خرید بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

اهمیت استفاده از کتاب های تیزهوشان هفتم

از پایه هفتم دانش آموزان باید کم کم خود را آماده دوره متوسطه دوم کنند که مهمترین دوران تحصیلی دانش آموز می‌باشد. بسیاری از دانش آموزان سودای این را دارند تا در دوران متوسطه دوم در مدارس ویژه مثل مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و … تحصیل کنند تا گام بزرگی برای قبولی در بهترین دانشگاه های ایران را بردارند. یکی از بهترین روش های قبولی در این مدارس از استفاده از کتاب تیزهوشان هفتم می باشد.

کتاب درسی هفتم

فهرست بهترین کتاب های جامع تیزهوشان هفتم


کتاب جامع تیزهوشان هفتم خیلی سبز

کتاب جامع تیزهوشان هفتم انتشارات خیلی سبز، دربرگیرنده‌ی سوالات چهارگزینه‌ای تمامی دروس سال هفتم می‌باشد و کتابی کاملا مناسب برای متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی و دانش‌آموزان تیزهوش محسوب می‌شود. جامعیت کتاب جامع تیزهوشان هفتم انتشارات خیلی سبز، بدان معنا است که شما می‌توانید تمامی دروس سال هفتم خود را در یک کتاب مطالعه کنید و نیازی به خرید کتاب‌های کمک آموزشی دیگر نداشته باشید. این ویژگی شامل سوالات چهارگزینه‌ای کتاب نیز می‌شود، زیرا بیشتر سوالات برگرفته از منابع تیزهوشان و المپیادهای کشوری هستند و باقی آن‌ها توسط مولفین طراحی شده‌اند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب ایکیوسان جامع هفتم لوح برتر

این اثر کامل ترین مجموعه برای ایجاد آمادگی لازم در دانش آموزان به منظور شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشد. در ابتدای کتاب مشاوره ی جامعی درباره ی تمام موضوعات مربوط به مدارس نمونه دولتی وتیزهوشان، نحوه ی قبولی در آن ها ، درصد های لازم و مشاوره های مرتبط با هوش و همچنین موفقیت در تست زنی و روز امتحان نوشته شده است که همانند آن را در کتاب های دیگر کمتر می توان یافت. تمام دروس و مباحث دارای درس نامه هستند و مفاهیم مهم و لازم برای تست زنی در آن مبحث را آموزش می دهند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب آی کیو IQ تیزهوشان هفتم گاج

کتاب آی کیو IQ تیزهوشان هفتم انتشارات گاج، مناسب دانش آموزان تیزهوشی است که خواهان مجموعه‌ای کامل برای کسب آمادگی در آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی می‌باشند. وجود درسنامه‌های مفید و کاربردی ، سوالات تستی، پاسخ نامه‌ی تشریحی و آزمون‌های جامع در این اثر شما را از خرید هرگونه کتاب کمک درسی دیگر بی‌نیاز می‌کند و تبعا نیازی به مطالعه‌ی کتاب‌های اضافی نخواهید داشت.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

فهرست بهترین کتاب تیزهوشان ریاضی هفتم


کتاب تیزهوشان ریاضی هفتم خیلی سبز

این کتاب کمک درسی، از مجموعه کتاب های تیزهوشان خیلی سبز می‌باشد که دارای دو بخش خلاصه درسنامه و سوالات در هر درس می‌باشد. درسنامه کتاب با زبانی ساده و قابل فهم بر مبنای نکات آزمون‌های تیزهوشان و کتاب درسی تالیف شده است. به‌طوریکه نکته‌ای ناگفته در ارتباط با کتاب درسی ریاضی هفتم و آزمون‌های تیزهوشان باقی نمانده و دانش‌آموزان با مطالعه آن تسلط کافی برای پاسخگویی به سوالات را پیدا می‌کنند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب مرشد ریاضی هفتم مبتکران

کتاب مرشد ریاضی هفتم مبتکران در واقع جلد اول و شامل سوالات به همراه پاسخ کلیدی است که پاسخ های تشریحی و نکات مهم آن در جلد دوم قابل جستجو می باشد. بهترین روش برای کسب آمادگی در کلیه ی آزمون ها، بررسی و حل سوالات طراحی شده در آزمون های سال های گذشته است که در اصل همان هدف از تالیف این کتاب می باشد. کتاب مرشد ریاضی هفتم مبتکران شامل ۲۰۰۰ تست حل شده و حدود ۳۰۰ نکته ی کلیدی است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب تیزهوشان ریاضی هفتم کاهه

کتاب تیزهوشان ریاضی هفتم (۷) انتشارات کاهه شامل درسنامه دقیق منطبق با کتاب درسی است و تلاش شده تا مطالب اضافی و نکات تکمیلی در راستای کتاب درسی باشد و فقط گاهی با توجه به اینکه دانش آموزان تیزهوش نیز از این کتاب کمک درسی ریاضی هفتم به عنوان یک منبع استفاده می‌کنند.

مطالب عمیق تر و موشکافانه تر بررسی گردیده است. برای فهم بیشتر مطالب و مباحث آموزشی نکات درسی با ارائه مثال های مختلف ارائه گردیده تا هیچ نقطه ی ابهامی برای مخاطب باقی نماند. از دیگر ویژگی های این کتاب ارائه ی سوالات چهارگزینه ای گلچین شده و هدفمند است که به صورت طبقه بندی شده ارائه گردیده، تعداد تست ها با توجه به نیاز دانش آموزان در نظر گرفته شده و آنچه لازم بوده مخاطب  برای رسیدن به موفقیت و هدف مورد نظربداند در سوالات گنجانده شده است. 

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

فهرست بهترین کتاب تیزهوشان علوم هفتم


کتاب تیزهوشان علوم هفتم خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز که با تألیف و چاپ کتاب های کمک درسی، به یاری دانش‌آموزان می‌آید؛ این بار با مخاطب قرار دادن دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان، کتاب تیزهوشان علوم هفتم خیلی سبز، که یکی از محبوب‌ترین کتاب های کمک درسی هفتم می‌باشد را منتشر نموده است. مطالب ارائه شده در کتاب، منطبق با برنامه کتاب درسی است که شامل پانزده فصل کلی می‌باشد.

هر فصل با درس‌نامه‌ای مفصل و جامع آغاز گشته که با هدف آموزش مفهومی و عمیق مطالب به دانش‌آموزان، نگاشته شده است. استفاده از تصاویر، نمودارها و جداول متناسب با مباحث، در بستر متنی ساده اما علمی، نیز در روند آموزش‌های اصولی این اثر، اقدامی مثبت تلقی می‌شود. در ادامه، سؤالات چهارگزینه‌ای در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، جهت ارزیابی آموخته‌های دانش‌آموز و تکرار و تمرین مباحث، آورده شده است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب مرشد علوم هفتم مبتکران

کتاب مسابقات علوم هفتم از مجموعه کتاب های مرشد مبتکران می‌باشد. این کتاب ویژه داوطلبان شرکت در مسابقات و آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان و برتر نگاشته شده است. در شروع هر بخش درسنامه ای کامل و مفهومی از گزیده نکات و مطالب مهم ارائه شده است. درسنامه در بردارنده ی کلیه نکات کاربردی و تستی لازم برای پاسخگویی به سوالات و کسب نتیجه مطلوب می باشد. این کتاب از مناسب ترین کتاب های تیزهوشان است که دانش آموزان با مطالعه آن می توانند به راحتی به پرسش های طرح شده پاسخ دهند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب تیزهوشان علوم هفتم کاهه

ساختار این کتاب شامل درسنامه است که جهت عمق بخشیدن به مطالب مطرح شده در کتاب درسی  توسط مولفان ارائه شده است. یکی از مسائل مهم برای دانش آموزان تیزهوش که بسیارحائز اهمیت بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد، دانستن مطالبی بیشتر و فراتر از کتاب درسی است اما دراین جا سعی شده به جای خروج از حدود کتاب درسی به مفاهیم  و نکات آن عمق بیش تری داده و ذهن دانش آموز را به دقت و تمرکز در مطالب معطوف دارد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

فهرست بهترین کتاب تیزهوشان فارسی هفتم


کتاب تیزهوشان فارسی هفتم خیلی سبز

محتوای کتاب فارسی هفتم خیلی سبز که از مجموعه کتاب های تیزهوشان خیلی سبز است. این کتاب جهت آمادگی مخاطب در رقابت‌های آموزشی اعم از امتحانات، مسابقات یا حتی المپیادها هم مورد استفاده قرار گیرد. مطالب این اثر منطبق با محتوای کتاب درسی و همگام با برنامه آموزشی مدارس نگاشته شده است.

واژگان مهم، همراه معنی هریک، به انضمام هم‌ خانواده کلماتی که ارزش املایی یا معنایی دارند؛ در ابتدای هر درس قرار گرفته‌اند. شرح معانی ابیاتی که در متن درسی جای دارند، به نثر ساده از موارد مورد توجه در این اثر به حساب می‌آید. بخش دانش‌های زبانی و ادبی، از مباحث مهمی است که در کتاب‌های درسی به دلیل فرصت کم، مختصراً به آن پرداخته شده است. اما در کتاب تیزهوشان فارسی هفتم انتشارات خیلی سبز سعی بر این بوده تا به مدد مثال‌ها و نمونه‌های بیشتر، این مبحث، دقیق‌تر و اصولی‌تر آموزش داده شود.


کتاب مرشد فارسی هفتم مبتکران

کتاب مرشد فارسی هفتم از دسته کتاب های تیزهوشان و نمونه دولتی، براساس آخرین تغییرات کتاب درسی و با هدف ارتقاء مهارت های دانش آموزان این پایه در تست زنی به چاپ رسیده است؛ که دانش آموز را به یادگیری و تکرار و تمرین هدایت می کند.

کتاب مرشد فارسی هفتم مبتکران، از دو بخش پرسش های درس به درس و آزمون های جامع تشکیل شده است؛ که در بخش اول تعدادی پرسش بر مبنای درک مطلب، واژگان، تاریخ ادبیات، دستور زبان؛ ۱۰ آزمون جامع آورده شده است که نمونه هایی از آزمون های ورودی مدارس برتر است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب تیزهوشان فارسی هفتم کاهه

کتاب تیزهوشان فارسی هفتم کاهه، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هفتم می‌باشد. کتاب تیزهوشان فارسی هفتم کاهه، با مخاطب قرار دادان دانش‌آموزان پیشرو، سخت‌کوش و تیزهوش، محتوای کتاب فارسی پایه هفتم را در خود جای داده است؛ به طوری که نیاز این دسته از مخاطبان را برآورده ساخته تا آمادگی لازم برای آنان را در سطحی بالاتر رقم بزند. از این‌رو برای هر درس در بخشی تحت عنوان “دانش‌های ادبی و زبانی” به ارائه نکات مربوطه و سؤالات تستی پرداخته است. این بخش همانند سایر بخش‌های کتاب، مطالبی مفصل‌تر و فراتر از کتاب درسی را دارد.

فهرست سایر کتاب های دروس عمومی تیزهوشان هفتم


کتاب رشادت عربی هفتم مبتکران

کتاب رشادت عربی هفتم مبتکران، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی عربی هفتم می‌باشد. دانش آموزان پایه هفتم با مطالعه کتاب رشادت عربی هفتم مبتکران، به منبعی کامل از درسنامه‌های تشریحی و سوالاتی از آزمون‌های تیزهوشان دسترسی خواهند داشت. در کتاب رشادت عربی هفتم مبتکران، قواعد هر درس در قالب درسنامه به طور خلاصه و همراه با مثال‌ها و تمرین‌های متنوع بیان شده و سپس تمرین‌های هدف‌داری برای تسلط بیشتر بر ترجمه دروس و یادگیری عمیق‌تر قواعد در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب رشادت آموزش و آزمون انگلیسی هفتم مبتکران

کتاب رشادت انگلیسی نهم مبتکران از از مجموعه کتاب های رشادت مبتکران می‌باشد، کلیه مطالب کتاب انگلیسی هفتم را در سطحی پیشرفته ارائه می‌دهد. این کتاب مجموعه ای کامل از درسنامه‌ها جهت یادگیری و بالا بردن سطح دستوری و تمام مهارت های لازم در درس انگلیسی است که در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. در ادامه پرسش‌های تشریحی و تستی بر اساس محتوا و روند هر درس طراحی شده است که دانش آموزان برای تکمیل و تثبیت مطالب می‌بایست آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند. از دیگر ویژگی‌های کتاب پیش رو می توان به CD آموزشی که همراه با کتاب ارائه شده است اشاره کرد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

کتاب رشادت تیزهوشان مطالعات اجتماعی هفتم مبتکران

کتاب رشادت تیزهوشان مطالعات اجتماعی هفتم از مجموعه کتاب های رشادت مبتکران، نیاز دانش آموزان تیزهوش پایه هفتم را مورد توجه قرار می دهد. دانش آموزان این پایه با مطالعه‌ی درسنامه‌های مختصر و مفید کتاب ، دیدی کلی نسبت به مبانی مطالعات اجتماعی پیدا خواهند کرد؛ و آماده پاسخگویی به انواع تمرین‌ها و پرسش‌های چهار گزینه‌ای خواهند شد.

سوالات کتاب رشادت تیزهوشان مطالعات اجتماعی هفتم، در دو سطح ( دانش) و ( فرادانش) ارائه شده است.منظور از سوالات سطح دانش سوالاتی ست که با تکیه بر حفظیات ، آموخته های آن ها از قبل است که آموزش دیده اند. و منظور از سوالات فرا دانش سوالاتی است که با توجه به محتوا و متن درس به گونه ای طرح شده که نیازمند درک عمیق مطالب درسی برای پاسخگویی است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هفتم

در این مقاله کارشناسان کتابانه با تحقیقات بر روی کتاب های تیزهوشان پایه هفتم و نظرخواهی از دانش آموزان این پایه و اولیایشان بهترین کتاب های تیزهوشان پایه هفتم را به شما عزیزان معرفی کردند.

خوشحال می‌شویم شما دوستان گرامی نیز نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کتابانه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت