خرید بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

اهمیت استفاده از کتاب های تیزهوشان هشتم

پایه هشتم پس از پایه نهم مهمترین دوره متوسطه اول می باشد. دانش آموزان از این پایه کم کم به فکر انتخاب رشته سال دهم و قبولی در بهترین مدارس دوره دوم متوسطه می‌باشند. قبولی در مدارس خاص تا حد زیادی به قبولی دانش آموزان در دانشگاه‌های معتبر و سراسری کمک خواهد کرد. از این رو استفاده از کتاب تیزهوشان هشتم یکی از گزینه‌های مناسب برای آمادگی در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم خواهد بود.

فهرست بهترین کتاب های جامع تیزهوشان هشتم


کتاب جامع تیزهوشان هشتم خیلی سبز

کتاب جامع تیزهوشان هشتم انتشارات خیلی سبز، منطبق با آخرین تغییرات کتاب های هشتم نگاشته شده است و شامل دروس ؛ ریاضی، علوم، فارسی، مطالعات اجتماعی، پیام های آسمانی و قرآن می باشد. مقطع هشتم آزمون تیزهوشان ندارد اما فرصت خوبی است که دانش آموزان علاقمند به شرکت در آزمون های تیزهوشان خود را برای آزمون سال بعد آماده کنند.

سوال های طراحی شده کتاب، کلیه نکات مفهومی و ریز کتاب های درسی را پوشش می دهد. در این روش دانش آموزان ضمن ارزیابی معلومات و توانایی های خود می توانند مروری بر روی مطالب آموخته شده داشته باشند و نواقص اطلاعات خود را از طریق پاسخگویی به سوالات تکمیل کند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب آی کیو IQ تیزهوشان هشتم گاج

دانش‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان)، نمونه دولتی و برتر دارند، می‌توانند با خواندن این مجموعه از کتاب‌های تیزهوشان و نمونه دولتی آمادگی خود را افزایش دهند. از ویژگی های این کتاب می‌توان به داشتن درسنامه‌های مختصر و کاربردی، ارائه‌ی ۲۷۸۵ پرسش‌ چهارگزینه‌ای و استاندارد، ارائه‌ی سوالات به صورت طبقه‌بندی شده برای درک بهتر مفاهیم و همچنین ارائه‌ی پاسخنامه‌ی کاملا تشریحی همراه با نکات کلیدی، اشاره کرد. این کتاب منطبق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی ارائه شده است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب ایکیوسان جامع هشتم لوح برتر

کتابی که در اختیار دارید، کامل ترین مجموعه ی سوالات، تیزهوشان و نمونه دولتی سال های اخیر است که شامل دروس ریاضی، علوم تجربی، ادبیات فارسی، قرآن، پیام های آسمانی، علوم تجربی، زبان انگلیسی و عربی می باشد. مطالب دروس مطابق با مباحث کتاب درسی طبقه بندی شده اند. به دلیل ساختار درس به درس، و مبحثی بودن کتاب دانش آموزان می توانند از ابتدای سال تحصیلی از آن استفاده کنند.

پرسش های چهار گزینه ای کتاب شامل سوالات، آزمون های تیزهوشان، نمونه دولتی، پیشرفت تحصیلی، کانگورو، تیمز و مسابقات علمی می باشد و تعدادی از آن ها به صورت شبیه سازی شده ارائه شده اند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

فهرست بهترین کتاب تیزهوشان ریاضی هشتم


کتاب تیزهوشان ریاضی هشتم خیلی سبز

هدف از تالیف کتاب تیزهوشان ریاضی هشتم انتشارات خیلی سبز، در اصل، ارتقای سطح کیفی دانش ریاضی دانش‌آموزان است که همواره جزو ضعف‌های آموزشی قشر کثیری از فراگیران محسوب می‌شود. کتاب تیزهوشان ریاضی هشتم خیلی سبز، در دو جلد تهیه و تنظیم شده است که جلد اول شامل دو قسمت درسنامه و سوالات چهارگزینه‌ای و جلد دوم شامل پاسخنامه‌ی تشریحی است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب مرشد ریاضی هشتم مبتکران

کتاب ریاضی مرشد هشتم، یکی از بهترین کتاب های تیزهوشان و نمونه دولتی می‌باشد، در دو جلد تنظیم شده است که جلد اول شامل سوالات و پاسخنامه کلیدی است و جلد دوم شامل پاسخنامه است. سوالات آزمون‌های ارائه شده در این کتاب، از منابع معتبر داخلی و خارجی گردآوری شده است. این مسائل منطبق بر فصل‌های کتاب درسی ریاضی هشتم بوده و مطابق روند استاندارد آموزشی (از آسان به سخت) چیده شده است. این چیدمان سوالات از خستگی فراگیران به هنگام مطالعه جلوگیری کرده و آن‌ها را برای حل سوالات دشوارتر آماده می‌کند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب تیزهوشان ریاضی هشتم کاهه

کتاب تیزهوشان ریاضی هشتم انتشارات کاهه، بر اساس کتاب درسی و توالی فصل‌های آن نگاشته شده تا بتواند به عنوان کتاب کمک درسی، به عمق بخشیدن آموخته‌های دانش‌آموز و آماده نمودن وی برای آزمونی چون “ورودی مدارس تیزهوشان” به کار آید. از همین رو برای هر فصل، درسنامه‌هایی ساده و مختصر و در عین حال کامل و مکفی در نظر گرفته شده و در آن نکات مهم، مفاهیم و مباحث اصلی تشریح شده است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

فهرست بهترین کتاب تیزهوشان علوم هشتم


کتاب تیزهوشان علوم هشتم خیلی سبز

این کتاب برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه تدوین شده است و با درسنامه کامل و تشریحی؛ سبب تثبیت مطالب درسی ارائه شده در کلاس می‌شود. تمام مطالب کتاب درسی علوم هشتم، به طور مفصل و مفهومی آموزش داده شده تا دانش‌آموزان با یادگیری عمقی این مطالب، بر مفاهیم کتاب درسی مسلط شوند. همچنین برای افزایش ماندگاری مطالب حفظی در ذهن دانش‌آموزان، از جدول‌ها و اشکال متعدد در کتاب استفاده شده است.

۱۰۰۰ نمونه سوال آزمون تیزهوشان و مدارس برتر، با پاسخ کاملا تشریحی در این کتاب ارائه شده است که تمام نکات آزمون تیزهوشان را پوشش می دهند. همچنین این کتاب، یک فصل کتاب درسی را به دو یا چند بخش کوچک‌تر تقسیم کرده تا خواندن فصل ها راحت‌تر و دقیق تر شود.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب مسابقات علوم هشتم مرشد مبتکران

کتاب مسابقات علوم هشتم که از سری کتاب های مرشد مبتکران می‌باشد. این کتاب در راستای آموزش دقیق و مفهومی مطالب علوم پایه هشتم طراحی و تالیف گردیده است. مطالب و محتوای کتاب مطابق و متناسب با سرفصل‌های کتاب درسی در ۱۵ درس مطرح شده‌اند. در ابتدای هر درس، درسنامه‌ای آورده شده که تمامی مطالب و مباحث کتاب درسی را به طور کامل و جامع دربرمی‌گیرد. به انضمام نکات تکمیلی و کلیدی به بیانی ساده و قابل فهم توضیح می‌دهد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب تیزهوشان علوم هشتم کاهه

کتاب تیزهوشان علوم هشتم (۸) انتشارات کاهه، به گونه ای طراحی شده که دانش آموزان را حین مطالعه ترغیب و جذب کرده و همزمان برای آنها تصویرسازی می‌نماید. در این کتاب کمک درسی پایه هشتم، هر فصل با رویکرد پژوهش و تحقیق و با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان به مبحث مربوطه ، با طرح چند موضوع دانش آموزان را به بررسی مطالب آن فصل وا می دارد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

فهرست بهترین کتاب تیزهوشان فارسی هشتم


کتاب تیزهوشان فارسی هشتم خیلی سبز

کتاب فارسی هشم خیلی سبز به منظور یادگیری عمیق و مفهومی مطالب تالیف شده است. کتاب حاضر مطابق با  درس‌ها و سرفصل‌های مشابه با کتاب درسی می‌باشد. درابتدای هر درس، درسنامه‌ای مفید و کامل گنجانده شده که تمامی مطالب و نکات کلیدی درس را به دانش آموزان آموزش می‌دهد که فراگیران با مطالعه دقیق آنها می‌توانند به حل تمرینات و سوالات کتاب کار بپردازند.

پس از درسنامه، پرسش‌های چهار گزینه‌ای متنوع ارائه شده که شبیه سازی فضایی مشابه فضای آزمون‌های ورودی مدارس خاص بوده و داوطلبان را برای شرکت در این نوع آزمون ها آماده می‌نمایند. این پرسش‌ها دارای پاسخ تشریحی می‌باشند. دانش آموزان می‌توانند پس از حل نمونه سوالات، به پاسخنامه مراجعه کرده و از درستی و صحت پاسخ خود اطمینان یابند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب مرشد فارسی هشتم مبتکران

کتاب مسابقات فارسی هشتم که از مجموعه کتاب های مرشد مبتکران می باشد؛ براساس آخرین تغییرات کتاب درسی تالیف شده است. کتاب حاضر بر آموزش مفاهیم و تقویت مهارت تست زنی تاکید دارد و داوطلبان را به یادگیری عمیق تر و تمرین و تکرار فراوان سوق می دهد. این مجموعه از دو بخش پرسش های درس به درس و آزمون های جامع تشکیل شده است. بخش اول پرسش ها، تمامی مباحث کتاب درسی از جمله: درک مطلب، واژگان، تاریخ ادبیات، دستور زبان، آرایه های ادبی و… را در برمی گیرد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب تیزهوشان فارسی هشتم کاهه

کتاب تیزهوشان فارسی هشتم کاهه، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی هشتم می‌باشد. در کتاب تیزهوشان فارسی هشتم کاهه، علاوه بر طراحی جذاب، درسنامه‌هایی کامل در زمینه‌ی دانش‌های ادبی و زبانی نیز می‌باشد که با استفاده از آن‌ها به تحلیل و بررسی سطر به سطر کتاب درسی پرداخته است، به‌طوریکه بخش عمده‌ای از مشکلات دانش‌آموزان را در یادگیری این درس از بین می‌برد.

کتاب تیزهوشان فارسی هشتم کاهه، با ارائه ی بیش از هشتصد تست طبقه بندی شده مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی و هم چنین مشابه با روند جدید آزمون های تیزهوشان، می تواند یاری‌گر کسانی باشد که هدف شان تحصیل در بهترین مدرسه ها است. تمامی تست ها و سوالات این مجموعه، دارای پاسخ های تشریحی بوده و همه ی ابهامات دانش آموزان را پیرامون مطالب کتاب درسی از بین می برد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

فهرست سایر کتاب های دروس عمومی تیزهوشان هشتم


کتاب رشادت عربی هشتم مبتکران

ین کتاب از مجموعه کتاب های رشادت مبتکران می‌باشد و سبب شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان تیزهوش می‌گردد. کتاب رشادت عربی هشتم مبتکران، دارای سرفصل‌های مشابه کتاب درسی عربی هشتم می‌باشد. در ابتدای هر درس، تمامی قواعد مربوط به آن به صورت درسنامه و به زبانی ساده و قابل فهم همراه با مثال‌های متنوع و هدف‌دار ارائه شده است. در ادامه تمرینات و پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوعی در زمینه‌های قواعد، واژگان، درک مطلب و… ارائه شده است که به تثبیت آموخته‌های دانش‌آموز کمک خواهد کرد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب رشادت انگلیسی هشتم مبتکران

این کتاب انتشارات مبتکران از مجموعه کتاب‌های رشادت می‌باشد. کتاب رشادت انگلیسی هشتم مبتکران، قابل استفاده دانش‌آموزان جهت آمادگی بیشتر در آزمون‌های مدارس تیزهوشان و برتر می‌باشد. در این مجموعه تلاش شده تا تمامی مطالب و نکات کلیدی درس در سطح پیشرفته ارائه گردد. داوطلبان در ابتدا با مطالب و نکات ضروری و کاربردی درس آشنا می‌گردند و سپس به سوالات ارائه شده در دو بخش تمرین‌های تشریحی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای پاسخ می‌دهند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

کتاب رشادت مطالعات اجتماعی هشتم مبتکران

کتاب مطالعات اجتماعی هشتم مبتکران از مجموعه کتاب‌های رشادت مبتکران، برای دانش‌آموزان تیزهوش که می‌خواهند در آزمون‌های مدارس برتر شرکت کنند به تالیف رسیده است. هر درس دارای درسنامه‌ای کامل و مفید است که محتوای کلی هر درس را برای دانش‌آموزان بازگو می‌نماید. در ادامه پرسش‌های ارائه شده در هر بخش در دو سطح سوالات «دانش» و «فرا دانش » طراحی و تدوین شده‌اند.

منظور از سوالات دانش،(پرسش‌هایی است که بر اساس حفظیات دانش آموزان قابل پاسخ گویی می باشد). و منظور از سوالات فرا دانش، (پرسش هایی است که بر اساس محتوای کتاب درسی تدوین شده و نیازمند تفکر و تلاش بیشتر و نیز درک عمیق تر مطالب درسی برای پاسخ گویی هستند). پاسخ نامه تشریحی تمامی سوالات نیز سبب می شود تا دانش آموزان ایرادات و نقص های خود را برطرف نمایند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان هشتم

در این مقاله کارشناسان کتابانه با تحقیقات بر روی کتاب های تیزهوشان پایه هشتم و نظرخواهی از دانش آموزان این پایه و اولیایشان بهترین کتاب های تیزهوشان پایه هشتم را به شما عزیزان معرفی کردند.

خوشحال می‌شویم شما دوستان گرامی نیز نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کتابانه در میان بگذارید.

1 Comment

  1. با سلام کتابای انتشارات علامه حلی عالی هستن برای تیزهوشان کاش کتاب های جدیدش رو موجود میکردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت