دانلود رایگان کتاب American English File Starter

دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر (ویرایش سوم)

کتاب American English File Starter نخستین سطح از مجموعه کتاب های American English File است که فایل PDF آن در قسمت پایین برای شما قرار داده شده است تا در صورت تمایل، آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.

برای آشنایی بیشتر با American English File Starter همراه کتابانه باشبد.

معرفی کتاب American English File Starter

کتاب American English File Starter یکی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان سطح مبتدی است که توسط انتشارات Oxford تهیه و منتشر شده است. این کتاب، به منظور بهبود چهار مهارت اصلی زبان‌آموزان (شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) طراحی شده است.

محتوای پکیج و دانلود کتاب های امریکن انگلیش فایل

مجموعه آموزشی امریکن انگلیش فایل یکی از قوی‌ترین و کامل‌ترین مجموعه‌های کتاب های آموزش زبان انگلیسی، متشکل از 6 سطح از مبتدی تا پیشرفته می‌باشد که توسط انتشارات آکسفورد به تالیف رسیده است. این مجموعه با پوشش سطح A1 تاC1 زبان انگلیسی، یعنی کلیه‌ی مهارت‌های مکالمه، نوشتار، درک مطلب، مهارت شنیداری، تلفظ، برخورداری از محتوا و تکنیک‌های آموزشی منحصربه‌فرد خود و گرافیک زیبا و جذابیت‌های بصری، موردتوجه و استقبال بسیاری از زبان‌آموزان در سراسر جهان قرار گرفته است.

هرجلد شامل 10 تا 12 درس و هر درس شامل بخش های A و B است. کتاب‌های American English File تلفیقی از مهارت‌های زبانی هستند و زبان‌آموزان با مطالعه‌ی این مجموعه کتاب‌ها بر کلیه‌ی مهارت‌های زبانی مسلط خواهند شد.

با دانلود American English File با این محتوا در هر پکیج مواجه خواهید شد:

  • دانلود کتاب دانش‌آموز American English File Starter: کتاب اصلی شامل گرامر، مکالمه، لغت و فایل‌های صوتی برای آموزش زبان‌آموزان.
  • دانلود کتاب‌کار American English File Starter جهت تمرینات بیشتر: کتاب تمرین زبان‌آموز شامل تمرین‌های علمی – کاربردی متنوع برای یادگیری بهتر و تسلط بیشتر زبان‌آموز بر مباحث.
  • دانلود فایل صوتی American English File Starter شامل لیسنینگ
  • دانلود ویدیوهای آموزشی American English File Starter
  • دانلود کتاب راهنمای معلم American English File Starter: شامل نکات تکمیلی و آموزشی به‌منظور راهنمایی مربیان زبان برای ارائه‌ و به‌کارگیری بهترین روش تدریس.

علاوه بر این موارد، تمرینات متنوع با قابلیت تصحیح، فیلم‌های کوتاه و ویدئوهای آموزشی به‌صورت آنلاین برای زبان‌آموزان موجود است که تنوع بالای منابع و محتوای جدید آنلاین باعث افزایش کیفیت فرآیند یادگیری برای زبان‌آموز است.  

بررسی بخش‌های American English File

هم اکنون به بررسی قسمت های گوناگون کتاب های American English File خواهیم پرداخت:

لغت (Vocabulary)

عبارات و کلمات و به‌کارگیری آن‌ها در موقعیت‌های خاص از بخش‌های اساسی یادگیری زبان است. کتاب‌های American English File شامل بانکی از واژگان پرکاربرد زبان به صورت یک جزوه آماده همراه با تلفظ صحیح هر لغت است. طراحی دروس بر اساس واژگان کتاب، مثال‌ها و تمرین‌ها و ارائه واژگان در آن، حفظ واژگان را برای زبان‌آموزان بسیار آسان می‌سازد.


دستور زبان (Grammar)

ارائه واضح و ساده دستورهای گرامری از سطوح ابتدایی و متناسب با سطح زبان‌آموزان، تمرین‌های متنوع و منظم با تکنیک‌های منحصر به فرد در کتاب های  American English File موجب یادگیری بهتر و افزایش تسلط زبان‌آموز بر نکات دستوری زبان انگلیسی می‌شود. بخش بانک گرامر در انتهای هر سطح، مرجع گرامری مناسبی برای مرور و رفع اشکالات زبان‌آموزان است.


تلفظ (Pronunciation)

یادگیری صداهای زبان انگلیسی و قواعد و الگوهای حروف و صداها یکی از بخش‌های ضروری تسلط بر مهارت‌های گفتاری زبان انگلیسی است. کتاب‌های American English File  با تاکید ویژه بر یادگیری تلفظ و تمرکز بر لغات و آهنگ جملات مفید و کاربردی در ارتباطات همراه با تمرینات متنوع، به یادگیری بهتر این مهارت ضروری زبان در زبان‌آموز کمک می‌کند.


مهارت خواندن (Reading)

کتاب های American English File با ارائه محتوا و متون جذاب درک مطلب و استفاده از موضوعات کاربردی و متنوع  همچون مقالات آموزشی، مباحث روزنامه، سایت‌های خبری و… ، با ایجاد انگیزه و ترغیب زبان آموز به خواندن، موجب تقویت این مهارت در آن‌ها می‌شود.


مهارت شنیداری (Listening)

بخش شیداریکتاب های American English File با ارائه گفتارهای صوتی جذاب و در عین حال ساده، کوتاه و قابل درک با لهجه‌ها و صداهای آمریکایی و انگلیسی و موضوعاتی از دنیای پیرامون، آموزش این مهارت زبانی را برای زبان‌آموز آسان و لذتبخش می سازد.


مهارت نوشتاری (Writing)

کتاب های American English File با ارائه الگوهای مشخص، ساختار صحیح جملات، فوت و فن نوشتن و پوشش انواعی از نوشته‌ها، از ایمیل‌های رسمی تا پست‌های اجتماعی، موجب ارتقاء مهارت‌های نوشتاری شده و به زبان‌آموزان در بهبود برقراری ارتباطات شخصی و کاری کمک می‌کند.


مرور (Review and Check)

کتاب های American English File بعد از اتمام هر دو درس دارای دو صفحه مختصر و کاربردی برای مرور و تثبیت آموخته‌های زبان‌آموزان هستند.


محتوای گرامری کتاب American English File Starter به تفکیک هر درس

  • درس اول: یادگیری افعال To be / یادگیری اعداد 10-0 – نام ایام هفته و کشورها
  • درس دوم: افعال To be / یادگیری ملیت و اعداد11-100
  • درس سوم: یادگیری اسامی مفرد و جمع/ یادگیری اسامی تعدادی از اشیا
  • درس چهارم : قواعد مربوط به صفت ها/ یادگیری لغاتی مرتبط با خانواده، آدم‌ها، رنگ‌ها
  • درس پنجم: یادگیری ساختار افعال حال ساده/ یادگیری اسامی برخی از خوردنی ها و نوشیدنی ها
  • درس ششم: تکمیل آموزش های مربوط به فعل حال ساده/ یادگیری قیدها
  • درس هفتم: گرامر مربوط به Can –can’t / یادگیری تعدادی از افعال رایج
  • درس هشتم: یادگیری گرامر حال استمراری/ یادگیری لغات و اصطلاحات مروط آب و هوا
  • درس نهم: گرامر – There is There are، گذشته ساده/ آشنایی با حروف اضافه
  • درس دهم: آشنایی با قواعد فعل گذشته ساده، افعال با قاعده/ یادگیری برخی دیگر از افعال رایج
  • درس یازدهم: شناخت ضمایر مفعولی و تکمیل قواعد گذشته ساده/ آشنایی با opinion words، افعال رایج، افعال بی قاعده
  • درس دوازدهم: یادگیری گرامر be going to، مرور ساختار افعال گذشته، گذشته ساده و آینده/ آشنایی با اصطلاحات مربوط به زمان آینده، مرور verb collocations

کلام آخر

چنانچه پس از دانلود فایل‌های پی دی اف بالا تصمیم به خرید کتاب‌های American English file دارید می توانید از طریق فروشگاه کتابانه اقدام به خرید کنید.

اگر دررابطه با کیفیت فایل‌های دانلود نظری دارید، لطفا دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

1 Comment

  1. […] دانلود کتاب American English File Starter یکی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان سطح مبتدی است که توسط انتشارات Oxford تهیه و منتشر شده است. این کتاب، به منظور بهبود چهار مهارت اصلی زبان‌آموزان (شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) طراحی شده است. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت