معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

اهمیت استفاده از کتاب تیزهوشان سوم

استفاده از کتاب تیزهوشان سوم دبستان دانش آموزان پایه سوم را یک قدم دیگر به قبولی در مدارس تیزهوشان و آزمون پایه ششم به هفتم نزدیکتر خواهد کرد. دانش آموزانی که از این کتاب های کمک درسی پایه سوم بهره گیرند یقینا چندین پله از دانش آموزان هم دوره خود جلوتر خواهند بود.

فهرست بهترین کتاب های تیزهوشان سوم ابتدایی


کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان سوم خیلی سبز

در گذشته مردم بر این باور بودنند که سطح هوش و آی کیو هرکس غیرقابل تغییر است. اما امروزه با استفاده از تمرین های به خصوص و استفاده از کتاب های خاص می‌توان به سطح هوشی بالایی دست یافت. کتاب هوش مالتیپل سوم برای عزیزان سال سوم دبستان طراحی شده تا سطح هوش خود را ارتقا داده و خود را آماده آزمون های ورودی مدارس خاص سال ششم به هفتم کنند.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

کتاب آی کیو IQ سوم ابتدایی گاج

کتاب در سه بخش ریاضی، علوم تجربی و فارسی (خوانداری و نوشتاری) تهیه و تدوین شده است. هربخش شامل درسنامه ای کاربردی و مفصل با متنی روان و مفهومی به همراه ارائه ی نکات کلیدی ویژه ی هر درس، پرسش های چهار گزینه ای به صورت فصل به فصل و طبقه بندی شده از سطح ساده به دشور همگام با کتاب های درسی و منطبق بر آخرین تغییرات کتاب می باشد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

کتاب جامع تیزهوشان سوم دبستان خیلی سبز

کتاب جامع تیزهوشان سوم دبستان خیلی سبز دربرگیرنده کلیه مطالب پایه سوم است. این کتاب در دروس ریاضی، علوم و فارسی فراتر از کتاب‌ سوم دبستان جهت پویایی ذهن دانش آموزان مستعد، گردآوری شده است. کتابی که پیش رو داریم از کتاب های تیزهوشان خیلی سبز است.

در درس ریاضی به درسنامه‌های فصل به فصل کاملا کاربردی پرداخته شده است. سپس دانش آموز را در مواجه با سوال‌های طبقه بندی شده در سطوح کمی دشوار و دشوار قرار می‌دهد. در پایان نیز پاسخنامه‌ی تشریحی ارائه شده تا هرگونه اشکالات احتمالی در ذهن دانش آموز را رفع نماید.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

کتاب تیزهوشان ریاضی سوم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان ریاضی سوم دبستان انتشارات خیلی سبز، که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی سوم دبستان است دارای درسنامه‌ی مفیدی می باشد و تمامی نکات کلیدی و کاربردی درس را به صورت تصویری همراه با مثال های متنوع و جذاب به دانش آموزان آموزش می دهد. این مطالب جهت آماده سازی داوطلبان برای پاسخ گویی به پرسش های چهار گزینه ای تالیف شده در این مجموعه است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

کتاب رشادت ریاضی سوم (۳) ابتدایی مبتکران

یادگیری مباحث پایه ریاضی، نقش به سزایی در شکل‌گیری دانش ریاضی هر فرد دارد. کتاب رشادت ریاضی سوم ابتدایی انتشارات مبتکران (جلد اول) مجموعه‌ای از سوالات تستی و تشریحی است که هر کدام در سه بخش سوالات آغازین، میانی و پایانی تقسیم‌بندی شده‌اند.

تمرین ها در تیپ های مختلف و با روند آسان به سخت، متناسب با سطح کتاب درسی ریاضی سوم ارائه شده است. هدف از طرح سوالات متعدد و متنوع، پرورش هوش و ابتکار دانش آموزان می باشد؛ و دانش آموزان با پاسخگویی به این سوالات می توانند بر مفاهیم کلیدی و پایه کتاب درسی مسلط شوند.پاسخ تشریحی سوالات در جلد دوم آن گردآوری شده است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

کتاب علوم سوم دبستان تیزهوشان خیلی سبز

این کتاب با هدف آموزش درس علوم جهت آماده کردن دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان تألیف شده است. با توجه به تغییر نگرش محتوای کتاب درسی مبنی بر ارائه مطالب بر پایه تحقیق و پژوهش و البته فعالیت‌های دانش‌آموز محور، مؤلف تلاش نموده تا کتاب حاضر را هم‌گام با رویکردهای آن بنگارد.

محتوای هر فصل از این کتاب که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی علوم سوم دبستان است، بر اساس توالی دروس کتاب درسی می‌باشد اما آموزش‌هایی فراتر از آن را با بیانی ساده و روشن و به صورت دسته‌بندی شده، در خود جای داده است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

کتاب رشادت علوم سوم ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت علوم سوم ابتدایی انتشارات مبتکران، اثری است با رویکرد جدید آموزشی که نگارنده بر آن بوده تا با وفاداری به اصول کلی و بنیادین کتاب درسی، با ارائه تمرین‌ها و پرسش‌های متفاوت و متنوع، علاقه یادگیری را در دانش‌آموزان برانگیزند. این مجموعه شامل چهارده فصل می‌باشد که مطابق و متناسب با سرفصل‌های کتاب درسی علوم سوم ارائه شده‌اند.

ساختار و راهبرد آموزشی مطالب در هر فصل بدین ترتیب است که در ابتدا دیدگاه کلی و اهداف فصل مورد نظر ذکر گردیده تا دانش آموزان بدانند پس از مطالعه ی کتاب درسی و پاسخگویی به سوالات باید چه انتظاراتی از خود داشته باشد و چه توانایی هایی به دست می آورند. سپس تمرین های متعدد و متنوعی در تیپ های مختلف به منظور ارتقای سطح علمی دانش آموزان، هم چنین دست ورزی و خلاقیت، درنظر گرفته شده است.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

کتاب رشادت فارسی سوم (۳) ابتدایی مبتکران

کتاب رشادت فارسی سوم ابتدایی مبتکران، که یکی از بهترین کتاب های کمک درسی فارسی سوم دبستان است، با هدف تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان آموزی (خواندن، نوشتن، سخن گفتن و گوش کردن) به تحریر درآمده و دارای  مجموعه‌ای از تمرینات و فعالیت‌هایی می‌باشد که دانش‌آموزان را به یادگیری، تکرار و تمرین هدایت می‌کند و موجب تثبیت و تعمیق یادگیری در آنان می‌گردد. تمرینات این کتاب مطابق با سر فصل های کتاب درسی فارسی سوم می باشد.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان سوم

در این مقاله کارشناسان کتابانه با تحقیقات بر روی کتاب های تیزهوشان پایه سوم و نظرخواهی از دانش آموزان این پایه و اولیایشان بهترین کتاب های تیزهوشان پایه سوم دبستان را به شما عزیزان معرفی کردند.

خوشحال می‌شویم شما دوستان گرامی نیز نظرات و پیشنهادات خود را با تیم کتابانه در میان بگذارید.

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان دوم دبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت