معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

اهمیت استفاده از کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

بسیاری از اولیا علاقه دارند تا فرزندانشان در مدارس خاص مانند: مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی سمپاد و … تحصیل کنند تا در آینده شانس بالایی برای قبولی در دانشگاه‌های معتبر و مطرح داشته باشند. از این رو استفاده از کتاب تیزهوشان چهارم دبستان برای دانش آموزان این پایه برای رسیدن به آمادگی 100 صد در صدی آزمون تیزهوشان پایه ششم از اهمیت بالایی برخوردار است.

فهرست بهترین کتاب های تیزهوشان چهارم ابتدایی


کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان چهارم خیلی سبز

کتاب هوش مالتیپل چهارم کتابی عالی برای تقویت هوش و حافظه دانش آموزان پایه چهارم می باشد. دانش آموزان با استفاده از این کتاب سطح دانش و هوش خود را ارتقا داده و خود را آماده آزمون های ورودی تیزهوشان پایه ششم کنند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب آی کیو IQ چهارم ابتدایی گاج

کتاب آی کیو IQ چهارم ابتدایی انتشارات گاج، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستان می‌باشد که با هدف آموزش مفاهیم در سطوح بالاتر به دانش‌آموزان به نگارش درآمده است. این مجموعه ابتدا به آموزش ریاضیات در سطحی بالاتر از کتاب درسی چهارم و به زبانی ساده و قابل فهم پرداخته و سپس به آموزش دروس دیگر پرداخته است. هر بخش دارای پرسش‌های چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی شده و مطابق با مباحث همان بخش می‌باشد. همچنین در این بخش سوالات پیشرفته، ویژه و بین‌المللی نیز گنجانده شده تا دانش‌آموزان با همه نوع سوالی آشنا گردند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب جامع تیزهوشان چهارم خیلی سبز

مطالعه ی این مجموعه به دانش آموزان کمک می کند با لذت بیشتری مطالب را یاد بگیرند، خلاق باشند و بتوانند دربهترین مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی وارد شوند. این کتاب دارای پرسش های چهارگزینه ای متنوع و فراوان طبقه بندی شده می باشد که تمامی دروس پایه چهارم را دربرمی گیرد. کتاب تیزهوشان خیلی سبز این پرسش ها را براساس آخرین تغییرات کتاب ریاضی چهارم دبستان و از آزمون های مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان، کانگورو و تیمز برگرفته است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب پا به پا جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی پویش

کتاب پا به پا جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی پویش، یکی از بهترین کتاب های تیزهوشان و نمونه دولتی برای پایه‌ی چهارم ابتدایی می‌باشد. تمام دروس ارائه شده در کتاب پا به پا جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی پویش، دارای درسنامه آموزشی کامل هستند. و این مطالب به زبانی ساده، روان و جذاب همراه با مثال‌های متنوع و پرمحتوا بیان شده است. به همین خاطر مطالب برای همه‌ی دانش‌آموزان قابل فهم می‌باشد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب مرشد مسابقات ریاضی چهارم مبتکران

کتاب مرشد مسابقات ریاضی چهارم (۴) انتشارات مبتکران که از سری کتاب های مرشد ( مرجع رشد و شکوفایی دانش آموزان ) می باشد، در راستای آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در مسابقات ریاضی و امتحانات و آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان طراحی و تالیف گردیده است. مطالب و محتوای این کتاب کمک درسی مطابق و متناسب با سرفصل های کتاب درسی در هفت فصل مطرح شده اند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب تیزهوشان ریاضی چهارم دبستان خیلی سبز

این کتاب با هدف بالا بردن سطح علمی دانش آموزان وفهم آسان ریاضی طراحی و تدوین شده است. کتاب پیش رو دارای درسنامه کامل ومفیدی می باشد. دراین مجموعه سعی شده تمامی نکات کلیدی وکاربردی درس به زبانی ساده و قابل فهم برای دانش آموزان بیان شود. این مطالب جهت آماده سازی داوطلبان برای پاسخ گویی به پرسش های چهارگزینه ای تالیف شده اند. سوالات ارائه شده دراین کتاب برگرفته ازسوالات آزمون های المپیاد آفریقای جنوبی، تیزهوشان ونمونه دولتی، تیمزو… می باشد ودرکنارهرپرسش به منبع آن اشاره شده است. 

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب رشادت ریاضیات چهارم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت ریاضیات چهارم ابتدایی انتشارات مبتکران، با هدف آموزش در سطح پیشرفته مطالب ریاضی چهارم ابتدایی و پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان مدارس خاص و برتر تهیه و تالیف شده است. مطالب و محتوی کتاب، مطابق و متناسب با سرفصل‌های کتاب در هفت فصل تقسیم‌بندی شده‌اند.

در ابتدای هر فصل درسنامه ای جامع  به بیانی گویا و روشن به همراه مثال های مختلف ارائه شده است. توضیحات درسنامه به نحوی است که دانش آموزان با مطالعه آن مفاهیم را کاملا فرا می گیرند و بر موضوع تسلط کافی پیدا می کنند. قسمت های مختفی تحت عنوان ” تذکر ” در درسنامه مطرح شده که این بخش ها دربردارنده ی اصلی ترین و مهم ترین نکات هر مبحث می باشند. بعد از مطالعه ی درسنامه نوبت به ارزیابی معلومات و اطلاعات دانش آموزان می رسد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب مسابقات مرشد علوم چهارم دبستان مبتکران

کتاب مسابقات علوم چهارم دبستان از مجموعه کتاب‌های مرشد انتشارات مبتکران و یا به عبارتی یک بانک سوال می‌باشد. اگر به دنبال کتابی جامع برای کسب آمادگی در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هستید. این کتاب به اذعان مولف می تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. درسنامه‌ی ابتدای هر درس با ذکر مطالب دقیق و کاربردی پوشاننده ی متن کتاب درسی است. همچنین به همراه نکات در داخل کادر می‌باشد تا مطالب و مباحث راحت تر در ذهن بماند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب تیزهوشان علوم چهارم دبستان خیلی سبز

مخاطبان این اثر، دانش‌آموزان سخت‌کوشی که تمایل به شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان را دارند؛ معرفی شده‌اند. بنابراین محتوای کتاب حاضر که از مجموعه کتاب های تیزهوشان خیلی سبز است،حاوی مطالب و درس‌نامه‌هایی است که ضمن منطبق بودن با کتاب درسی، نکات مهم، مباحث اساسی و مفاهیم درسی را در سطحی بالاتر از کتاب درسی، تشریح نموده و آموزش دهد.

در تبیین مطالب، از بیانی روشن و استفاده از جدول‌ها بهره برده است تا یادگیری عمیق‌تر و سریع‌تری را در پی داشته باشد. کلمات و اصطلاحات مهم با رنگ آبی متمایز شده‌اند تا هنگام مطالعه و مرور، با جلب توجه بیشتر مخاطب، بهتر در ذهن جای گیرند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب رشادت علوم چهارم ابتدایی مبتکران

کتاب حاضر از سری کتاب های رشادت ( رمز شکوفایی استعداد های دانش آموزان تیزهوش ) انتشارات مبتکران می باشد. این کتاب تمامی مطالب و مفاهیم کتاب علوم چهارم را در سطح پیشرفته آموزش می دهد. بطوری که دانش آموزان با مطالعه دقیق و مفهومی آن می توانند آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات مدارس و آزمون های ورودی مدارس برتر را کسب کنند. مطالب و محتوی کتاب مطابق و متناسب با سرفصل های کتاب درسی در سیزده درس ارائه شده اند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

کتاب مرشد مسابقات فارسی چهارم مبتکران

کتاب پیش رو براساس آخرین تغییرات کتاب درسی فارسی چهارم و ازمجموعه کتابهای تیزهوشان (مرشد) می باشد. کتاب حاضر که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی چهارم دبستان است بر آموزش مفاهیم و تقویت مهارت تست زنی تاکید دارد و داوطلبان را به یادگیری عمیق تر و تکرار و تمرین فراوان سوق می دهد.

درابتدای هردرس، درسنامه ای مختصر و مفید به صورت نکته به نکته قرار دارد که شامل نکته های کلیدی ادبی – زبانی می باشد. بعد از درسنامه تعدادی سوال چهارگزینه ای مربوط به همان درس ارائه شده و پاسخنامه ی آن بلافاصله بعد از پرسش های چهارگزینه ای قرار گرفته تا دانش آموز بعد از پاسخگویی به آنها به مقایسه ی پاسخ هایش بپردازد تا آنچه آموخته است را به تثبیت برساند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان چهارم دبستان

در این مقاله کارشناسان کتابانه با تحقیقات بر روی کتاب های تیزهوشان پایه چهارم و نظرخواهی از دانش آموزان این پایه و اولیایشان بهترین کتاب های تیزهوشان پایه چهارم دبستان را به شما عزیزان معرفی کردند.

خوشحال می‌شویم شما دوستان گرامی نیز نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کتابانه در میان بگذارید.

https://www.ketabane.org/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%87%d9%88%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%88%d9%85/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت