بهترین کتاب های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

بهترین کتاب های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

اهمیت کتاب های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

در غرب، واژه و لغت رهبری و مدیریت را بیشتر اوقات با یکدیگر بکار می برند و آنان را از یک مقوله به شمار می آورند و حال آنکه در فرهنگ اسلامی، رهبری و مدیریت دو اصل جدا از یکدیگرند. از این رو کتاب های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام در بین علاقه مندان این حوزه در جوامع اسلامی، نقش خود را نمایان می کند.

فهرستی از برترین کتاب‌های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

ما در این مقاله تعدادی از بهترین کتاب های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام را که از سهم فروش و محبوبیت بالایی در بین داوطلبان برخوردار هستند را جمع آوری کرده‌ایم؛ تا شما داوطلبان را در انتخاب برترین کتاب های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام یاری بدهیم.


کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مقیمی

کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مقیمی

مؤلف کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام بر این اعتقاد است که منابع غنی اسلامی سرشار از الگوهای عملی برای مدیریت سازمان ها در راستای سعادت مادی و معنوی بشریت است. به همین جهت در این مجموعه کوشش نموده است تا با مراجعه به قرآن کریم و سایر منابع غنی اسلامی که نهج البلاغه سرآمد آنهاست، چارچوبی نوین متناسب با نیازها و الزامات روز مدیریت عرضه نماید.

دکتر سیدمحمد مقیمی بسیاری از منابع اسلامی که انتظار می‌رود مطالب مدیریتی در آنها یافت شود را با دقت مورد واکاوی قرار داده است. ماحصل آن اثر حاضر بوده که جزو پرفروش ترین کتاب های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مشتمل بر 5 بخش می باشد.


کتاب ارشد و دکتری اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مدرسان شریف

کتاب ارشد و دکتری اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مدرسان شریف

کتاب ارشد و دکتری اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مدرسان شریف شامل مباحث اصلی با نگرش‌ها و رویکردهای متفاوت است. به علت گستردگی و پراکندگی مطالب و مباحث مدیریت اسلامی، در این کتاب سعی شده است علاوه بر اینکه کلیه مبانی، متون، اصول، جلوه‌ها و الگوهای مدیریت اسلامی به زبانی ساده و روان پوشش داده شود. در اثر حاضر تلاش شده تمامی سرفصل‌ها و مباحث مرتبط در بخش‌های منسجم و یکپارچه جمع‌آوری و بازنویسی گردد تا به یادگیری سریع‌تر و بهتر خوانندگان کمک کند.

همچنین با توجه به اینکه این درس اخیرا به سرفصل‌های کنکور اضافه شده، لذا تست‌های موجود در کتاب همه تألیفی می‌باشند و سعی شده تست‌های نکته‌دار، مفید، شبیه‌سازی شده سؤالات کنکور باشند و برای همه تست‌ها پاسخ تشریحی ارائه شده است. ویژگی های ذکر شده این کتاب را به بهترین کتاب ارشد و دکتری اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مبدل نموده است.


کتاب 2000 سوال چهار گزینه‌ای اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

کتاب 2000 سوال چهار گزینه‌ای اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

کتاب 2000 سوال چهارگزینه ای اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام نشر نگاه دانش مجموعه تست هایی از 10 کتاب است، به گونه ای که تمامی منابع آزمونی را پوشش می دهد. پرسش های این کتاب، به مانند تست های آزمون سراسری به صورت دقیق و موشکافانه به مانند یک آزمون استاندارد، طراحی شده است.

پاسخ های کتاب به صورت کاملاً تشریحی بوده، به گونه ای که دانشجو از خواندن هر کتاب دیگری جهت آزمون ارشد و دکتری بی نیاز می گردد. لازم به ذکر است، اثر حاضر جزو پرفروش ترین کتاب های تست اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام می باشد.


کتاب مدیریت اسلامی محمدحسن نبوی

کتاب مدیریت اسلامی محمدحسن نبوی

در کتاب مدیریت اسلامی محمدحسن نبوی سعی شده حتی الامکان به گونه‌ای مطالب به رشته‌ی تحریر درآیند که برای همگان قابل استفاده باشد و مدیران در سطوح مختلف بتوانند از مطالب نورانی قرآن و روایاتِ اهل بیت بهره مند گردنند. همچنین تلاش شده حتی المقدور از شرح و بسط بیجا خودداری شود تا موجب ملالت نگردد که همین امر باعث شده که یکی از بهترین و ساده‌ترین منابع درباره مدیریت اسلامی باشد.


کتاب مدیریت اسلامی عابدی جعفری و معصومی مهر

کتاب مدیریت اسلامی عابدی جعفری و معصومی مهر

محور اصلی کتاب مدیریت اسلامی انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، بررسی موانع و مشکلات پیش روی تحقق مدیریت اسلامی، در سازمان‌ها و جامعه است. برای شناسایی موانع، نخست با استفاده از پیشینۀ تحقیق، موانعی استخراج و در قالب مدلی که بیشتر دربرگیرندۀ وظایف مدیریت می‌باشد، به خبرگان و صاحب‌نظران عرضه شده است.

پس از جمع‌آوری آراء مربوطه، موانع، شناسایی شدند و سپس جهت تعیین اولویت‌ها، پرسشنامه‌هایی طراحی و دوباره، در اختیار خبرگان قرار گرفت. پس از تکمیل پرسشنامه‌ها، اولویت آنها به ترتیبی که در فصل پنجم آمده، مشخص شده است.


کلام آخر

بهترین کتاب های اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام که در این مقاله انتخاب شده‌اند براساس تجربیات کارشناسان فروش کتابانه بوده است؛ چنانچه شما جای کتابی را در این میان خالی می بینید لطفا از طریق نظرات با در میان بگذارید.

لازم به ذکر است برای خرید کتاب های ارشد مدیریت، می توانید به سایت کتابانه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت