معرفی بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور

اهمیت فلسفه و منطق در کنکور انسانی

فلسفه و منطق از دروس تعیین‌کننده، نسبتاً دشوار، پایه‌ای و اصیل رشته علوم‌ انسانی هستند. سؤالات این دروس مفهومی هستند، بنابراین موفقیت در پاسخگویی به سؤالات کنکور این دو درس، یادگیری عمیق، تمرین و تکرار زیاد می‌طلبد.

در این بخش بهترین کتاب‌ های فلسفه و منطق کنکور علوم‌ انسانی معرفی شده‌اند. برای شناخت، مقایسه و اطلاع از قیمت کتاب‌ های کنکور انسانی با سایت کتابانه همراه باشید.

فهرست بهترین کتاب های فلسفه و منطق کنکور


کتاب تست فلسفه و منطق کنکور خیلی سبز

کتاب فلسفه و منطق انتشارات خیلی سبز متناسب با تغییرات کتاب‌ های درسی، تغییرات لازم را انجام داده و کامل و پرنکته است.

در ابتدای هر درس کتاب فلسفه و منطق خیلی سبز، درسنامه کامل، تحلیلی و پرنکته قرار دارد و در ادامه به تست‌ها و پس از آن به پاسخنامه کلیدی و کاملاً تشریحی پرداخته شده است.

معرفی بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور
فهرست کتاب های تست فلسفه و منطق خیلی سبز

کتاب تست فلسفه و منطق کنکور مشاوران

کتاب فلسفه و منطق انتشارات مشاوران آموزش، کتابی مناسب برای داوطلبان کنکورانسانی است.

این کتاب با داشتن درسنامه‌های کاربردی، سؤالات تستی ساده، تألیفی، سراسری و پاسخنامه‌ای تشریحی و کامل، دشواری‌های دروس فلسفه و منطق را برای داوطلبان به حداقل می‌رساند.

معرفی بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور
فهرست کتاب های تست فلسفه و منطق مشاوران

کتاب تست میکرو منطق و فلسفه گاج

کتاب میکرو فلسفه و منطق چینشی درس به درس و پایه به پایه دارد که در آن، در بخش ابتدایی هر درس، درسنامه‌ای کاربردی آمده است.

پس از آن، پرسش‌های تستی قرار دارد، تا داوطلبان بتوانند سطح یادگیری خود را بسنجند و با بررسی پاسخنامه، نکات بیشتری آموخته و نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند.

معرفی بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور
فهرست کتاب های منطق و فلسفه میکرو گاج

کتاب تست فلسفه و منطق مهروماه

درسنامه کتاب فلسفه و منطق مهروماه بسیار کامل است که در آن به بررسی موشکافانه مطالب کتاب‌ های این دروس، نکات کنکوری، نکات ترکیبی و دام‌های تستی پرداخته شده است.

در این درسنامه، تمامی مثال‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی و همچنین مثال‌های خارج از کتاب نیز پوشش داده شده است.

همچنین، کتاب فلسفه و منطق جامع کنکور مهروماه شامل تست‌های تألیفی و کنکورهای سراسری سال‌های گذشته است. تست‌ها در این کتاب به‌ صورت موضوعی و به ترتیب سطح دشواری، طبقه‌بندی شده‌اند.

معرفی بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور
فهرست کتاب های فلفه و منطق کنکور مهروماه

در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی بهترین کتاب های درس فلسفه و منطق کنکور راهنمایی خوبی به شما عزیران کرده باشیم تا نقش اندکی در موفیقتتان در کنکور داشته باشیم.

امیدواریم از این مطلب بهره خوبی برده باشید. خوشحال می‌شویم نظرات شما عزیزان را نیز راجع به کتاب های فلسفه و منطق کنکور بدانیم.

مقاله‌های پیشنهادی کتابانه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت