بهترین کتاب مدیریت مالی

بهترین کتاب‌های مدیریت مالی برای دانشجویان و مدیران

اهمیت بررسی و مطالعه منابع مدیریت مالی

مدیریت مالی را می‌توان دانش و فن تأمین و کاربرد وجوه برای رسیدن به هدف و یا دانش و علم اداره پول تعریف کرد. حداکثر ساختن ثروت سهامداران، حداکثر ساختن سود، اخلاقیات و انجام مسئولیت‌های اجتماعی و نظایر آن می‌توانند هدف‌های یک شرکت و در نتیجه هدف های مدیریت مالی باشند.

لیست بهترین کتاب های مدیریت مالی

بهترین کتاب های مدیریت مالی در این مقاله معرفی شده‌اند. با ما همراه باشید تا کتاب های معروف مدیریت مالی و نحوه‌ی خرید آنها، از کتابانه را، مورد بررسی قرار دهیم.


کتاب مدیریت مالی مناجاتی

مدیریت مالی به تالیف «رضا مناجاتی»، عبارت است از مدیریت بر منابع و مصارف سرمایه به گونه‌‌ایی که ثروت سهامداران به حداکثر برسد. این کتاب با هدف فراهم آوردن منبعی که علاوه بر جامع بودن، درک آن نیز راحت باشد، سعی بر آن شده تا در کنار ساده بودن، گام به گام فرد را به هدف موردنظر رسانده و وی را به صورت عمقی با مباحث مدیریت مالی آشنا سازد.

خرید کتاب مدیریت مالی مناجاتی

کتاب مدیریت مالی رضا تهرانی

در ابتدای هر فصل از این کتاب که به قلم «رضا تهرانی» به رشته‌ی تحریر درآمده، مباحثی که قرار است به آن‌ها پرداخته شود، به طور کامل و دقیق شرح داده می‌شوند. به منظور درک بهتر متن، مثال‌هایی زده می‌شود تا خواننده بتواند به طو کامل مطلب مورد نظر را بیاموزد.در پایان هر فصل ابتدا یک کنکور آزمایشی با توجه به آنچه آموزش داده شده قرار گرفته که پاسخ‌نامه کلیدی آن نیز در کتاب ارائه شده است. پس از آن یک سری پرسش‌های چهار گزینه‌ای که مربوط به آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های سراسری می‌باشد مطرح می‌شود. این سوالات چهار گزینه‌ای همراه با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی می‌باشد.

خرید کتاب مدیریت مالی رضا تهرانی

کتاب مدیریت مالی مدرسان شریف

کتاب مجموعه سوالات دروس تخصصی (آزمون های 93 – 89 مدیریت با پاسخ تشریحی) «جلد دوم» با تالیف علی اسدالهی فام، امیرحسین زداه و مریم جلیلوند، توسط «انتشارات مدرسان شریف» به چاپ رسیده است. این اثر از کتاب های برتر مدیریت مالی و یکی از پرظرفدارترین کتاب های کنکور ارشد مدیریت می‌باشد.

خرید کتاب مدیریت مالی مدرسان شریف

کتاب مدیریت مالی 1 احمد مدرس

کتاب “مدیریت مالی” در ۲جلد مجزا به کمک دانشجویان رشته های حسابداری، مدیریت، اقتصاد، صنایع و سایر علاقه مندان آمده است؛ کتابی که مباحث مدیریت مالی را با ارائه ی مثال های متفاوت به صورت جامع و کاربردی شرح می دهد. جلد اول از کتاب مذکور شامل هفت فصل می باشد که عبارتند از: ۱- کلیات ۲- تجزیه و تحلیل مالی ۳- پیش بینی مالی، برنامه ریزی و بودجه بندی ۴- ارزش زمانی پول ۵- بودجه بندی سرمایه ای (شامل اجاره بلند مدت) ۶- مدیریت سرمایه در گردش ۷- تامین مالی کوتاه مدت.

خرید کتاب مدیریت مالی 1 مدرس

کتاب مدیریت مالی 1 ریموند پی. نوو

کتاب مدیریت مالی (جلد اول) به تشریح مفاهیم مالی و راهنمایی دانشجویان در جهت فهم کامل مسائل مالی است. جهت بهتر تصمیم‌گیری دانشجویان از روش‌های فنی بهتر است که مفاهیم به طور عمیق یاد داده شود. از ویژگی‌های بارز کتاب مثال‌ها، مسائل و سوالات متنوع و بسیار آن است. این سوالات در انتهای کتاب و پایان فصل‌ها ارائه شده تا مروری بر مطالب یاد گرفته شده باشد. این اثر از «ریموند پی. نوو»، توسط قلم شیوا و روان «علی پارسائیان» و «علی جهانخانی» ترجمه گشته است.

خرید کتاب مدیریت مالی 1 ریموند پی. نوو

کتاب مدیریت مالی نوین 1؛ ترجمه جهانخانی

کتاب مدیریت مالی نوین «استفان راس» که جلد نخست از مجموعه‌ی دو جلدی “مدیریت مالی نوین” می‌باشد، توصیه‌ها و رهنمودهای گسترده و عملی دنیای واقعی را فراهم می‌آورد. هم چنین در این کتاب، سعی گردیده تا نحوه‌ی استفاده‌ی واقعی از ابزارهای مطرح شده به خوبی توضیح داده شوند. گفتنی است که در موارد ضروری، ماهیت نسبتاً عمل گرایانه‌ی برخی از انواع تجزیه و تحلیل های مالی، کاملاً روشن گردیده و محدودیت های احتمالی آن ها نیز توضیح داده شده‌اند.

خرید کتاب مدیریت مالی نوین جلد 1 راس؛جهانخانی

کتاب مدیریت مالی 1 وستون

این کتاب ترجمه ی یازده فصل از کتاب وستون بریگام می باشد که یکی از معتبرترین کتب درسی در رشته مدیریت مالی است و در بیشتر دانشگاه‌های جهان نیز تدریس می شود. این اثر در سه بخش به جامعه ی دانشگاهیان عرضه می گردد: 1- دلیل کلی از امور مالی: تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی و کنترل 2- مدیریت سرمایه در گردش 3- تصمیمات مربوط به دارایی های بلند مدت.

خرید کتاب مدیریت مالی 1 وستون

کتاب مدیریت مالی شباهنگ (نشریه 92)

کتاب “مدیریت مالی 1” از «دکتر رضا شباهنگ» که با نام نشریه 92 سازمان حسابرسی نیز شناخته می‌شود، به عنوان منبعی جامع، با هدف ارائه ی زمینه ای علمی و تکنیک های مورد نیاز برای اعمال مدیریت مالی اثر بخش نگاشته شده است. مخاطبین اصلی این کتاب مدیران مالی، حسابداران و حسابرسان، به ویژه حسابرسان عملکرد مدیریت هستند. محتوای این  اثر در واقع بر مدیریت مالی واحدهای تجاری تأکید دارد ولی در کنار آن زمینه های مالی دیگری که برای درک کامل مدیریت مالی واحدهای تجاری حائز اهمیت هستند نیز به صورت جامع و دقیق شرح داده می شود.

خرید کتاب مدیریت مالی 1 (نشریه 92 سازمان حسابرسی)

در این مقاله با بهترین کتاب های مدیریت مالی آشنا شدیم. در کتابانه امکان خرید کتاب های رشته مدیریت فراهم است و شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت کتابانه، برای خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی یا سایر کتاب های مورد نیازتان اقدام نمایید.

اگر شما کتاب دیگری را در این حوزه می‌شناسید که مطالعه‌ی آن می‌تواند برای دانشجویان رشته مدیریت مفید باشد، لطفا نام آن را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. (+)

1 Comment

  1. کتاب مدیریت مالی جلد اول دکتر امیر محمدزاده بسیار ساده و روان نوشته شده و خودآموز است. به عنوان یک کمک استاد می توان از آن یاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت