بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

هندسه توانایی مشاهده کردن، تصور کردن و اندیشیدن است. موضوع هندسه بررسی فضا و اشکال است و می‌تواند بستری مناسب جهت تقویت خلاقیت دانش‌آموزان باشد. هندسه یکی از مباحث محوری ریاضیات و از مهم‌ترین دروس دانش‌آموزان پایه دهم ریاضی است. کتاب هندسه دهم اولین کتاب تخصصی هندسه دوره دوم متوسطه است که مفاهیم آن پایه و اساس درس هندسه سال‌های بعد را شکل می‌دهد. ازآنجایی‌که دوره دوم متوسطه یکی از دوره‌های مهم و سرنوشت‌ساز تحصیلی است که دانش‌آموز باید به‌تدریج آینده تحصیلی و شغلی خود را انتخاب نموده و آماده‌ی شرکت در آزمون سراسری شود، آموزش صحیح و مفهومی تک‌تک دروس این دوره از اهمیت بسیاری برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید سؤالات و تمرینات کتاب های درسی برای کسب تسلط کامل بر مباحث کافی نیستند، بنابراین ضرورت استفاده از کتاب کمک درسی مورد تائید و استاندارد آشکار می‌شود. استفاده درست و اصولی از کتاب های کمک درسی استاندارد، نقش مهمی در آموزش بهتر و تسلط بیشتر دانش‌آموزان بر مباحث درسی دارد.

 در ادامه‌ی مقاله زیر به معرفی برخی از بهترین کتاب های کمک ‌درسی هندسه دهم و نیز راه‌های خرید کتاب های کمک ‌درسی هندسه دهم ریاضی خواهیم پرداخت. عناوین مقاله زیر عبارت اند از:

  • معرفی بهترین کتاب های تست هندسه دهم ریاضی
  • معرفی بهترین کتاب های آموزش هندسه دهم ریاضی
  • معرفی بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی هندسه دهم ریاضی

کتاب دهم ریاضی

بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم

بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم، شامل مواردی است که علاوه بر درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی و تکنیک‌های و راهکارهای آموزشی منحصربه‌فرد، شامل مثال‌ها و سؤالات متنوع برای تسلط بر مطالب و مسائل کتاب درسی هندسه دهم باشد. این کتاب ها بسته به نوع کاربرد به گروه‌های مختلفی همچون کتاب های کار، تست، آموزش، نمونه سؤالات امتحانی و … دسته‌بندی می‌شوند.

 در ادامه مطلب به معرفی برخی از بهترین کتاب های کمک ‌درسی هندسه دهم در هر گروه خواهیم پرداخت.

بهترین کتاب های تست هندسه دهم

کتاب های کنکوری یا تست هندسه دهم از میان کتاب های کنکور ریاضی، شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای منطبق با مفاهیم و مباحث کتاب هندسه دهم است که به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان دهم با سؤالات آزمون سراسری، آزمون‌های آزمایشی و نیز آماده‌سازی و افزایش مهارت تست‌زنی آن‌ها به تألیف شده است. برخی از بهترین کتاب های تست هندسه دهم عبارت‌اند از:


کتاب تست هندسه دهم خیلی سبز

کتاب تست هندسه دهم انتشارات خیلی سبز یکی از جامع‌ترین کتاب های تستی درس هندسه پایه دهم است که با پوشش کامل کلیه‌ی مباحث کتاب درسی، دانش‌آموز را از سایر منابع بی‌نیاز می‌نماید.

کتاب حاضر مشتمل بر درسنامه‌های مختصر و کاربردی با پوشش کامل مباحث کتاب و ذکر نکات کلیدی، سؤالات تشریحی به‌منظور تمرین بیشتر، بانکی از سؤالات چهارگزینه‌ای تألیفی و کنکوری سطح‌بندی شده درس هندسه به همراه پاسخنامه تشریحی دقیق و کامل سؤالات است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

کتاب میکرو هندسه دهم گاج

کتاب میکرو هندسه دهم انتشارات گاج شامل آموزش کامل کلیه‌ی نکات و مباحث درس هندسه دهم است که به‌منظور تسهیل یادگیری درس هندسه دهم و افزایش مهارت تست‌زنی دانش‌آموزان به تألیف رسیده است.

کتاب حاضر از سری کتاب های میکرو گاج دربردارنده‌ی درس‌نامه‌های تشریحی جامع، بانکی از پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوع و پاسخنامه دقیق تشریحی است که کلیه‌ی مباحث کتاب ازجمله فعالیت‌ها، کار در کلاس و…را پوشش می‌دهد. طراحی و تنوع رنگی جذاب از خصوصیات دیگر این کتاب بشمار می‌رود. در بین سؤالات چهارگزینه‌ای این کتاب، سؤالات چهارگزینه‌ای کنکور سراسری سال‌های گذشته نیز ذکر شده است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

کتاب مرشد هندسه دهم مبتکران

کتاب تست هندسه دهم انتشارات مبتکران، از مجموعه کتاب های مرشد مبتکران، یکی از جامع‌ترین کتب هندسه پایه دهم است که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سؤالات چهارگزینه‌ای، افزایش مهارت تست‌زنی و آمادگی برای کنکور سراسری به تألیف رسیده است.

درسنامه‌های مفهومی و جامع حاوی تمامی نکات و مفاهیم کلیدی و جدول‌های جمع‌بندی برای مرور سریع مطالب است. سؤالات کتاب به صورت چهارگزینه‌ای تألیفی منتخب کنکور سراسری و آزمون‌های معتبر کشوری و دارای پاسخنامه تشریحی می‌باشد که با استفاده از راهکارهای منحصربه‌فرد، به یادگیری مباحث دشوار درس هندسه و افزایش مهارت تست‌زنی دانش‌آموز کمک می‌کند.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

کتاب تست هندسه دهم نشر الگو

کتاب تست هندسه دهم نشر الگو، در زمره‌ی کتاب های جامع تست درس هندسه دهم است که با هدف مرور مباحث کتاب درسی، آشنایی با سؤالات چهارگزینه‌ای و کسب آمادگی دانش‌آموزان برای کنکور سراسری به تألیف رسیده است.

درس‌نامه‌های این کتاب از سری کتاب های هندسه نشر الگو شامل نکات قابل توجه و مرور مطالب نکته‌دار هر فصل است. بانک جامع پرسش‌های تستی (چهارگزینه‌ای) کتاب در سطوح ساده، متوسط و دشوار در درون درس‌نامه‌ها و در پایان درس‌نامه‌ها جای گرفته است و سؤالات تستی کنکورهای سال‌های اخیر را پوشش می‌دهد. کلیه سؤالات کتاب دارای پاسخنامه تشریحی دقیق می‌باشد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

مطالعه‌ی بیشتر: معرفی بهترین کتاب های کمک ‌درسی زیست شناسی دهم


بهترین کتاب های آموزش هندسه دهم

کتاب های آموزش هندسه دهم به‌منظور یادگیری بهتر و تفهیم عمیق مباحث و مفاهیم موجود در کتاب‌ درسی هندسه دهم به تألیف رسیده‌اند. برخی از بهترین کتاب های آموزش هندسه دهم عبارت‌اند از:

کتاب سیر تا پیاز هندسه دهم گاج

کتاب سیر تا پیاز هندسه دهم گاج دسته کتاب های کمک آموزشی، با برخورداری از آموزش کامل و پوشش صفر تا صد کلیه‌ی مطالب کتاب درسی هندسه دهم، منبع کمک آموزشی جامعی برای این درس بشمار می‌رود.

کتاب حاضر از سری کتاب های سیر تا پیاز گاج، علاوه بر درس‌نامه‌های جامع و کاربردی هندسه دهم همراه با مثال‌های متنوع، آموزش‌های منحصربه‌فرد، مشتمل بر بانکی از سؤالات تشریحی و چهارگزینه‌ای متنوع است که آموخته‌های دانش‌آموز را به چالش می‌کشد. سؤالات چهارگزینه‌ای تست‌های کنکور سراسری سال‌های اخیر را نیز پوشش می‌دهد. در بخش انتهای کتاب نمونه سؤالات امتحانی متنوع درس هندسه دهم و آزمون‌های کاربردی قرار دارد. کلیه سؤالات کتاب دارای پاسخنامه تشریحی دقیق می‌باشد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

کتاب ماجراهای من و درسام هندسه 1 دهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام هندسه دهم خیلی سبز از سری کتاب های کمک آموزشی درس‌نامه محور هندسه دهم است که به‌منظور افزایش یادگیری و درک بهتر مباحث کتاب درسی به تألیف رسیده است. کتاب حاضر شامل درس‌نامه‌های جامع آموزشی با پوشش کامل مباحث و مسائل کتاب درسی با بیانی شیوا است. نمونه سؤالات امتحانی پس از هر درس‌نامه، علاوه بر مرور مطالب، دانش‌آموز را با سؤال‌های استاندارد آشنا می‌کند.

کتاب نامبرده شده، از مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز، همچنین دارای آزمون‌های نیم سال‌های اول و دوم و پاسخ‌نامه تشریحی دقیق تمامی سؤالات است. کتاب ماجراهای من و درسام هندسه دهم خیلی سبز در زمره‌ی کتاب های کمک‌ درسی برتر هندسه دهم قرار دارد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

کتاب پرسمان هندسه دهم گاج

کتاب پرسمان هندسه دهم گاج از سری کتاب های پرسمان گاج و کتب آموزش‌محور جامع انتشارات گاج است که نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را به بهترین شکل ممکن مرتفع می‌نماید. بخش آموزشی کتاب در قالب درس‌نامه‌های کامل و کاربردی از خط به خط مباحث کتاب درسی همراه با مثال‌های متنوع و ذکر نکات کلیدی با بیانی ساده و روان است.

شبیه‌سازی تمرین‌های کتاب درسی، بانک جامعی از سؤالات امتحانی طبقه‌بندی‌شده و طراحی جذاب از ویژگی‌های دیگر این کتاب بشمار می‌رود. کلیه سؤالات کتاب دارای پاسخنامه تشریحی جامع است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

کتاب آموزش شگفت انگیز هندسه دهم خیلی سبز

کتاب آموزش شگفت انگیز هندسه دهم خیلی سبز از مجموعه کتاب های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز جزء کتب کمک درسی آموزش‌محور است که با هدف تقویت یادگیری و افزایش مهارت حل مسئله درس هندسه به تألیف رسیده است.

درس‌نامه‌های آموزشی جامع و کاربردی کتاب منطبق با چیدمان کتاب درسی بوده و با ارائه مثال‌های تستی و تشریحی فراوان و متنوع در لابه‌لای درس‌نامه‌ها و انتهای فصل، موجب تسلط بیشتر دانش‌آموز می‌گردد. تمامی سؤالات دارای پاسخ‌نامه تشریحی دقیق می‌باشند. مطالعه این کتاب برای جمع‌بندی و مرور نکات کاربردی کتاب درسی بسیار مؤثر است.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم ریاضی

مطالعه بیشتر: معرفی بهترین کتاب های کمک درسی عربی دهم


بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی هندسه دهم

کتاب های نمونه سوالات امتحانی هندسه دهم، در راستای مرور مباحث و آشنایی دانش‌آموزان با نمونه سؤالات امتحانی این درس در مدارس منتخب سراسر کشور به تألیف ‌رسیده‌اند. از بهترین کتاب های نمونه سؤالات امتحانی هندسه دهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب شب امتحان هندسه 1 دهم ریاضی خیلی سبز

کتاب شب امتحان هندسه دهم خیلی سبز اثر حسین هاشمی طاهری و محسن محمدکریمی از سری کتاب های کمک‌ آموزشی برتر هندسه دهم انتشارات خیلی سبز می‌باشد که جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات درس هندسه دهم به تألیف رسیده است.

کتاب مذکور، از مجموعه کتاب های شب امتحان خیلی سبز، مشتمل بر بخش‌های، درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی شب امتحانی همراه با ذکر نکات آموزشی کلیدی، آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی نشده نوبت‌های اول و دوم بر اساس پرسش‌های کلاسی و امتحانات پایانی است. کلیه سؤالات این کتاب دارای پاسخنامه تشریحی جامع است.

خرید کتاب شب امتحان هندسه 1 خیلی سبز

کتاب هندسه 1 دهم اسفندیار

کتاب هندسه دهم انتشارات اسفندیار، منبع کمک درسی جامع شب امتحانی دانش‌آموزان پایه دهم متوسطه رشته ریاضی است که با همکاری گروه مؤلفان انتشارات تراوش اندیشه به تألیف رسیده است. کتاب حاضر شامل خلاصه دروس و ذکر نکات کلیدی امتحانی در قالب فلش کارت، سؤالات امتحانی نوبت‌های اول و دوم سال تحصیلی منطبق با اهداف کتاب درسی و نیز جدول بارم‌بندی سؤالات آموزش‌وپرورش می‌باشد. تمامی سؤالات کتاب دارای پاسخنامه تشریحی دقیق است.

خرید کتاب هندسه 1 اسفندیار

کتاب گلبرگ هندسه 1 دهم گل واژه

کتاب گلبرگ هندسه دهم نشر گل واژه از سری کتاب های گلبرگ گل واژه و یک منبع نمونه سوال کاربردی جهت مرور دروس و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های نوبت‌های اول و دوم سال تحصیلی است.

کتاب حاضر شامل خلاصه مباحث آموزشی کتاب هندسه دهم در قالب فلش کارت، سؤالات امتحانی متنوع، پاسخنامه تشریحی و آزمون‌هایی جامع نوبت‌های اول و دوم همراه با بارم‌بندی سؤالات است. بخشی تحت عنوان مشاوره جهت راهنمایی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات نیز در کتاب قرار دارد.

خرید کتاب گلبرگ هندسه 1 دهم گل واژه

بهترین کتاب های کار هندسه دهم

کتاب کار هندسه دهم متشکل از درس‌نامه‌های مختصر آموزشی، تمرینات و سؤالات متنوع استاندارد و هدفمند هستند که به درک عمیق‌تر، مرور بیشتر و تثبیت بهتر آموخته‌های دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی کمک شایانی می‌کند. برخی از بهترین کتاب های کار هندسه دهم عبارت‌اند از:

کتاب کار هندسه دهم گاج

کتاب کار هندسه دهم گاج بانک جامعی از سؤالات متنوع درس هندسه دهم است که با هدف تمرین و تکرار بیشتر مسائل این درس گردآوری شده است. درس‌نامه‌های آموزشی این کتاب مختصر و درعین‌حال کاربردی می‌باشند و دارای بانک جامعی از سؤالات متنوع که کلیه‌ی مباحث کتاب درسی را پوشش می‌دهد.

نگارش سؤالات کتاب متکی بر رویکرد معلم محوری و بدون پاسخ (تنها پاسخ کلیدی) است که موجب مرور مطالب و آشنایی دانش‌آموزان با نقاط ضعف و قوت خود می‌شود. به‌منظور افزایش مهارت تست‌زنی دانش‌آموزان، سؤالات چهارگزینه‌ای در پایان هر فصل ارائه شده است.

خرید کتاب کار هندسه دهم گاج

کتاب کار هندسه 1 دهم خیلی سبز

کتاب کار خیلی سبز هندسه دهم اثر محمدطاهر شعاعی با هدف حل تمرین و مرور بیشتر مباحث و مسائل درس هندسه دهم گردآوری شده است.

کتاب حاضر مشتمل بر درس‌نامه‌های آموزشی کامل و کاربردی جهت مرور سریع مطالب درسی و کسب آمادگی ذهنی پیش از شروع تمرینات، بانک جامعی از سؤالات تستی و تشریحی متنوع بر اساس محتوای آموزشی کتاب درسی و پاسخنامه تشریحی دقیق سؤالات است.

خرید کتاب کار هندسه 1 دهم خیلی سبز

در این مطلب از سایت فروشگاه اینترنتی کتابانه کوشیدیم شما عزیزان را با برخی از بهترین کتاب‌ های کمک ‌درسی هندسه دهم آشنا سازیم. هدف ما برداشتن گامی هرچند کوچک در راستای راهنمایی و هدایت شما عزیزان در امر آموزش است. برای خرید اینترنتی کتاب های کمک ‌آموزشی هندسه دهم می‌توانید با همکاران ما در سایت کتابانه تماس بگیرید.

 ما آمادۀ شنیدن نظرات شما عزیزان راجع به بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم هستیم. تجربه‌ها و دیدگاه‌های شما ما را در بهبود کیفیت محصولات و رفع کمبودها یاری می‌نماید.

مقالات پیشنهادی کتابانه:

بررسی هندسه خیلی سبز

نقد و بررسی هندسه میکرو

نقد و بررسی هندسه نشر الگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت