بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کلاس سوم دبستان، آغاز جدیت در تحصیل کودکان است. اولین قسمت‌های سخت و جدی دروس از این کلاس شروع شده و دانش‌آموز برای اولین‌بار، با بعضی از مفاهیم روبرو می‌شود. مثال واضح برای این توضیح، جدول ضرب است. به همین علت، باید از همان ابتدا، قوی شروع کرد و نباید دروس این پایه را پشت‌گوش انداخت. استفاده از کتاب های کمک درسی سوم دبستان باعث ارتقا یادگیری دانش‌آموزان می‌شود.

در این مطلب، به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی سوم ابتدایی پرداخته شده است. اگر از معلمین این پایه هستید، یا فرزندتان دانش‌آموز این پایه است و یا می‌خواهید کتاب کمک درسی به دانش‌آموزان این پایه معرفی کنید، با کتابانه همراه باشید تا کتاب های  کلاس سوم را بشناسید.


بهترین کتاب کمک درسی ریاضی سوم دبستان

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

شاید به نظر اغراق‌آمیز بیاید، اما در واقع این یک واقعیت است که تسلط بر ریاضی سوم دبستان، پایه تسلط بر ریاضیات در پایه‌های بعدی است؛ بنابراین داشتن بهترین کتاب های کار ریاضی سوم دبستان، می‌تواند تأثیر بسزایی در یادگیری صحیح و داشتن تسلط کافی در این درس بگذارد. برای خرید اینترنتی کتاب ریاضی سوم، می‌توانید به کتابانه مراجعه کنید.

کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز

کتاب کار ریاضی سوم دبستان از انتشارات خیلی سبز، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در این درس است. در این کتاب، تمامی سرفصل‌ها پوشش داده شده‌اند. هر بخش با درس‌نامه‌ای کاربردی و خلاصه آغاز شده و در ادامه برای تمرین و تکرار بیشتر و به‌دست‌آوردن تسلط، انواع سؤالات تستی، تشریحی، درست و غلط، جای خالی، تکمیل جدول، سؤالات مفهومی و نمونه سؤالات امتحانی به‌صورت طبقه‌بندی شده بر اساس سطح دشواری آمده است.

در انتهای هر فصل، سؤالات تستی مخصوص دانش‌آموزان پرتلاش ارائه شده است. در قسمت پاسخ‌نامه نیز، پاسخ نهایی سؤالات مفهومی، پاسخ‌نامه کلیدی سؤالات محاسباتی و پاسخ تشریحی تست‌های آخر فصل آورده شده است. کتاب کار ریاضی سوم دبستان خیلی سبز پاسخ‌نامه تشریحی ندارد و دانش‌آموز برای یافتن چرایی سؤالات، بایستی به معلم خود مراجعه کند.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کار پوچینو ریاضی سوم دبستان گاج

کتاب کار پوچینو ریاضی سوم دبستان انتشارات گاج را می‌توان بهترین کتاب کار سوم دبستان در درس ریاضی دانست. در کتاب کار پوچینو ریاضی سوم دبستان، نکات به‌صورت درس‌نامه ارائه شده و در ادامه برای تمرین و تسلط بیشتر دانش‌آموزان این پایه، انواع سؤالات طبقه‌بندی شده تستی، درست یا غلط، جای خالی، سؤالات مفهومی، انتخاب کنید، سؤالات تشریحی، تکمیل جدول و همچنین نمونه سؤالات امتحانات نوبت اول و دوم آمده است. پیشنهاد می‌شود که پس از اتمام هر فصل در مدرسه، از این کتاب برای تسلط، تمرین و تثبیت مطالب در ذهن، استفاده شود.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب شاهکار ریاضی سوم دبستان کلاغ سپید

کتاب شاهکار ریاضی سوم دبستان کلاغ سفید، یکی از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان است که توسط انتشارات کلاغ سپید و برای آماده‌سازی دانش‌آموزان این مقطع برای امتحانات مدرسه به چاپ است. شاید بتوان این کتاب را بهترین کتاب کار سوم دبستان دانست. چینش پوشش مطالب در کتاب شاهکار ریاضی سوم دبستان کلاغ سفید به‌صورت درس به درس است. درس‌نامه، نکات، توضیحات، تمرین‌های طبقه‌بندی شده از آسان به دشوار و آزمون‌های خودسنجی برای مرور و جمع‌بندی در این کتاب ارائه شده‌اند تا دانش‌آموزان با اعتمادبه‌نفس کامل در امتحانات شرکت کرده و بهترین نتایج را به دست آورند.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کار و تمرین ریاضی سوم دبستان منتشران

کتاب کار و تمرین ریاضی سوم دبستان منتشران، یکی دیگر از کتاب های خوب در دسته‌بندی کتاب کار سوم دبستان است. این کتاب شامل درس‌نامه‌ای خلاصه و کاربردی در ابتدای هر قسمت است که پوششی سراسری بر روی تمام مباحث کتاب دارد و پس از آن، انواع مختلف سؤال‌های طبقه‌بندی‌شده تستی، تشریحی، مفهومی، درست و غلط، جای خالی، تکمیل جدول و نمونه سؤالات امتحانی قرار گرفته است.

در آخر هر فصل هم، سؤالات تستی برای دانش‌آموزان سخت‌کوش در نظر گرفته شده است. در بخش پاسخ‌نامه، پاسخ‌نامه تشریحی وجود ندارد و دانش‌آموزان برای پاسخ تشریحی، بایستی به معلم خود مراجعه کند. پاسخ‌نامه کلیدی همه سؤالات و پاسخ تشریحی به برخی از سؤالات مفهومی در بخش پاسخ‌نامه ارائه شده است. کتاب کار و تمرین ریاضی سوم دبستان انتشارات منتشران به‌منظور تمرین بیشتر و به‌دست‌آوردن تسلط بالا بر روی مباحث درسی طراحی شده است.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب رشادت ریاضی سوم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت ریاضی سوم دبستان انتشارات مبتکران، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در درس ریاضی است. چینش این کتاب درس به درس و مطابق با کتاب درسی است و پوشش کاملی روی تمامی مطالب دارد. کتاب رشادت ریاضی سوم دبستان مبتکران، درس‌نامه‌ای کامل دارد که نکات کلیدی و پیشرفته، خیلی ساده و درعین‌حال خلاقانه و بنیادین در آن بازگو شده است. علاوه‌برآن، این کتاب شامل سؤالات طبقه‌بندی‌شده تستی، تمرین‌ها، سؤالات آزمون‌های مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، سمپاد، المپیاد و سؤالات استعداد تحلیلی به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی است.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب سیر تا پیاز ریاضی سوم دبستان گاج

کتاب سیر تا پیاز ریاضی سوم دبستان ، یکی از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان است که توسط انتشارات گاج منتشر شده است. این کتاب از سه بخش اصطلاحات، مفاهیم و مسائل تشکیل شده است. این نوع چینش و ارتباط این سه بخش با هم، باعث به‌وجودآمدن رغبت در مطالعه دانش‌آموز شده و او را به مطالعه دقیق علاقه‌مند می‌کند.

در ابتدا، درس‌نامه‌ای مفصل ارائه شده که در آن، مباحث کتاب درسی و نکات تیزهوشان، به‌وسیله مثال‌های متنوع توضیح داده می‌شود. در ادامه هم با ارائه نمونه سؤالات امتحانی و تست، با تمرین و تکرار، به تثبیت اطلاعات آموخته شده پرداخته می‌شود. در بخش پاسخ‌نامه هم، پاسخ‌نامه‌ای تشریحی ارائه شده تا هیچ ابهامی در هیچ کجا، برای دانش‌آموزان باقی نماند و نقاط ضعفشان تبدیل به نقاط قوت شود. کتاب ریاضی سوم دبستان از سری کتاب های سیر تا پیاز گاج می‌باشد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی سوم دبستان

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی سوم دبستان، از انتشارات خیلی سبز، یکی از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان است که می‌تواند به دانش‌آموزان در این درس کمک کند. در این کتاب، با ارائه درس‌نامه‌ای دقیق و کامل، با زبانی ساده، به همراه تصاویر و جداول، پوششی سراسری به مطالب کتاب درسی داده شده است.

در کنار این توضیحات، مثال‌های کاربردی، تست و تمرین‌های زیادی نیز ارائه شده‌اند. در کنار این درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی نیم‌سال اول و دوم آمده تا دانش‌آموزان برای این آزمون‌ها، آمادگی کامل داشته باشند. در انتهای هر بخش نیز، تست‌های زیادی طراحی شده که با آن‌ها، دانش‌آموز می‌تواند به حداکثر آمادگی دست پیدا کند. این کتاب دارای پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی است و هیچ ابهامی در آن برای دانش‌آموزان باقی نمی‌ماند. این کتاب از سری کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز می‌باشد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

بهترین کتاب کمک درسی فارسی سوم دبستان

در این بخش، به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی فارسی سوم دبستان پرداخته شده است تا دانش‌آموز با مطالعه آن‌ها به‌تمامی زیروبم کتاب مسلط شده و هیچ سؤال و ابهامی برایش باقی نماند. برای خرید کتاب فارسی سوم، می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه کرده و این کتاب‌ها را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کار فارسی سوم دبستان خیلی سبز

کتاب کار فارسی سوم دبستان خیلی سبز را می‌توان در گروه بهترین‌های کتاب کار سوم دبستان قرار داد. این کتاب کار درس‌نامه‌ای خلاصه و کاربردی دارد که کل مباحث کتاب در آن پوشش داده می‌شود. پس از آن، سؤالات تستی، تشریحی، درست و غلط، جای خالی، تکمیل جدول، نمونه سؤالات امتحانی و سؤالات مفهومی به‌صورت طبقه‌بندی شده، بر اساس سطح دشواری، آمده است.

در انتهای هر فصل، سؤالات تستی مخصوص دانش‌آموزان پرتلاش ارائه شده است. کتاب کار خیلی سبز، پاسخ‌نامه تشریحی ندارد و در بخش پاسخ‌نامه، پاسخ تشریحی برای سؤالات تستی مخصوص دانش‌‌آموزان پر‌تلاش و برخی از سؤالات مفهومی و پاسخ‌های کلیدی همه سؤالات قرار دارد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کار پوچینو فارسی سوم دبستان گاج

کتاب کار پوچینو فارسی سوم دبستان گاج، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در درس فارسی است. این کتاب تمام مباحث خوان‌داری و نوشتاری کتاب درسی را با زبانی ساده و درس به درس، پوشش داده است. درس‌نامه جامع و کامل کتاب کار پوچینو فارسی سوم دبستان گاج تمامی مباحث درون کتاب درسی را توضیح داده است.

در ادامه، تمرین‌های مربوط به هر درسی در بخش‌های متفاوت به تفکیک آورده شده و از آن‌ها سؤالات مختلف طرح می‌شود. نمونه سؤالات امتحانات نوبت اول و دوم نیز در این کتاب برای ارزیابی سطح دانش‌آموزان گنجانده شده است. این اثر، کتاب کاملی است و با هدف بی‌نیاز کردن دانش‌آموزان از سایر کتاب‌ها طراحی شده است. کتاب فارسی سوم از مجموعه کتاب های کارپوچینو گاج می‌باشد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب شاهکار فارسی سوم دبستان کلاغ سپید

کتاب شاهکار فارسی سوم دبستان کلاغ سفید نیز، یکی دیگر از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان در درس فارسی است. این کتاب برای آماده‌سازی دانش‌آموزان این مقطع در امتحانات مدرسه تألیف شده است. چینش پوشش مطالب در این کتاب به‌صورت درس به درس است و برای هر درس، توضیحات و تمرین‌های زیاد و مطابق با کتاب فارسی سوم دبستان تدوین شده که باعث تقویت قدرت خواندن، درک مطلب و افزایش دقت دانش‌آموزان می‌شود. در انتهای هر فصل نیز آزمون‌های جامعی برای تثبیت آنچه که یاد گرفته شد قرار گرفته شده است. کتاب فارسی سوم حاضر از سری کتاب های شاهکار کلاغ سپید می‌باشد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب رشادت فارسی سوم ابتدایی مبتکران

در معرفی بهترین کتاب های کمک درسی سوم ابتدایی، کتاب رشادت فارسی سوم ابتدایی انتشارات مبتکران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در این کتاب، آموزش‌های کامل با زبان ساده، به همراه نکات کلیدی و برای تثبیت آموخته‌ها، تمرین‌های زیاد، سؤالات تستی، هوش و استعداد تحلیلی، آزمون‌های تیزهوشان، سمپاد و سؤالات المپیاد فراوانی به‌صورت طبقه‌بندی شده گردآوری شده است. در بخش پاسخ‌نامه، پاسخ‌نامه‌ای کاملاً تشریحی ارائه شده که باقی‌ماندن هر نکته مبهمی را غیرممکن می‌کند. کتاب فارسی سوم حاضر از سری کتاب های رشادت مبتکران می‌باشد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

بهترین کتاب کمک درسی علوم سوم دبستان

ابهاماتی که در مفاهیم و آزمایش‌های درس علوم وجود دارد، ممکن است فهمیدن کامل مسائل را دشوار کند. در این بخش به معرفی کتاب های کمک درسی علوم سوم دبستان پرداخته شده است تا با مطالعه آن‌ها، دانش‌آموز به تسلط بالایی در درس علوم این پایه برسد و هیچ ابهامی باقی نماند. کتابانه، به‌عنوان سایت مرجع خرید کتاب، می‌تواند به شما در خرید کتاب علوم سوم کمک کند.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کار علوم سوم دبستان خیلی سبز

کتاب کار علوم سوم دبستان خیلی سبز، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در درس علوم این پایه است. هر بخش این کتاب، درس‌نامه‌ای خلاصه و کاربردی داشته که پوشش سراسری بر روی مطالب کتاب دارد. انواع سؤالات تستی، تشریحی، انتخاب کنید، درست و غلط، مفهومی، جای خالی، تکمیل جدول و نمونه سؤالات امتحانی به‌صورت طبقه‌بندی شده از آسان به دشوار در این کتاب ارائه شده است که پیشنهاد می‌شود، دانش‌آموزان پس از اینکه درسی را در مدرسه به پایان رساندند، با این کتاب به تمرین بپردازند تا تسلط بیشتری در تمام مباحث پیدا کنند.

در انتهای هر قسمت هم بخشی به پرسش‌های تستی برای دانش‌آموزان پرتلاش اختصاص‌داده‌شده است. پاسخ‌نامه کتاب کار علوم سوم دبستان خیلی سبز، شامل پاسخ کلیدی همه سؤالات، پاسخ برخی از سؤالات مفهومی و پاسخ تشریحی بخش دانش‌آموزان پرتلاش است و پاسخ‌نامه تشریحی برای تمامی سؤالات وجود ندارد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کارپوچینو علوم سوم دبستان گاج

کتاب کار پوچینو علوم سوم دبستان انتشارات گاج را می‌توان در گروه بهترین‌های کتاب کار این پایه در درس علوم قرار داد. در این کتاب، تمام مباحث مرتبط به کتاب درسی، به‌صورت کامل و جامع، به همراه تصاویر کاربردی جمع‌آوری شده و از تمامی زوایا، مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در کتاب کار پوچینو علوم سوم دبستان، تمرین‌ها، مثال‌ها و نکات کلیدی و خیلی دقیقی مورد بررسی قرار گرفته و دانش‌آموز برای رویارویی با سؤالات متنوع گردآوری شده در این کتاب آماده می‌شود. در این کتاب تضمین شده که دانش‌آموزان پس از مطالعه، امکان پاسخ‌گویی به‌تمامی سؤالات این درس را خواهند داشت.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کار و تمرین علوم سوم دبستان منتشران

در معرفی بهترین کتاب های کمک درسی سوم ابتدایی، کتاب کار و تمرین علوم سوم ابتدایی انتشارات منتشران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. هر بخش این کتاب، درس‌نامه‌ای خلاصه و کاربردی داشته که پوشش سراسری بر روی مطالب کتاب دارد. انواع سؤالات تستی، تشریحی، انتخاب کنید، درست و غلط، مفهومی، جای خالی، تکمیل جدول و نمونه سؤالات امتحانی به‌صورت طبقه‌بندی شده از آسان به دشوار در این کتاب ارائه شده است.

در انتهای هر قسمت هم بخشی به پرسش‌های تستی برای دانش‌آموزان پرتلاش اختصاص‌داده‌شده است. دانش‌آموزان برای تسلط بیشتر، می‌توانند از تمرین‌های این کتاب استفاده کنند. پاسخ‌نامه کتاب کار و تمرین علوم سوم ابتدایی انتشارات منتشران شامل پاسخ کلیدی همه سؤالات، پاسخ برخی از سؤالات مفهومی و پاسخ تشریحی بخش دانش‌آموزان پرتلاش است و پاسخ‌نامه تشریحی برای تمامی سؤالات وجود ندارد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب رشادت علوم سوم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت علوم سوم ابتدایی مبتکران نیز، یکی دیگر از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان در درس علوم است. این کتاب دربردارنده بخش‌های آموزش و تمرین است. در بخش آموزش، درس‌نامه‌ای کامل و روان به همراه نکات ریز، مهم و اساسی کتاب علوم پایه سوم، به همراه مثال‌هایی ارائه شده است. تمرین‌های تشریحی و عملکردی، نمونه سؤالات امتحانات نیمه اول و دوم، سؤالات آزمون‌های تیزهوشان، نمونه دولتی، سمپاد و المپیاد و سؤالات استعداد تحلیلی، به‌صورت طبقه‌بندی شده از آسان به دشوار تشکیل‌دهنده بخش تمرین کتاب هستند.

کتاب رشادت علوم سوم ابتدایی مبتکران، شامل پاسخ‌نامه‌ای کاملاً تشریحی برای تمامی سؤالات مطرح شده است. مطالعه این کتاب باعث تقویت علمی، مهارت عملکردی و حواس دانش‌آموز می‌شود. کتاب رشادت علوم سوم ابتدایی مبتکران برای دانش‌آموزانی که تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان دارند مناسب است، زیرا که مطالب در این سطح بیان شده‌اند.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

بهترین کتاب کمک درسی املا و دیکته شب سوم دبستان

دیکته، همیشه جزو سخت‌ترین دروس برای دانش‌آموزان است و تمرین و تکرار، باعث تسلط در این درس است. در این قسمت به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی املا و دیکته سوم دبستان پرداخته شده است. اگر تصمیم به خرید اینترنتی کتاب های  کمک آموزشی سوم ابتدایی در درس املا دارید با کتابانه در ارتباط باشید.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی گل واژه

کتاب کار و تمرین املا سوم ابتدایی گل واژه را می‌توان در گروه بهترین‌های کتاب کار سوم دبستان در این درس قرار داد. این کتاب، تمرینات متنوعی برای بعد از یادگیری دارد تا مطالب را از حافظه کوتاه‌مدت، به حافظه بلندمدت منتقل کند. در ابتدای هر بخش، کلبه آموزش قرار دارد که در آن تمامی نکات مهم و قواعد خاص زبان را به دانش‌آموز می‌آموزد. پس از آن، تمرین‌های متنوعی قرار دارد که باعث تثبیت اطلاعات درون ذهن دانش‌آموز شده و همچنین ارزیابی درستی به آن‌ها می‌دهد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب املای سبز سوم دبستان راه اندیشه

کتاب املای سبز سوم دبستان انتشارات راه اندیشه نیز، یکی دیگر از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان و تنظیم شده بر اساس آموخته‌های دانش‌آموزان این پایه است. این کتاب از خلاصه درس شامل مشخص‌کردن کلمات مهم، جاهای خالی، جدول کلمات خاص، مهم و عربی و املای گروهی تشکیل شده است که در آن دانش‌آموز امکان امتیازدهی به خود را دارد. هدف کتاب املای سبز سوم دبستان راه اندیشه، تقویت قوه تفکر، تخیل، خلاقیت و نوآوری و همچنین جلوگیری کردن از غلط‌نویسی دانش‌آموزان است که این عمل با تمرین و تکرار امکان‌پذیر می‌شود.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب دیکته شب کلاس سومی‌ها قدیانی

کتاب دیکته شب کلاس سومی‌ها انتشارات قدیانی، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در درس دیکته است. این کتاب بر اساس کتاب فارسی این پایه تنظیم شده و در هر درس سه بخش متنی شبیه به متن کتاب، واژه‌های جدید و تمرین‌هایی برای یادگیری نکات دستوری و املایی وجود دارد. کتاب دیکته شب کلاس سومی‌ها قدیانی معتقد است که درک نکات است که باعث آموختن درست املا می‌شود.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب شیپورک دیکته شب سوم دبستان سرمشق

در معرفی بهترین کتاب های کمک درسی سوم ابتدایی، کتاب شیپورک دیکته شب سوم دبستان انتشارات سرمشق از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این کتاب، از روش‌های نوینی برای آموزش املا استفاده می‌کند. املای بدون نقطه، غلط‌گیری املایی، ساخت کلمه، جای خالی، جمله و کلمه‌سازی، یافتن کلمات اشتباه، تصحیح کلمات اشتباه و جمله‌سازی با کلمات درهم‌ریخته از متدهای جذاب این کتاب هستند. همچنین کتاب شیپورک دیکته شب سوم دبستان سرمشق، ارزشیابی توصیفی و کیفی ارائه می‌کند. با این روش‌ها، دانش‌آموز علاوه بر تقویت مهارت املانویسی، مهارت روخوانی و روان‌خوانی را نیز به دست می‌آورد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب کمک درسی جامع سوم دبستان

کتاب های کمک درسی درسی جامع سوم دبستان، به آن دسته از کتاب هایی گفته می‌شود که با اهداف مختلف مرور و جمع‌بندی دروس این پایه مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این قسمت به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی جامع سوم ابتدایی پرداخته شده است. اگر می‌خواهید خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی داشته باشید، می‌توانید از کتابانه کمک بخواهید.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب پیک آدینه سوم دبستان پویش

کتاب پیک آدینه سوم دبستان انتشارات پویش یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان و دربرگیرنده دروس فارسی، ریاضی و علوم است. این کتاب مخصوص جمع‌بندی هفتگی است. در کتاب پیک آدینه پویش، تمرین‌ها و فعالیت‌هایی برای تمام دروس، متناسب با حجم، جایگاهشان در برنامه درسی هفتگی و بودجه‌بندی اهداف آموزش‌وپرورش ارائه شده است.

تفکر کتاب پیک آدینه سوم دبستان پویش این‌گونه است که دانش‌آموز در طول هفته درس را فراگیرد و در انتهای هفته با حل سؤالات استاندارد، ابهامات را رفع، مفاهیم را تثبیت و جمع‌بندی کند. در این کتاب، از طرح سؤالات بیش از حد تحمل دانش‌آموزان این پایه، اجتناب شده است.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب پیک هفتگی سوم خیلی سبز

کتاب پیک هفتگی سوم خیلی سبز، یکی دیگر از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان در تمرین هفتگی همه دروس این پایه است. این کتاب برای تثبیت آنچه که در طول هفته آموخته شده و رفع اشکالات دانش‌آموزان طراحی شده است. کتاب پیک هفتگی سوم خیلی سبز بیست و هشت تکلیف هفتگی شامل نمونه سؤالات مختلف از دروس ریاضی، فارسی، علوم، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمانی برای یک سال تحصیلی دارد.

روند پیشروی دروس در این کتاب بر اساس برنامه مصوب آموزش‌وپرورش طراحی شده است. با استفاده از پیک هفتگی سوم خیلی سبز در انتهای هفته‌ها، دانش‌آموزان علاوه بر تثبیت آموخته‌ها، به سنجش خود پرداخته که توسط اولیا و معلمان قابل ارزشیابی است.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب آی‌کیو IQ سوم ابتدایی گاج

کتاب آی‌کیو سوم ابتدایی گاج یکی از کتاب های خوب جامع در این پایه است. هدف این کتاب، به چالش کشیدن زیروبم محتوای کتب تحصیلی این پایه است. در این کتاب درس‌نامه و بانک تستی طبقه‌بندی‌شده و فراتر از سطح کتب درسی ریاضی، علوم و فارسی جمع‌آوری شده است. درگیری دانش‌آموز با این سؤالات بانک تست، باعث دقیق‌تر و عمیق‌تر شدن مطالعه دانش‌آموز و یافتن نقاط ضعف آنها می‌شود.

بخش پاسخ‌نامه کتاب آی‌کیو سوم ابتدایی گاج در دو درس ریاضی و علوم کاملاً تشریحی و در فارسی کلیدی است و هیچ نقطه مبهمی برای دانش‌آموز برجا نمی‌ماند. این کتاب بستری برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان، علی‌الخصوص آن دسته از دانش‌آموزانی که تصمیم به شرکت در آزمون‌های تیزهوشان، نمونه دولتی و برتر را دارند، فراهم می‌کند. این اثراز سری کتاب‌های IQ (آی کیو) گاج می‌باشد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب ای کیو EQ پرسمان جامع سوم گاج

کتاب ای کیو پرسمان جامع سوم گاج، یکی از کتاب های جامع پرطرف‌دار در میان اولیا و مربیان پایه سوم دبستان است. در این کتاب، درس‌نامه‌هایی کامل و کاربردی به همراه نکات مفید، سؤالات استاندارد طبقه‌بندی‌شده و درس به درس و سؤالات تستی ارائه شده تا دانش‌آموزان برای امتحانات به حداکثر میزان آمادگی برسند. کتاب‌های EQ (ای کیو) گاج برای بالابردن میزان اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان برای حضور در امتحانات بهترین گزینه است.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

سایر کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی

در بخش پایانی این مطلب به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی سوم ابتدایی برای کمک به دانش‌آموزان در نوشتن با خط زیباتر پرداخته شده است. اگر تصمیم به خرید کتاب کمک درسی سوم دبستان برای بهتر کردن خط دانش‌آموز این پایه دارید، کتابانه می‌تواند مرجعی برای خرید شما باشد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب گام‌به‌گام سوم ابتدایی منتشران

سال‌های سال است که کتاب گام‌به‌گام سوم ابتدایی منتشران از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان است. این کتاب شامل پاسخ کلیه تمرین‌ها، سؤالات، فعالیت‌ها و… کتاب های درسی ریاضی، علوم، فارسی، نگارش، هدیه‌های آسمانی، مطالعات اجتماعی و قرآن، نکات مهم و کاربردی، خلاصه درس‌ها به‌صورت نکته‌ای و به همراه نمودار، نمونه سؤالات امتحانی دو نیم‌سال آموزشی به همراه پاسخ‌نامه تشریحی و… است.

کتاب‌های گام به گام دروس (درس‌یار) منتشران برای آن دسته از دانش‌آموزانی مناسب است که می‌خواهند بدون کمک‌گرفتن از معلم، هیچ جای سؤال و ابهامی از کتاب درسی برایشان باقی نماند.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب دروس طلایی سوم کاگو

کتاب دروس طلایی سوم انتشارات کاگو از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در میان کتب جامع است. این کتاب مرجعی جامع برای سؤالات و مطالب کتاب های ریاضی، علوم، فارسی، نگارش، هدیه‌های آسمانی، مطالعات اجتماعی و قرآن است.

کتاب دروس طلایی سوم انتشارات کاگو، درس‌نامه‌های مختصر، نمونه سؤالات امتحانی به همراه پاسخ‌نامه، پاسخ فعالیت‌های کتاب های درسی، مطالبی که برای شب امتحان لازم است مرور کنید و… ارائه شده است. این کتاب برای آن دسته از دانش‌آموزانی مناسب است که می‌خواهند با صرف کمترین هزینه، تمامی ابهامات کتاب درسی را برای خود حل کنند و معدل خود را بالا ببرند.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب درس پک سوم مهروماه

کتاب درس پک سوم مهروماه، یکی از کتاب های جامع پرطرف‌دار این پایه است. مؤلفان این کتاب بر این باورند که این کتاب یک مدرسه همراه است؛ در آن تمامی کتاب های  درسی مدرسه جمع‌آوری شده‌اند و به کتاب های درسی شباهت دارد. این کتاب شامل درس‌نامه‌ها و ایستگاه دروسی شامل خلاصه درس‌ها، نمونه سؤالات امتحانی به همراه پاسخ‌نامه، پاسخ به پرسش‌های همه کتاب های  درسی و… است. کتاب‌های درس پک (گام به گام دروس) مهروماه هم همچون سایر کتاب های  گام‌به‌گام، در زمان‌هایی که معلم در دسترس دانش‌آموزان نیست، به کمکشان آمده و ابهامات باقی‌مانده در ذهن دانش‌آموزان را رفع می‌کند.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب زیبا بنویسیم سوم ابتدایی قدیانی

کتاب زیبا بنویسیم سوم ابتدایی قدیانی را می‌توان در راستای خوش‌خط‌تر شدن دانش‌آموزان به کار برد. این کتاب شامل آموزش خط تحریری برای دانش‌آموزان این پایه است. مبنای آموزش در این کتاب، الگوبرداری و دانستن اصول خط تحریری است. آشنایی با خط کرسی و قرارگیری درست حروف و کلمات روی این خط از مسائلی است که دانش‌آموزان در این کتاب می‌آموزند. تمرین و تکرار با چاشنی صبر و دقت، باعث خوش‌خط‌تر شدن دانش‌آموزان این پایه می‌شود.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

کتاب زیبانویسی سوم دبستان پویش

کتاب زیبانویسی سوم دبستان پویش نیز یکی دیگر از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان است که به دانش‌آموزان این پایه کمک می‌کند تا زیباتر و با اصول درست بنویسند. این کتاب، به‌صورت درس به درس پیش رفته و شامل دو بخش نشانه‌ها و ترسیم آن‌ها و نشانه‌ها، کلمات و جملات است. در هر بخشی، فضایی برای رونویسی و تمرین بیشتر نیز قرار دارد. تمرینات این کتاب با چاشنی صبر و دقت، می‌تواند علت زیبانویسی دانش‌آموزان این پایه باشد.

بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان

خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی

تمامی کتاب هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، از جمله کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان هستند که کارشناسان فروشگاه اینترنتی کتابانه به اولیا و مربیان عزیز پیشنهاد می‌کنند.

کتابانه با فراهم‌کردن امکان خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی سعی در تسهیل آموزش برای دانش‌آموزان، معلمان و والدین محترم دارد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا جای خالی کتابی را در این لیست حس می‌کنید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا شاید راه گشای عزیزان دیگر باشد.


برای دیدن مقاله معرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت