربردی درس می شود. تاکید بیشتر کتاب بر آموزش پرسش‌های چهارگزینه‌ای می باشد.

تست های ارائه شده در هر فصل در راستای آماده سازی دانش آموزان برای کنکور سراسری و شامل تست های تالیفی، کنکوری و آزمایشی می باشد. این پرسش ها قابل استفاده برای دانش آموزانی است که به سوالات ساده و پیش پا افتاده فکر نمی کنند و علاقه مندند عطش ذهن کنجکاوشان را با پاسخ گویی به سوالات سخت و پرفایده سیراب کنند.

معرفی بهترین منابع درس فیزیک دهم تجربی
ویژگی‌های کتاب میکرو فیزیک دهم تجربی گاج
  • درسنامه کامل
  • تست های فراوان
  • پاسخ‌های روان

2. کتاب تست فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

در این مجموعه هر فصل کتاب به بخش‌های مختلفی تقسیم شده و هربخش دارای درسنامه کامل و مفیدی می باشد. در این بخش سعی شده تا تمامی مطالب و نکات کلیدی درس به زبانی ساده و روان همراه با مثال های متعدد بیان شود. هر بخش دارای پرسش های چهارگزینه ای فراوان و متنوعی از پرسش های تالیفی و کنکور و … می باشد.

معرفی بهترین منابع درس فیزیک دهم تجربی
ویژگی‌های کتاب تست فیزیک دهم تجربی خیلی سبز
  • درسنامه مفصل و کامل
  • تست‌های کنکوری و تالیفی
  • پاسخمامه تشریحی

3. کتاب تست فیزیک دهم تجربی نشر الگو

هر فصل از کتاب به چند زیر موضوع تقسیم شده است. این تقسیم بندی مطالب، سبب افزایش دقت مطالعه و تسهیل آن می شود. برای هر زیر موضوع، خلاصه  از درس ارائه شده که به کمک تست های آموزشی، به آموزش تکنیک های مهم تست زنی می پردازد.

معرفی بهترین منابع درس فیزیک دهم تجربی
ویژگی‌های کتاب تست فیزیک دهم تجربی نشر الگو
  • درسنامه منطبق با کتاب درسی فیزیک دهم تجربی
  • تست های سطح دوم علاوه بر تست‌های استاندارد
  • پاسخنامه تشریحی

4. کتاب آبی فیزیک دهم تجربی قلم چی

ابتدای هر فصل راهنمای نموداری ارائه شده است، که بر اساس موضوعات کتاب درسی تهیه و تنظیم گردیده. در این بخش آمار تعدادی از سوالات کنکورهای سراسری و آزمون کانون و همچنین سوالات طراحی شده از کتاب درسی را نشان می دهد. در ادامه درسنامه ای بسیار مفید و کاربردی با بیشترین ارتباط مفهومی با سوالات توسط مولفان  ارائه گردیده است تا نظم بسیار خوبی را در ذهن دانش آموزان ایجاد نماید.

معرفی بهترین منابع درس فیزیک دهم تجربی
ویژگی‌های کتاب آبی فیزیک دهم تجربی قلم‌چی
  • 900 تست شناسنامه دار
  • 305 سوال کنکور
  • 458 سوال آزمون کانون

بهترین کتاب کمک آموزشی فیزیک دهم تجربی

از آنجایی از سال 1402 معدل نقش پررنگی در رتبه کنکور دارد استفاده از یک یا چند منبع خوب و مناسب کمک آموزشی برای یادگیری بهتر دروس و کسب معدل بالا امری ضروری می‌باشد.


کتاب سبر تا پیاز فیزیک دهم تجربی

از روش های جذاب کتاب سیر تا پیاز فیزیک دهم تجربی آن است که سه کتاب دریک مجموعه گنجانده شده است.  از دیگر روش های بارز این مجموعه آن است که در جلد اول برای یادگیری بهتر و دقیق تر دانش آموزان هر فصل را به چند بخش تقسیم کرده است. وهربخش را با ارائه مثال ها و تمرینات متعدد ومفید آموزش می دهد.

جلد دوم  این کتاب از مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج به تست های متنوع و پرمحتوا اختصاص یافته  و قابل استفاده برای دانش آموزانی است که به سوالات راحت وساده  نمی اندیشند وبه دنبال سوالات سخت و چالشی می باشند.

بخش سوم این مجموعه که به بانک سوالات اختصاص یافته مختص دانش آموزانی است که در پی کسب بهترین نمره ها وحتی به دنبال راه یابی به المپیادهستند می باشد. درپایان کتاب بانک پاسخ تشریحی تمامی پرسش ها و سوالات تشریحی گنجانده شده وبرای تکرار وباز بینی آموخته های دانش آموزان می باشد.

معرفی بهترین منابع درس فیزیک دهم تجربی

کتاب ماجراهای من و درسام فیزیک دهم تجربی

این کتاب، شامل چهار فصل می‌باشد که مطابق و همگام با سرفصل‌های کتاب درسی ارائه شده‌اند. در ابتدای هر فصل، مقدمه‌ای از مطالب و مفاهیم اصلی فصل بیان شده و این فرصت را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا پیش از شروع درس، مقدمه‌ای در ذهنشان شکل گیرد و بدانند در ارتباط با چه موضوعی قرار است مطالعه کنند.

معرفی بهترین منابع درس فیزیک دهم تجربی

سایر کتاب های کمک درسی فیزیک دهم تجربی

خرید کمک درسی فیزیک دهم تجربی

در این مطلب سعی کردیم بهترین کتاب های کنکوری و کمک آموزشی فیزیک دهم تجربی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

خوشحال می‌شویم شما عزیزان هم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

خرید کتاب درسی دهم تجربی

نقد و بررسی فیزیک تجربی خیلی سبز

نقد و بررسی فیزیک تجربی نشر الگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت