منابع زیست دهم

بهترین منابع زیست شناسی دهم

درس زیست شناسی دارای بالاترین ضریب در زیرگروه های 1 و 2 است و کسب درصد قابل قبول در این درس برای قبولی در رشته های معتبر ضروری است.

در راستای راهنمایی شما گرامیان، در ادامه‌ی این مطلب به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی زیست شناسی دهم و نیز راه‌های خرید کتاب های کمک درسی دهم تجربی خواهیم پرداخت. عناوینی که در این مقاله می‌خوانیم عبارت اند از:

  • بهترین کتاب های تست زیست شناسی دهم
  • بهترین کتاب های آموزش زیست شناسی دهم
  • بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی زیست شناسی  دهم
  • بهترین کتاب های کار زیست شناسی دهم

خرید کتاب درسی دهم تجربی


بهترین کتاب‌ های کمک ‌درسی زیست شناسی دهم

بهترین کتاب های کمک درسی زیست شناسی دهم، شامل منابع مناسب و استانداردی است که علاوه بر آموزش مختصر و کاربردی از کلیه‌ی مباحث و مفاهیم کتاب، حاوی تمرینات و سوالات متنوع و تکنیک‌های آموزشی منحصربه‌فرد برای تسلط بیشتر دانش‌آموز باشد.

این کتاب ها بسته به نوع کاربرد و نیاز دانش‌آموزان به کتاب های کمک درسی کار، تست، آموزش و نمونه سوالات امتحانی تقسیم می‌شوند.


بهترین کتاب های تست زیست شناسی دهم

کتاب های تست زیست دهم که از دسته‌ی کتاب های کنکوری، شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای در چهارچوب مفاهیم و مباحث کتاب درسی است که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سوالات چهارگزینه‌ای آزمون سراسری و سایر آزمون‌ها و افزایش مهارت تست‌زنی آن‌ها به تألیف رسیده‌اند.

از بهترین کتاب های زیست در پایه دهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب تست زیست دهم خیلی سبز

این کتاب، شامل درس‌نامه‌های جامع تشریحی با پوشش کامل مباحث کتاب درسی به همراه ارائه نکات تکمیلی می‌باشد.

مطالب به صورت خلاصه و با ارائه جدول و نمودار ارائه شده است.

کلیه‌ی سوالات چهارگزینه‌ای دارای پاسخنامه تشریحی دقیق و کامل هستند؛ که علاوه بر تشریح گزینه صحیح به بررسی علل نادرست بودن سایر گزینه‌ها می‌پردازد.

بهترین منابع زیست شناسی دهم
ویژگی‌های کتاب تست زیست دهم خیلی سبز
  • درسنامه‌های تست محور، کنکوری و ترکیبی
  • دارای جدول مقایسه‌ای و جمع‌بندی
  • حدود 1700 تست

کتاب میکرو زیست دهم گاج

درسنامه پوشاننده کلیه متن کتاب درسی به همراه نکات طلایی و کاربردی، لازم برای پاسخگویی به سوالات و موفقیت در آزمون‌های مختلف به ویژه کنکور سراسری است.

متن درسنامه با بیانی قابل فهم و ساده ارائه شده و اگر دانش‌آموز دقیق، آن را بخواند، محال است مطلبی را متوجه نشود و نتواند سوالی را حل کند.

دانش آموزان، سوالاتی را که تنها از یک مبحث طرح شده است راحت پاسخ می دهند.

اما هنگام مواجه با سوالاتی که از چندین مبحث به صورت ترکیبی طرح شده دچار مشکل می شوند، به منظور رفع این مسئله، سوالاتی تحت عنوان پرسش های ترکیبی در کتاب طراحی و تنطیم شده است.

بهترین منابع زیست شناسی دهم
ویژگی‌های میکرو زیست دهم
  • ارائه تست‌های استنباطی
  • تست‌های خط به خط
  • تست‌های ترکیبی

کتاب زیست دهم نشر الگو

کتاب زیست دهم نشر الگو، با هدف آموزش مباحث کتاب درسی، افزایش تسلط، آشنایی با سوالات چهارگزینه‌ای و کسب آمادگی دانش‌آموزان برای کنکور سراسری در دو جلد به تألیف رسیده است.

زیست دهم نشر الگو شامل درس‌نامه‌های کامل همراه با جداول متنوع، نکات برجسته و حل مثال منطبق با مباحث کتاب درسی، پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوع تألیفی و مفهومی، تست‌های پیشرفته می‌باشد.

بهترین منابع زیست شناسی دهم
ویژگی‌های کتاب زیست دهم نشر الگو
  • درج نکات و تله های تستی فراوان
  • ساده سازی مطالب و مباحث گنگ کتاب درسی
  • طرح تست های متنوع تالیفی و نمونه تست های کنکور

مطالعه بیشتر: مقایسه زیست دهم خیلی سبز و الگو


بهترین کتاب های کمک آموزشی زیست دهم

کتاب های آموزش زیست دهم در یادگیری بهتر مباحث و مفاهیم موجود در کتاب‌ درسی زیست دهم مؤثر هستند. برخی از بهترین کتاب های آموزشی زیست دهم شامل موارد زیر هستند:

کتاب سیر تا پیاز زیست دهم گاج

این کتاب جامع و کامل با آموزش بسیار اصولی و مفهومی امکان یادگیری مفهومی را به دانش آموز می دهد.

در این مجموعه آموزش کاملی برای هر فصل ارائه شده است.

مقدمات مورد نیاز برای مطالعه تحت عنوان فصل صفر که مبانی اولیه زیست شناسی در آن آورده شده که در هیچ کتابی مشابه آن را نخواهید دید.

هر فصل به تعدادی گفتار منطبق بر گفتارهای کتاب درسی تقسیم شده است.

بهترین منابع زیست شناسی دهم

کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی دهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام زیست دهم خیلی سبز از مجموعه کتاب های کمک آموزشی با محوریت درسنامه است که با هدف سهولت یادگیری، درک بهتر و عمیق‌تر مباحث کتاب درسی به تألیف رسیده است.

کتابی که رو به روی شماست، از سری کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز، شامل درس‌نامه‌های جامع آموزشی با پوشش کامل مباحث کتاب درسی همراه با مثال‌ها، تمرینات، سوالات کاربردی متعدد و متنوع، نمونه سوالات امتحانی، نمونه آزمون‌های نیم سال‌های اول و دوم و پاسخ‌نامه تشریحی دقیق تمامی سوالات است. کتاب ماجراهای من و درسام زیست دهم خیلی سبز در زمره‌ی کتاب های کمک ‌درسی برتر زیست دهم قرار دارد.

بهترین منابع زیست شناسی دهم

کتاب زیست میگ میگ دهم فاگو

کتاب زیست میگ میگ دهم فاگو از سری کتاب های کمک آموزشی آموزش‌محور انتشارات فاگو است.

کتاب حاضر، از مجموعه کتاب های فاگو زیست، شامل درس‌نامه‌های کامل و مفهومی از خط به خط کتب درسی با بیانی ساده و روان به همراه نکات و کلمات کلیدی مشخص و آنالیز کامل تمام تصاویر کتاب درسی می‌باشد. سبک نگارش منحصربه‌فرد، ارائه آزمون‌های استاندارد، پاسخ‌نامه در انتهای هر گفتار، طراحی جذاب و استفاده از انیمیشن‌ها و تصاویر زیبا در انتهای هر فصل از ویژگی‌های دیگر این کتاب بشمار می‌رود.

بهترین منابع زیست شناسی دهم

کتاب زیر ذره بین زیست شناسی دهم خانه زیست شناسی

کتاب زیر ذره بین زیست دهم اثر «مرتضی رضایی» از سری کتاب های کمک درسی آموزش محور انتشارات خانه زیست شناسی است که با هدف آموزش درست و اصولی تکنیک‌های مطالعه زیست به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب، از مجموعه کتاب های زیر ذره بین، کلیه مطالب آموزشی منطبق با چیدمان کتاب درسی، پاسخ به فعالیت‌های کتاب درسی، نکته های کنکوری سال‌های اخیر به‌صورت کادرهای قرمز و نیز نکات و توضیحات مربوط به تصاویر کتاب را در بر دارد. پایان هر فصل شامل ایستگاه‌های کنترل جهت برخورد مجدد دانش‌آموز با نکات کلیدی است. مطالعه این کتاب برای جمع‌بندی و مرور نکات کاربردی کتاب درسی بسیار مؤثر است.

بهترین منابع زیست شناسی دهم

مطالعه‌ی بیشتر: معرفی بهترین کتاب های کمک درسی عربی دهم


بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی زیست شناسی دهم

کتاب های نمونه سوالات امتحانی زیست دهم، در راستای آشنایی دانش‌آموزان با نمونه سوالات امتحانی این درس گردآوری ‌شده‌اند. برخی از بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی زیست دهم عبارت‌اند از:

کتاب شب امتحان زیست شناسی دهم خیلی سبز

کتاب شب امتحان زیست دهم خیلی سبز اثر جمال نیکنام از سری کتاب های شب امتحان خیلی سبز می‌باشد که با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات درس زیست دهم به تألیف رسیده است.

کتاب حاضر حاوی 4 قسمت است که عبارت ان از:

  1. درس‌نامه‌های مخصوص شب امتحان به همراه نکته‌های آموزشی مهم و نمره‌ساز در چندین صفحه
  2. آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی نشده ترم اول
  3. آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی نشده ترم دوم بر پایه‌ی امتحانات کلاسی و امتحانات پایانی
  4. پاسخنامه تشریحی همراه با ذکر جزئیات تمامی آزمون‌ها
بهترین منابع زیست شناسی دهم

کتاب زیست شناسی دهم اسفندیار

کتاب زیست دهم انتشارات اسفندیار، از بهترین منابع کمک درسی برای شب های امتحان دانش‌آموزان پایه دهم متوسطه رشته تجربی می‌باشد که توسط گروهی از نویسندگان «انتشارات تراوش اندیشه» نگاشته شده است.

کتاب حاضر شامل درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی به همراه ارائه نکات کلیدی امتحانی در قالب فلش کارت، آزمون‌های جامع نوبت‌های اول و دوم سال تحصیلی، پاسخنامه تشریحی سوالات و نیز جدول بارم‌بندی سوالات آموزش‌وپرورش می‌باشد.

بهترین منابع زیست شناسی دهم

کتاب گلبرگ زیست شناسی دهم گل واژه

کتاب گلبرگ زیست دهم نشر گل واژه از سری کتاب های نمونه سوالات امتحانی زیست دهم برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های ترم های اول و دوم است.

کتاب ذکر شده، از سری کتاب های گلبرگ گل واژه، شامل خلاصه مطالب و مفاهیم آموزشی برای یادآوری و تکرار در قالب فلش کارت، سوالات امتحانی متنوع برای هر درس به‌صورت چهارگزینه‌ای، وصل کردنی، جای خالی، صحیح و غلط و… همراه با پاسخنامه تشریحی و آزمون‌هایی جامع نوبت‌های اول و دوم همراه با بارم‌بندی سوالات است. بخش‌هایی تحت عنوان مشاوره برای راهنمایی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات نیز در کتاب قرار دارد.

بهترین منابع زیست شناسی دهم

بهترین کتاب های کار زیست شناسی دهم

کتاب کار های زیست دهم به طور کلی شامل درس‌نامه‌های مختصر، تمرینات و سوالات متنوع برای مرور و تمرین بیشتر مباحث کتاب درسی هستند. در زیر به برخی از بهترین کتاب های کار زیست دهم اشاره نموده‌ایم:


کتاب آموزش و کار زیست دهم مهروماه

کتاب کار زیست دهم مهروماه، از مجموعه کتاب های کمک درسی کار زیست دهم مختص دانش‌آموزان رشته‌ تجربی است که با هدف تمرین و تکرار بیشتر مباحث درس زیست دهم به تألیف رسیده است.

کتاب حاضر مشتمل بر خلاصه نکات مهم در ابتدای هر سری از تمرینات، انواع سوالات و مسائل کاربردی استاندارد از تمامی بخش‌های کتاب درسی و آزمون‌هایی برای نیمسال‌های اول و دوم می‌باشد. پاسخ‌نامه تشریحی تمامی پرسش‌ها در جلد دوم این کتاب ارائه شده است.

بهترین منابع زیست شناسی دهم

کتاب کار زیست شناسی دهم خیلی سبز

کتاب کار خیلی سبز زیست دهم اثر «محمدحسن فضلعلی» با هدف تمرین و تکرار بیشتر مباحث زیست دهم در سه بخش اصلی به تألیف رسیده است.  

کتاب حاضر مشتمل بر درس‌نامه‌های آموزشی مهم و کاربردی برای مرور سریع مطالب درسی و آمادگی ذهنی پیش از آغاز تمرین، سوالات و تمرین‌های متنوع بر اساس محتوای آموزشی کتاب درسی برای تثبیت یادگیری دانش‌آموز، پاسخنامه تشریحی دقیق سوالات و نمونه آزمون‌های نوبت اول و دوم است.

بهترین منابع زیست شناسی دهم

در این مطلب کوشیدیم که برخی از بهترین کتاب های کمک ‌درسی زیست شناسی دهم و پیشنهاد کارشناسان فروشگاه اینترنتی کتابانه را به شما معرفی نماییم. امیدواریم که با معرفی کتاب های کمک‌ درسی برتر زیست شناسیدهم، توانسته باشیم گامی کوچک در راستای هدایت صحیح دانش‌آموزان برداشته باشیم. برای خرید اینترنتی کتاب های کمک‌ آموزشی زیست شناسیدهم به سایت کتابانه مراجعه نمایید. کارشناسان ما آمادۀ خدمت‌رسانی به شما مخاطبان گرامی هستند.

خواهشمندیم چند لحظه از وقت خود را در اختیار ما قرار داده و تجربه‌های ارزشمند خود راجع به استفاده از کتاب های کمک درسی زیست شناسی دهم را در اختیار ما و مخاطبین ما قرار دهید. منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم. نظرات مؤثر شما عزیزان، به بهبود کیفیت محصولات و رفع کمبودها کمک خواهد کرد.

مقایسه زیست دهم الگو، خیلی سبز و میکرو

بررسی کتاب تست زیست خیلی سبز

بررسی زیست میکرو گاج

۲ Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت