بهترین کتاب های بازاریابی شبکه ای

معرفی بهترین کتاب های بازاریابی شبکه ای

این روزها روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد. یکی از معروف‌ترین روش‌ها بازاریابی شبکه ای است. این نوع خاص بازاریابی، برپایه فروش بدون واسطه و از طریق نمایندگان مستقل است. در این روش از فرد خواسته می‌شود، در‌صورت رضایت از محصول، آن را به سایرین نیز معرفی کند. یکی از بهترین روش‌های یادگیری بازاریابی شبکه ای، مطالعه‌ی کتاب ‌های معروف بازاریابی شبکه‌ ای است.

داغ‌ترین فرایند حال حاضر فروش و توزیع، بازاریابی شبکه ای است که هزاران شرکت از روش‌های آن برای کسب مشتری بیشتر استفاده می‌کنند. بازاریابی شبکه ای موفق در قرن بیست و یکم، راهنمایی ساده برای کمک به شما در ایجاد یک تجارت سودآور است. بیاموزید که چگونه مانع دام‌های رایج در صنعت شده و از فرصت‌های تجاری زیاد موجود در بازاریابی شبکه ای استفاده کنید.

یادگیری روش‌های بازاریابی شبکه ای بسیار حائز اهمیت است، چراکه به شما این امکان را می‌دهد از طریق ایجاد منابع درآمد غیرفعال (درآمدی که بدون صرف زمان به دست می‌آید)، نحوه‌ی کسب درآمد بیشتر و انجام کار کمتر را یاد بگیرید. با بازاریابی شبکه ای، می‌توانید از آزادی و مزایای ثبات مالی نیز لذت ببرید. شبکه‌سازی برای افراد پویا و پر انرژی، افراد دارای مهارت‌های فروش قوی‌ و افرادی که می‌توانند با سرمایه‌گذاری متوسط کسب‌وکاری سودآور ایجاد کنند، بسیار مؤثر و کاربردی است. تسلط بر بازاریابی شبکه ای، مستلزم صرف زمان برای یادگیری بیشتر است. به همین لحاظ، در ادامه‌ی مطلب به برخی از بهترین کتاب‌ های بازاریابی شبکه ‌ای و روش‌های خرید آسان این کتاب ها اشاره خواهیم کرد.


کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای | ریچارد کوئک

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای اثر «ریچارد کوئک»، یکی از کتاب های معروف و کاربردی در زمینه‌ی بازاریابی شبکه ای و بازارداری چند سطحی (MLM ) است که به معرفی راهکارها و استراتژی‌های موثر و در عین حال ساده مورد نیاز برای موفقیت در این روش بازاریابی پرداخته است. به عقیده‌ی نویسنده 90 روز نخست فعالیت در بازاریابی شبکه ای، نقش مهمی در موفقیت یا شکست مبتدیان ایفا می‌کند. موفقیت در بازاریابی شبکه ای در 90 روز نخست، تضمین‌کننده کسب درآمد موردنظر در ادامه است. ریچارد کوئک در این کتاب راهکارهای این موفقیت را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.

خرید کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای

مطالعه‌ی بیشتر: معرفی بهترین کتاب های رهبری کسب و کار


کتاب از تغییر دیدگاه تا ثروت بازاریابی شبکه ای

کتاب از تغییر دیدگاه تا ثروت در بازاریابی شبکه ای اثر «مسعود لعلی»، با تغییر دیدگاه‌ها و نگرش شما نسبت به بازاریابی شبکه ای، همچنین نسبت به خودتان، موجب تحولات مفیدی در روش‌های کسب‌و‌کارتان می‌شود. مسعود لعلی، بنیان‌گذار سبک کتاب های قصه درمانی، در ایران است که در این کتاب به معرفی جایگاه و نقش نگرش در تمامی جوانب زندگی می‌پردازد.

خرید کتاب از تغییر دیدگاه تا ثزوت در بازاریابی شبکه ای

کتاب یخ شکن ها

آیا می‌خواهید با استفاده از یخ شکن ها، مشتریان بازارداری چند سطحی و بازاریابی شبکه ای خود را وادار به تقاضا برای معرفی کسب‌وکارتان کنید؟ شما می‌توانید هر شخصی را تبدیل به یک مشتری بالقوه کنید، طوری که مایل باشد همه چیز را در مورد کسب و کار شما بداند. چگونه؟ کتاب یخ‌شکن‌ها بهترین راه برای انرژی بخشیدن به بازارداری چند سطحی و بازاریابی شبکه ای شما است.

 کتاب یخ شکن ها از «تام بیگ ال شرایتر» حاوی چندین فرمول مؤثر به همراه مثال‌هایی برای هر فرمول است که می‌توانید از آنها برای یادگیری نحوه‌ی معرفی کسب‌و‌کار خود استفاده کنید. با اطلاع از نحوه‌ی کار فرمول‌ها، می‌توانیم یخ‌شکن‌های نامحدودی را بنا به تقاضا ایجاد کنیم و با استفاده از آنها، به زیر مجموعه‌های خود اضافه کنیم. توزیع‌کنندگان دیگر، از جستجوگر نمی‌ترسند. درعوض به این کاوش علاقه‌مند خواهند شد.

خرید کتاب یخ شکن ها

کتاب حرفه ای ها

کتاب‌حرفه ای ها اثر «اریک وور»، به معرفی 7 گام مؤثر برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای می‌پردازد. بیش از 20 سال پیش در یک جلسه شرکتی، اریک وور با استفاده از یک فرصت طلایی، زندگی‌اش را برای همیشه متحول ساخت. او در آن رویداد مصمم شد که به یک متخصص بازاریابی شبکه ای مبدل شود و از آن زمان، بر توسعه‌ی مهارت‌های انجام این کار متمرکز شد. او با اینکار با صدها هزار نفر در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و آ‌ن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

 حالا اریک وور دانسته‌های خود را در این کتاب با دیگران به اشتراک می‌گذارد تا اشتیاق افراد را برای این حرفه شعله‌ور سازد و به آن‌ها کمک کند به رؤیاهای خود جامع عمل بپوشانند. در این راهنمای قطعی، یاد خواهید گرفت که: مشتریان بالقوه را بیابید، محصول یا فرصت خود را به آن‌ها معرفی کنید، محصول خود را عرضه کنید، آن‌ها را دنبال کنید و کاری کنید که آن‌ها مشتری یا توزیع‌کننده شما شوند.

خرید کتاب حرفه ای ها

کتاب علم بازاریابی شبکه ای | رندی گیج

کتاب علم بازاریابی شبکه ای اثر «رندی گیج»، متخصص برجسته جهان در حوزه‌ی بازاریابی شبکه ای است. رندی گیج در این کتاب برجسته، نحوه‌ی ایجاد درآمد غیرفعال دائم و آزادی مالی را به خوانندگان نشان می‌دهد. رندی راه میانبر برای موفقیت در این تجارت شگفت‌انگیز را آشکار می‌سازد.

 با مطالعه‌ی این کتاب، نحوه‌ی انتخاب شرکت مناسب، تفاوت بین کلاهبرداری و بازاریابی قانونی، نحوه‌ی یافتن بهترین نامزدها، نحوه‌ی توسعه رهبران گروه و بسیاری از ترفندهای اصولی و راهکارهای موفقیت در کسب‌وکار را کشف خواهید کرد.

خرید کتاب علم بازاریابی شبکه ای

کتاب ستاره‌ی ‌بازاریابی شبکه ای شوید | سارا رابینز

کتاب ستاره‌ی ‌بازاریابی شبکه ای اثر «سارا رابینز»، مربی و ستاره بازاریابی شبکه ای، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ های بازاریابی شبکه‌ ای است. رابینر اشتیاق زیادی به اشتراک‌گذاری سیستم مورداستفاده‌ی خود برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای دارد و در این کتاب همان سیستم را با تیم خود به اشتراک گذاشته است. رابینز از طریق این کتاب، دست‌یابی افراد به موفقیت شش یا هفت رقمی را عملی می‌سازد.

مطالعه‌ی کتاب ستاره‌ی ‌بازاریابی شبکه ای، شما را با نحوه‌ی تبلیغ محصولات، استفاده از فرصت‌ها، ارائه محصول یا خدمات و بسیاری اطلاعات دیگر آشنا می‌سازد. سارا رابینز مایل است که شما با مطالعه‌‌ی این کتاب، تجارت بازاریابی شبکه ای خود را متحول ساخته و با برخورداری از کسب‌و‌کاری قدرتمند، به زندگی خود عشق بورزید و ستاره راک حرفه خود باشید.

خرید کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای شوید

کتاب دایره اول | رندی گیج

کتاب دایره اول اثر رندی گیج، همان چیزی است که شما برای توسعه‌ی شرکت و کسب‌و‌کار خود نیاز دارید. رندی تفاوت بین آنچه در کنترل شماست و آنچه که می‌توانید بر آن تأثیر بگذارید را به شما نشان می‌دهد. سپس نحوه‌ی ایجاد فرهنگی را به شما خواهد آموخت که باعث توسعه و پیشرفت حقیقی شما می‌گردد.

همه چیز با اولین دایره شروع می‌شود – دایره‌ای که در این کتاب به شما معرفی خواهد شد. با مطالعه این کتاب، نحوه‌ی ایجاد ذهنیت صحیح، ایجاد فرهنگ اخلاقی و افزایش ظرفیت خود را کشف کنید، رشد کنید، مشاوره دهید و رهبری قوی برای گروه خود باشید.

خرید کتاب دایره اول

کتاب جادوی کار پاره وقت

کتاب جادوی کار پاره‌وقت اثر «جیم ران»، یکی از کتاب ‌های معروف بازاریابی شبکه ‌ای، اثر چهره‌ی برجسته‌ی دنیای کسب‌و‌کار و بازاریابی، جیم ران، است. جیم ران در این کتاب به ارائه‌ی ترفندها و تجربیات فوق‌العاده و مؤثر خود در کسب موفقیت‌های بزرگ می‌پردازد. بازاریابی شبکه ای از نظر وی کاری پاره‌وقت است که تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت کسب‌و‌کار دارد.

اگر به دنبال راهی مطمئن برای افزایش فروش و حفظ بازاریابی شبکه ای خود هستید. به مطالعه‌ی این کتاب معروف بازاریابی شبکه ‌ای بپردازید! جیم ران بینش‌های اثبات‌شده‌ خود را با بیانی ساده و جذاب به شما ارائه می‌دهد و در‌عین‌حال، الهام‌بخش شما برای دستیابی به موفقیت‌های فوق‌العاده است.

خرید کتاب جادوی کار پاره وقت

یکی از افتخارات ما در فروشگاه آنلاین کتابانه، برخورداری از گنجینه‌ی کامل و متنوعی از کتاب های معتبر و مفید در تمامی حوزه‌ها است. در همین راستا کوشیده‌ایم، لیست کاملی از بهترین کتاب ‌های بازاریابی و تبلیغات را برای شما مخاطبین گرامی فراهم سازیم.

با نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه‌ی کتاب‌ های بازاریابی شبکه ‌ای، ما را در امر خدمت‌رسانی و رفع کمبودها یاری نمایید. منتظر شنیدن نظرات ارزشمند شما هستیم.

مطالعه‌ی بیشتر: معرفی بهترین کتاب های آموزش بورس در ایران


سوالات متداول:

اهمیت یادگیری روش‌های بازاریابی شبکه ای چیست؟

یادگیری روش‌های بازاریابی شبکه ای، به شما این امکان را می‌دهد که از طریق ایجاد منابع درآمد غیرفعال، نحوه‌ی کسب درآمد بیشتر و انجام کار کمتر را یاد بگیرید.

چرا کتاب های بازاریابی شبکه ای را مطالعه کنیم؟

به‌طور کلی مطالعه‌ی کتاب های بازاریابی شبکه ای باعث می‌شود که شما یک تصویر ذهنی مشخص از بازاریابی شبکه ای، اصول و راهکارهای آن برای خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت