موکاپ مقاله بهترین کتاب های کمیک استریپ

معرفی 5 مجموعه از بهترین کتاب های کمیک استریپ

کمیک استریپ و یا داستان مصور به داستان‌های گفته می‌شود که به همراه تعدادی تصاویر متوالی طراحی شده و ارائه می‌شوند. در ابتدا برای تالیف این کتاب‌ها موضوع و هسته اصلی داستان مشخص می‌شود و در ادامه تصاویر با توجه به قصه طراحی می‌شوند. قدمت این سبک از قصه‌گویی را اغلب مربوط به زمان قبل از اختراع خط و اشتار می‌دانند همان زمان که انسان‌های اولیه با نقاشی روی دیوار مطالب را ثبت می‌کردند. لازم است بدانید که کمیک استریپ هم انواع مختلف دارد و این سبک نیز بسیار گسترده است. داستان‌های مصور (کمیک استریپ) برای کودکان و نوجوانان بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

اهمیت خواندن بهترین کتاب های کمیک استریپ برای کودکان و نوجوانان

کتاب‌های کمیک استریپ به عنوان یکی از مهمترین ابزاری است که روی عملکرد مغز تاثیر می‌گذارد و باعث تغییر و تحول در آن می‌شود. به این دلیل که جاذبه‌های تصویری موجود در آن باعث تقویت عملکرد شناختی مغز می‌شوند و دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که مطالعه‌ی این دست کتاب‌ها برای کودکان اوتیسمی و یا دیرآموزان بسیار نتیجه بخش خواهد بود. البته این دست کتاب‌ها فقط مربوط به کودکان و نوجوانان نمی‌باشد و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را می‌تواند در بر بگیرد.

لیستی از بهترین کتاب های کمیک استریپ کودک و نوجوان

در این مقاله به معرفی تعدادی از پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های کمیک استریپ کودک و نوجوان پرداخته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی کتابانه، کتاب‌های داستان کودک و نوجوان را خریدار ینمایند.


معرفی 5 مجموعه از بهترین کتاب های کمیک استریپ

مجموعه کتاب ایلیا تولد یک قهرمان

این اثر از بهترین کتاب‌های کمیک استریپ می‌باشد که توسط انتشارات رویاپردازان به چاپ رسیده است. قهرمان اصلی داستان پسر نوجوانی است به نام ایلیا که مادرش را به خاطر نبودن داروی مورد نیازش در بازار از دست می‌دهد و پس از آن تصمیم می‌گیرد مسببین این امر را پیدا کند و جان دیگران را نجات دهد.


معرفی 5 مجموعه از بهترین کتاب های کمیک استریپ

مجموعه کتاب سرکارهاپو

این مجموعه از بهترین کتاب‌های کمیک استریپ می‌باشد که توسط انتشارات سایه گستر به چاپ رسیده است. این مجموعه داستان‌ها از تخیلات دو بچه کلاس ششم شکل گرفته‌اند. داستان یک پلیس و سگش می‌باشد که در یک سانحه ی انفجار دچار آسیب می شوند.در این اتفاق افسر پلیس سرش را از دست می دهد و سگ بدنش را و دکترها برای اینکه آنها را نجات دهد سر سگ را به بدن پلیس پیوند می زنند و به این شکل یک ابر قهرمان به نام سرکار هاپو را درست می کنند.


معرفی 5 مجموعه از بهترین کتاب های کمیک استریپ

مجموعه شاهکارهای ادبی مصور

این مجموعه از بهترین کتاب‌های کمیک استریپ می‌باشد که در نشر آفرینگان به چاپ رسیده است. داستان‌های این کتاب برگرفته شده از داستان‌های مشهور ادبیات جهان است، قصه‌هایی مثل سپید دندان، تام سایر، سفر به مرکز زمین، شاهزاده خوشبخت و غیره… که به صورت مصور تالیف شده‌اند.


معرفی 5 مجموعه از بهترین کتاب های کمیک استریپ

مجموعه کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان

این مجموعه از بهترین کتاب‌های کمیک استریپ می‌باشد که توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است. تن تن شخصیت خیالی و اصلی داستان‌های تصویری (کمیک استریپ) ماجراهای تن تن و میلو است. او خبرنگاری زیرک، مکار و جوان بلژیکی است (همچنین وی خلبانی توانمند و جنگجویی متبحر است) که در یک سری ماجراهای جذاب و خطرناک قرار می گیرد.


معرفی 5 مجموعه از بهترین کتاب های کمیک استریپ

مجموعه کتاب لوک خوش شانس

این اثر از بهترین کتاب‌های کمیک استریپ می‌باشد که توسط نشر پیدایش به چاپ رسیده است. شخصیت‌های اصلی کتاب ” لوک خوش شانس ” که یک کابوی و مامور دولتی است و همچنین برادران ” دالتون ” که چهار برادر تبهکار هستند، می باشند. سگ نگهبان زندان دیگر کارکتر جذاب این کتاب است.


مطالب این مقاله جهت معرفی کتاب‌های کمیک استریپ (داستان‌های مصور) و بهترین و پروفروش‌ترین آنهاست؛ علاقه‌مندان به مطالعه‌ی این دست کتاب‌ها می‌توانند به سایت فروشگاه کتابانه مراجعه نمایند. +

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت