بررسی کتاب آموزش نماز برای کودکان

4 عنوان از بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان

آموزش مسائل مذهبی و واجبات دینی یکی از موضوعات مهمی است که والدین باید به آن توجه کنند و اغلب بزرگترها ترجیح می دهند این آموزش ها به شکل صحیح و از راه درست ارائه شود، به همین خاطر برخی از ناشران و نویسندگان دست به تالیف کتاب های مذهبی با موضوع واجبات دینی از جمله نماز زده‌اند تا گروه سنی کودک تا نوجوان به راحتی آموزش ببینند.

اهمیت مطالعه ی بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان

بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان به زبانی ساده شکل صحیح خواندن نماز و اصول و قواعد آن را به روشی که برای کودک خسته کننده و کسالت آور نباشد بیان می کند. کتاب های کودک و نوجوان با موضوع آموزش مسائل دینی اغلب همراه با نقاشی های جذاب و رنگارنگ ارائه می شوند تا کودک تمایل بیشتری برای خواندن آنها و همراه شده با آن داشته باشد.

لیستی از بهترین کتاب های آموزش نماز

فروشگاه اینترنتی کتابانه جهت راهنمایی والدین برای آموزش بهتر نماز که یکی از واجبات دین است این مقاله را ارائه کرده و علاقه مندان به خرید کتاب های آموزش نماز و کتاب های مذهبی دیگر می توانند به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایند.


کتاب چطوری نماز بخوانیم از انتشارات قدیانی

بررسی کتاب چطوری نماز بخوانم

این اثر از بهترین کتاب های آموزس نماز برای کودکان و نوجوانان از انتشارات قدیانی می باشد. در این کتاب به زبان ساده به آموزش مسائل مختلف مذهبی از جمله نماز که یکی از واجبات دین می باشد به شکل کاملا مفصل پرداخته یعنی از وضو گرفتن، اذان، اقامه تا خواندن سوره های مربوبه هر رکعت و غیره مورد توجه قرار گرفته است.


کتاب کودکان می پرسند 3 (درباره ی نماز)

4 عنوان از بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان

این اثر از بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان از مجموعه کتاب کودکان می پرسند می باشد که در انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است. در این کتاب به 14 سوال کودکان درباره ی نماز پاسخ داده شده و جملات، آیاتی از قرآن و احادیثی در مورد نماز برای فهم بهتر ارائه شده است.


چگونه نماز بخوانیم؟ (داستان واره های احکام برای بچه ها 5)

4 عنوان از بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان

این کتاب پنجمین جا یکی از بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان می باشد که در انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است. این اثر در قالب داستان و با شخصیت های کودکانه به توضیح در مورد نماز، دلیل خواندن آن و موارد دیگر که ممکن است برای کودکان جای سوال باشد مطالبی را ارائه کرده است.


کتاب نماز برای بچه ها

4 عنوان از بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان

این اثر از بهترین کتاب های آموزش نماز برای کودکان اثر اکبر عاشورخانی در قالب شعر، رنگ‌آمیزی و نقاشی به آموزش نمازهای پنجگانه، اقامه، اذان، وضو، لباس نمازگزار، قبله و … پرداخته است. مشارکت در رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی با موضوع نماز کمک می کند تا بچه ها مطالب را دقیق تر بیاموزند و به حافظه بسپرند.


آموزش واجبات دینی به کودکان کار بسیار دشواری است و به خاطر پیچیدگی هایی که دارد ممکن است برایشان کسالت آور باشد یکی از ابزارهای آموزشی ساده و در دسترس کتاب ها هستند که اگر با نقاشی، رنگ آمیزی و داستان همراه باشند برای بچه ها بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهند بود. در این مقاله به معرفی تعدادی از آنها پرداخته شده شما می توانید برای خرید به سایت فروشگاه کتابانه مراجعه نمایید.(+)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت